VLC και Exaile.
Και για να πω την αλήθεια ο VLC είναι ο μοναδικός player που κάνω εγκατάσταση πέρα από τους προεγκατεστημένους.
Πάντως ο Τotem έχει τα φόντα να γίνει πανίσχυρος player αλλά θέλει δουλίτσα ακόμα.
Συντονιστής: Geochr



ftso έγραψε:που είναι ο smplayer???

sotos_ubu έγραψε:Ο smplayer δεν είναι gui frontend για τον mplayer? Δεν είμαι και σίγουρος βέβαια..
tolis_01 έγραψε:Δεν πρόσεξα ότι έχω δυο επιλογές και ψήφισα μόνο vlc

panligo έγραψε:tolis_01 έγραψε:Δεν πρόσεξα ότι έχω δυο επιλογές και ψήφισα μόνο vlc
Μπορείς ακόμα να αλλάξεις την ψήφο σου η να προσθέσεις και την δεύτερη...

tolis_01 έγραψε:Πρόσθεσα και rhythmbox γιατί με αυτόν ακούω μουσική


dtrzG έγραψε:Off topic:
Γιατι ο vlc δεν μ κραταει την playlist??

vagrale13 έγραψε:ftso έγραψε:που είναι ο smplayer???
Κάποιον άλλο player
