ubuntu + Photoshop  Το θέμα επιλύθηκε

...office, φωτογραφία, CAD, spss, latex, κλπ

Συντονιστής: adem1

ubuntu + Photoshop  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό aris306 » 06 Μάιος 2009, 11:29

εχω εγκαταστησει το wine και προσπαθω να εγκαταστησω το photoshop 11 cs4 αλλα δεν τα καταφερνω τα προηγουμενα προγραμματα που ειχα εγκαταστησει(που ειναι για xp ) απλα εσερνα το setup.exe στην κονσολα και ξεκιναγε η εγκατασταση αλλα με το photoshop μολις παει να ξεκινησει η εγκατασταση μου βγαζει ενα παραθυρακι και μου λεει εμφανιστηκε σφαλμα και η εγκαταστηση δεν μπορει να συνεχιστει.. :(
ευχατιστω!
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Ελάχιστα Αγγλικά: ΝΑΙ
Ubuntu 9.04 Desktop:Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz , RAM 2GB, ATI RADEON 9200 128 MB , CREATIVE SOUNDBLASTER 5.1 LIVE motherboard AsRock LAPTOP:TOSHIBA SATELITE PRO 21ES intel(R) Core(TM) 2 duo cpu P8700 @ 2.53 GHz ,4GB RAM, ATI RADEON HD 4650 1 GB RAM, 500GB STORAGE
aris306
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 10 Δεκ 2008, 23:47
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό bullgr » 06 Μάιος 2009, 11:43

Με το wine μπορείς να εγκαταστήσεις έως το photoshop cs3... Αλλά ενώ λένε ότι λειτουργεί μια χαρά, εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένος... Η καλύτερη περίπτωση είναι να έχεις ένα dual core μηχανάκι, να εγκαταστήσεις το virtualbox ή το vmware και να εγκαταστήσεις κανονικά τα xp με τα προγράμματα που θέλεις.

Η ταχύτητα είναι σχεδόν native, σε σημείο που μια φορά ξεχάστηκα ότι δουλεύω σε virtual περιβάλλον...
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό aris306 » 06 Μάιος 2009, 11:46

bullgr έγραψε:Με το wine μπορείς να εγκαταστήσεις έως το photoshop cs3... Αλλά ενώ λένε ότι λειτουργεί μια χαρά, εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένος... Η καλύτερη περίπτωση είναι να έχεις ένα dual core μηχανάκι, να εγκαταστήσεις το virtualbox ή το vmware και να εγκαταστήσεις κανονικά τα xp με τα προγράμματα που θέλεις.

Η ταχύτητα είναι σχεδόν native, σε σημείο που μια φορά ξεχάστηκα ότι δουλεύω σε virtual περιβάλλον...

ok σε ευχαριστω πολυ! :D
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Ελάχιστα Αγγλικά: ΝΑΙ
Ubuntu 9.04 Desktop:Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz , RAM 2GB, ATI RADEON 9200 128 MB , CREATIVE SOUNDBLASTER 5.1 LIVE motherboard AsRock LAPTOP:TOSHIBA SATELITE PRO 21ES intel(R) Core(TM) 2 duo cpu P8700 @ 2.53 GHz ,4GB RAM, ATI RADEON HD 4650 1 GB RAM, 500GB STORAGE
aris306
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 10 Δεκ 2008, 23:47
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό logari81 » 06 Μάιος 2009, 11:49

εγώ θα ήθελα να ρωτήσω αν ειναι συνειδητή η επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το Photoshop, δηλαξ αν έχεις καποια συγκεκριμένη απάιτηση στην οποία δεν σε καλύπτει το GIMP;
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό aris306 » 06 Μάιος 2009, 11:54

logari81 έγραψε:εγώ θα ήθελα να ρωτήσω αν ειναι συνειδητή η επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το Photoshop, δηλαξ αν έχεις καποια συγκεκριμένη απάιτηση στην οποία δεν σε καλύπτει το GIMP;

οχι απλα το gimp μου ειναι τελειως αγνωστο ενω με το photoshop εχω ασχοληθει... θα το εγκαταστησω στο virtual box και πιστευω θα ειναι μια χαρα! :D
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Ελάχιστα Αγγλικά: ΝΑΙ
Ubuntu 9.04 Desktop:Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz , RAM 2GB, ATI RADEON 9200 128 MB , CREATIVE SOUNDBLASTER 5.1 LIVE motherboard AsRock LAPTOP:TOSHIBA SATELITE PRO 21ES intel(R) Core(TM) 2 duo cpu P8700 @ 2.53 GHz ,4GB RAM, ATI RADEON HD 4650 1 GB RAM, 500GB STORAGE
aris306
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 10 Δεκ 2008, 23:47
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό ilpara » 06 Μάιος 2009, 12:09

aris306 έγραψε:οχι απλα το gimp μου ειναι τελειως αγνωστο ενω με το photoshop εχω ασχοληθει...

Μα με αυτό το σκετπικό δεν θα υπήρχε ελεύθερο λογισμικό... το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να μάθουμε ένα ελεύθερο πρόγραμμα και να το χρησιμοποιούμε έναντι κάποιου ιδιοταγούς/κλειστού! ...δεν λέω σώνει και καλά, αν είσαι επαγγελματίας πράγματι το photoshop ίσως είναι καλύτερη λύση (σπάνια και ειδική περίπτωση διότι συνήθως οι ελεύθερες εφαρμογές υπερτερούν), αλλά μια προσπάθεια να μάθουμε την εφαρμογή την αξίζει :!:
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό aris306 » 06 Μάιος 2009, 12:55

ilpara έγραψε:
aris306 έγραψε:οχι απλα το gimp μου ειναι τελειως αγνωστο ενω με το photoshop εχω ασχοληθει...

Μα με αυτό το σκετπικό δεν θα υπήρχε ελεύθερο λογισμικό... το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να μάθουμε ένα ελεύθερο πρόγραμμα και να το χρησιμοποιούμε έναντι κάποιου ιδιοταγούς/κλειστού! ...δεν λέω σώνει και καλά, αν είσαι επαγγελματίας πράγματι το photoshop ίσως είναι καλύτερη λύση (σπάνια και ειδική περίπτωση διότι συνήθως οι ελεύθερες εφαρμογές υπερτερούν), αλλά μια προσπάθεια να μάθουμε την εφαρμογή την αξίζει :!:

ναι συμφωνω απολυτα σε αυτο που λες δικιο εχεις ...θα προσπαθησω να μαθω το gimp οχι δεν ειμαι επαγγελματιας
σε ευχαριστω πολυ παντως!! :D :D
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Ελάχιστα Αγγλικά: ΝΑΙ
Ubuntu 9.04 Desktop:Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz , RAM 2GB, ATI RADEON 9200 128 MB , CREATIVE SOUNDBLASTER 5.1 LIVE motherboard AsRock LAPTOP:TOSHIBA SATELITE PRO 21ES intel(R) Core(TM) 2 duo cpu P8700 @ 2.53 GHz ,4GB RAM, ATI RADEON HD 4650 1 GB RAM, 500GB STORAGE
aris306
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 10 Δεκ 2008, 23:47
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό linuxman » 06 Μάιος 2009, 12:59

Υπάρχει και το http://www.blender.org/features-gallery/features/ που κάνει αυτά που όταν τα δεις θα πάθεις πλάκα .
Δες ειδικά τα βίντεο που έχουν γίνει με Blender+Gimp και δεν θα πιστέψεις ότι έχουν γίνει με το Gimp .

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YE7VzlLtp-4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YE7VzlLtp-4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό makis » 06 Μάιος 2009, 13:12

WOWWWWWWWWWWWWWWW :shock:
Λειτουργικό:Ubuntu 10.04
Η/Υ:Επεξεργαστής 64bit AMD64 2GHz +3800 | RAM 2X2GB-800Mhz | Κάρτα γραφικών MSI-nVidia GeForce NX8500GT 256mb/128bit
makis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 13 Δεκ 2008, 15:34
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: ubuntu + Photoshop

Δημοσίευσηαπό ftso » 07 Μάιος 2009, 14:37

Disney, DreamWorks και Pixar είναι μερικές απο τις εταιρίες που δουλεύουν linux (αν όχι εξολοκλήρου, σε μεγάλο βαθμό) και τις native εφαρμογές του.
Παράδειγμα ο shrek έχει φτιαχτεί σε linux (δεν ξέρω αν χρησιμοποιήθηκε το blender, αλλά το gimp σίγουρα).
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Γραφείο / Γραφιστική / Επιστήμες