Αποχώρηση από την ομάδα διαχείρισης-συντονισμού /filippos.xf

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Re: Αποχώρηση από την ομάδα διαχείρισης-συντονισμού /filippo

Δημοσίευσηαπό jim137 » 07 Οκτ 2010, 16:23

filippos.xf ευχαριστούμε για το έργο που πρόσφερες στην κοινότητα :clap: :clap:
καλή συνέχεια ;) ;)
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: Αποχώρηση από την ομάδα διαχείρισης-συντονισμού /filippo

Δημοσίευσηαπό ilpara » 16 Οκτ 2010, 21:41

Φίλιππα,
Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις, είσαι αξιόλογος άνθρωπος :-)
Ηλίας
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: Αποχώρηση από την ομάδα διαχείρισης-συντονισμού /filippo

Δημοσίευσηαπό taratatzoum » 16 Οκτ 2010, 22:34

Αμάν ο ilpara :))))
Ιστολόγιο
1 Γνώσεις → Linux: Προχωρημένος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → Slackware 13.37.0 64-bit (el_GR.utf-8)
3 Προδιαγραφές → CPU: 8x Intel Core i7 CPU Q 740 1.73GHz ‖ RAM 3894 MiB ‖ Dell Inc. - Dell Inc. Inspiron N5010
4 Κάρτες γραφικών: ATI Redwood [Radeon HD 5600 Series] ⎨1002:68c1⎬
5 Δίκτυα: wlan0: Broadcom BCM4313 802.11b/g/n Wireless LAN Controller ⎨14e4:4727⎬ ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller ⎨10ec:8136⎬
taratatzoum
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:29
Τοποθεσία: Χανιά
Launchpad: rizitis
IRC: rizitis or rtz
Εκτύπωση

Re: Αποχώρηση από την ομάδα διαχείρισης-συντονισμού /filippo

Δημοσίευσηαπό babismk » 11 Νοέμ 2010, 08:38

κανείς δεν είναι κανενός και δεν ξέρω τα πως και τα γιατί! δεν γνωρίζω το θέμα αλά.... άτομα που σκέφτονται με την ευαισθησία που διακρίνω θα πρέπει να είναι έστω και διακριτικά στον εδώ χώρο! και δεν τους αξίζουν απόψεις όπως αυτή.. (Ττα κουβαδάκια μου και σε άλλες παραλίες.) είμαι νέος στον χώρο αλά μεγάλο παιδί για να έχω άποψη! ελπίζω να παραμείνεις και να τα λέμε!

φιλικά Μπάμπης!
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό Ubuntu 10,4 μοντέλο:sony vaio vgn-fs315S
Επεξεργαστής Intel pentium M750 1,86 GHZ │ Μνήμη SDRAM 1GB/MO│ Κάρτα Γραφικών GeForce 6400 TurboCache│ Κάρτα Ασύρματη NAI │ Κάρτα Ήχου Ναι│ Οθόνη & Ανάλυση 15,4"WXGA X-black LCD
babismk
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 01 Σεπ 2010, 20:05
IRC: babismk
Εκτύπωση

Re: Αποχώρηση από την ομάδα διαχείρισης-συντονισμού /filippo

Δημοσίευσηαπό Mitsakos » 12 Νοέμ 2010, 17:05

@babismk

Off topic:
Ίσως να πρέπει να ξεχωρίζουμε μερικές φορές το τρόπο έκφρασης του κάθε ατόμου, πόσο μάλλον μέσα από το γραπτό λόγο. Δεν καταλαβαίνω το σκοπό του μηνύματός σου.
Το ότι αναφέρθηκε ο Φίλιππος σε μια έκφραση που έχει ξαναειπωθεί από κάποιο άλλο μέλος που αποχώρησε δεν λέει κάτι.
Σεβόμαστε την απόφασή του και κρατάμε την όλη προσφορά του στη κοινότητα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Not bad ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ 18.04 LTS x64
Προδιαγραφές ⇛ SONY VAIO VGN-NW21EF & DELL Inspiron 15 Series
>>Οδηγοί-How To-Tutorials<< && >>Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους<<
Άβαταρ μέλους
Mitsakos
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1705
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 09:05
Τοποθεσία: Πειραιάς/ Νίκαια
Εκτύπωση

Re: Αποχώρηση από την ομάδα διαχείρισης-συντονισμού /filippo

Δημοσίευσηαπό Qdata » 14 Νοέμ 2010, 22:18

Φίλιππε η απόφασή σου με ξάφνιασε και με στεναχώρησε .Η προσφορά σου στη κοινότητα πιστεύω ότι ήταν υπέρ-αρκετή! Ελπίζω να μας επισκέπτεσαι που και που! ;)
Να' σε καλά και επιτυχημένος σε οτιδήποτε κάνεις :thumbup: :wave:
Linux User: #530165
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit σε Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz
(Notebook) Προδιαγραφές ⇛ 2x Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz │ 1016MB │ HDA-Intel - HDA Intel -- USB-Audio - USB AUDIO│ 1024x600 pixels
Νέος στο Linux?Οδηγοί - How to - Tutorials
Qdata
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1875
Εγγραφή: 18 Ιουν 2010, 19:40
Τοποθεσία: Σέρρες
IRC: dimos
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικά