Αλλαγές στην ομάδα διαχείρισης-συντονισμού

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Re: Αλλαγές στην ομάδα διαχείρισης-συντονισμού

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 26 Απρ 2010, 00:42

dtrzG έγραψε:Σοβαρα ?! Πωπω το εχω χαμενο! Σορρυ ρε ! :oops: :shh:

Off topic:
Όλα καλά, όπως λέει το τραγούδι..
don't worry be happy ... ;)

Ας μην κάνουμε άλλα off topic όμως. :P
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικά