Έρχεται το Ubuntu 9.04

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Έρχεται το Ubuntu 9.04

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 27 Μαρ 2009, 22:46

    :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
    Εικόνα
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Βάλτε το countdown στο blog /myspace/facebook /hi5 site ή όπου αλλού θέλετε
http://www.ubuntu.com/getubuntu/countdown

27 μέρες ακόμα
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Έρχεται το Ubuntu 9.04

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 28 Μαρ 2009, 15:57

Άντε να κυκλοφορήσει..!!! 26 μέρες έμειναν, και η κοινότητα περιμένει με ανυπομονησία!! Προσωπικά περιμένω το νέο σύστημα ειδοποιήσεων και την ταχύτητα της νέας έκδοσης.
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Έρχεται το Ubuntu 9.04

Δημοσίευσηαπό linuxman » 28 Μαρ 2009, 16:01

Babis_ECE έγραψε:Άντε να κυκλοφορήσει..!!! 26 μέρες έμειναν, και η κοινότητα περιμένει με ανυπομονησία!! Προσωπικά περιμένω το νέο σύστημα ειδοποιήσεων και την ταχύτητα της νέας έκδοσης.

Εγώ την έχω δοκιμάσει ήδη και είναι όντος πολύ γρήγορο το πολύ 25'' εκκίνηση και με 30-32 είσαι και μέσα , λογικά θα γίνει ακόμα και ποιο γρήγορο εάν βάλω και το /home και το /media/Backup σε ext4 άλλα βλέπουμε αργότερα .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Γενικά