από babismk » 11 Νοέμ 2010, 08:38
κανείς δεν είναι κανενός και δεν ξέρω τα πως και τα γιατί! δεν γνωρίζω το θέμα αλά.... άτομα που σκέφτονται με την ευαισθησία που διακρίνω θα πρέπει να είναι έστω και διακριτικά στον εδώ χώρο! και δεν τους αξίζουν απόψεις όπως αυτή.. (Ττα κουβαδάκια μου και σε άλλες παραλίες.) είμαι νέος στον χώρο αλά μεγάλο παιδί για να έχω άποψη! ελπίζω να παραμείνεις και να τα λέμε!
φιλικά Μπάμπης!
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό Ubuntu 10,4 μοντέλο:sony vaio vgn-fs315S
Επεξεργαστής Intel pentium M750 1,86 GHZ │ Μνήμη SDRAM 1GB/MO│ Κάρτα Γραφικών GeForce 6400 TurboCache│ Κάρτα Ασύρματη NAI │ Κάρτα Ήχου Ναι│ Οθόνη & Ανάλυση 15,4"WXGA X-black LCD