...office, φωτογραφία, CAD, spss, latex, κλπ
Συντονιστής: adem1
από gerorg » 10 Μαρ 2013, 15:39
abramis έγραψε:gerorg έγραψε:
Ευχαριστώ φίλε soto..μπήκα στον backup αλλά είναι κενός...
στο writer πας εργαλεία-->επιλογές-->φόρτωση/αποθήκευση-->πάντα δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας. και αν θες να σου κάνει πιο συχνά αποθήκευση ώστε να κρατάει πιο πρόσφατο αρχείο στην ανάκτηση άμα κολλήσει, βάλε την απο κάτω επιλογή 2-3mins (default 15mins έχει)
Σε ευχαριστώ φίλε..
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Λίγο HTML┃ Αγγλικά: Σχεδόν Καθόλου
Λειτουργικό: Windows.7 ULTIMATE - UBUNTU.12.10
Προδιαγραφές ⇛ Pentium (R) Dual Core CPU E5200 2.5GHz │ RAM 2 GB │ nVidia 306 97 [GeForce 8600 GT]│
-

gerorg
- punkTUX

-
- Δημοσιεύσεις: 176
- Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 11:11
Επιστροφή στο Εφαρμογές για Γραφείο / Γραφιστική / Επιστήμες