καλημερα σε ολους.
μεχρι εχθες χρησιμοποιουσα το gnome ωσπου αποφασισα να το αλλαξω σε kde. υπαρχει ομως ενα προβλημα το οποιο οσο και αν εψαξα δεν μπορω να το λυσω. (εχω κανει εγκατασταση και των δυο στο pc) δεν μπορω να βρω πως αλλαζω σε μια εφαρμογη την γλωσσα γραφης απο ελληνικα σε αγγλικα κοκ. (πχ ston browsher kai sto office) καμια βοηθεια?
ευχαριστω πολυ





