Είναι και θέμα ότι σου αρέσει αυτό που κάνεις. Εμένα με ευχαριστεί πολύ και σίγουρα και τα υπόλοιπα παιδιά που είναι πιο πολύ καιρό σε αυτό.
Στο ελεύθερο λογισμικό τα forum είναι ενα ισχυρό κομμάτι τους καθώς και όλα τα μέλη αυτών μαζί με διαχειριστές και συντονιστές.
Βλέπεις ανθρώπους που μπαίνουν να βρούν μια βοήθεια ή απάντηση και λόγω της οργάνωσης που έχει το συγκεκριμένο φορουμ τους φέρνει ολοένα και πιο κοντά στο λειτουργικό.
