Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

...office, φωτογραφία, CAD, spss, latex, κλπ

Συντονιστής: adem1

Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό diggy » 04 Ιουν 2014, 02:17

Καλημέρα σε όλους.
Επιτρέψτε μου αρχικά να θέσω κάποια γεγονότα:
    Ερευνώ εδώ και έναν ακριβώς χρόνο τη μετάβαση σε ERP στην επιχείρησή μου.
    Αξιολόγησα ΌΛΕΣ τις μεγάλες και μεσαίες σουϊτες ERP που παράγουν οι Ελληνικές εταιρίες
    Εκτίμησα πως το κόστος είναι δυσανάλογα μεγάλο για τα αντισταθμιστικά οφέλη που θα προσφέρει σε μια μικρομεσαία επιχείριση
    Πολλά "πρώτης κλάσης" ERP, δεν έχουν καλή υλοποίηση, απλά προσφέρουν ενοποιημένο περιβάλλον για τη διαχείριση των διαφόρων εγγράφων μιας επιχείρησης
    Όλα αυτά, σου "προσφέρουν" αρκετές δεκάδες εργαλεία και οθόνες για να κάνεις τη δουλειά σου όπως θέλουν αυτές, αλλά πρέπει να πληρώσεις 2 φορές την αξία τους (για τα customization tools) για να τα κάνεις να δουλεύουν όπως θέλεις εσύ (ή απαιτεί η δουλειά σου)

Ορμώμενος λοιπόν και από αυτό https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=23&t=28227#p304135
+Είμαι υπέρμαχος του λογισμικού ανοιχτού κώδικα / ελεύθερου λογισμικού και κινήματος και προσπαθώ όχι μόνο να το ενστερνιστώ και μεταδώσω στους γύρω, αλλά και να το εφαρμόσω τόσο στην προσωπική μου ζωή όσο και στην επιχείρησή μου.
+Έχω συνεισφέρει σε άλλα open source έργα (δυστυχώς όχι όσο θα ήθελα λόγω έλλειψης χρόνου)

Οπότε άρχισα από τις αρχές του χρόνου να αξιολογώ και το openERP. Παίζοντας λοιπόν με αυτό τόσο καιρό κατέληξα πως μπορεί και αξίζει να προσαρμοστεί και να χρησιμοποιηθεί ΚΑΙ στις Ελληνικές επιχειρήσεις.
Η ΕΛΛΑΚ απ'όσο λίγο έψαξα, βλέπω το εγκατέλειψε. Οι μεταφράσεις είναι ελλιπείς και κάποιοι όροι θέλουν διόρθωμα αλλά κατά τα άλλα μπορεί να παίξει εύκολα με μερικές προσαρμογές.
Ο νέος ΚΦΑΣ και η κατάργηση υποχρέωσης σήμανσης με ΕΑΦΔΣΣ απλοποιεί αρκετά τα πράγματα και πλέον η φιλοσοφία των ροών μπορεί να παίξει και στην Ελλάδα χωρίς "πατέντες" για ΤΔΑ, Ειδικά Ακυρωτικά Στοιχεία κτλ.

Δεδομένου λοιπόν ότι κατά 90% θα ξεκινήσω την υλοποίησή του στην επιχείρησή μου μέσα στο 2014, και καθώς θέλω να δίνω στην κοινότητα όχι μόνο να παίρνω, θα ήθελα να δω αν υπάρχει ενδιαφέρον να δημιουργήσουμε μια ομάδα μετάφρασης και προσαρμογής του OpenERP (τόσο των βασικών όσο και πρόσθετων αρθρωμάτων) ώστε να το προωθήσουμε για χρήση στις μεσαίες-μικρές-πολύ μικρές επιχειρήσεις και γιατί όχι να δημιουργήσουμε και νέες θέσεις από άτομα που θα μπορούν/θέλουν να παρέχουν υπηρεσίες υποστήριξης.

Είναι καιρός πλέον το open source να σταματήσει να είναι ουτοπία και ρομαντισμός. Και για να γίνει αυτό θέλει δράσεις. Υπάρχουν άτομα που θέλουν να ακολουθήσουν;
Αναμένω τις απόψεις σας.

Με εκτίμηση,
Δημήτρης Τάνης

ΥΓ. Αν εν τέλει υπάρχει ενδιαφέρον και έχουμε και την υποστήριξη της ΕΛΛΑΚ αυτό θα είναι ευχής έργο.
1 Γνώσεις → Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Προχωρημένος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → OpenSUSE 13.1 Bottle 64-bit (Αγγλικό)
3 Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core2 CPU 3600 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Asus K95VM
diggy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 09 Απρ 2011, 02:20
Τοποθεσία: Νάουσα Ημαθίας
IRC: diggy
Εκτύπωση

Re: Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό xqtr » 04 Ιουν 2014, 17:01

O νεος ΚΦΑΣ, δεν καταργει πληρως τον ΕΑΦΔΣΣ, ειδικα σε περιπτωση επιχειρησης που χρειαζεται να εκδιδει Αποδειξεις Λιανικης, ειναι απαραιτητος ή διαφορετικα βαζεις ταμειακη μηχανη. Συνεπως και παλι ο ΕΑΦΔΣΣ ειναι ενα εμποδιο, για την υλοποιηση της ιδεας σου σε αρκετες επιχειρησεις.

Απο κει και περα... οπως ειπες το ΟpenERP, ειναι "παρατημενο" εδω στην Ελλαδα... οποτε κανεις επιχειρηματιας δεν θα επιχειρηση να στηριξει την μηχανοργανωση της επιχειρησης του, σε ενα πακετο το οποιο δεν εχει συνεπη υποστηριξη και συνεχης αναβαθμισεις, ωστε να ακολουθει τις φορολογικες εξελιξεις. Αν δεν υπαρξει οργανωμενη υποστηριξη πανω στο OpenERP, με αναβαθμισεις, τηλ.υποστηριξη, εκπαιδευση, τεχνικους κτλ.. η μονη του χρηση θα ειναι μονο σε προσωπικο επιπεδο, απο καποιους που εχουν γνωσεις πανω στο θεμα και μπορουν να τα κανουν ολα αυτα απο μονοι τους.

Δεν θελω να σε απογοητευσω, αλλα δεν παιζει ρολο μονο το software. Χρειαζεται ολο το πακετο υποστηριξης/υπηρεσιων. Για αυτο τα σκαμε χοντρα στις Ελληνικες εταιριες λογισμικου, που θησαυρίζουν εις βαρος μας. Τα εχουν κανει ετσι τα πραγματα που θα ελεγα οτι ειναι μονοδρομος το να διαλεξεις αναμεσα στις κορυφαιες επιχειρησεις του χωρου.

ΥΓ: Το εχουμε ξαναπει και αλλου... ο ΕΑΦΔΣΣ, στην ουσια μπηκε για να αρπαξουν ορισμενοι φραγκα... Δεν προσφερε και δεν προσφερει τιποτα το ουσιαστικο... και δεν θα επρεπε να ηταν υποχρεωτικος. Αλλα... ;)
O χειμώνας έρχεται...
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο │ Προγραμματισμός: Ναι (Delphi/Lazarus) │ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 14.04 σε Acer Aspire 5520
Προδιαγραφές ⇛ AMD Turion 1.8GHz │ 1GB │ ATI X700 │ Broadcom BCM4318 │LCD 15.4"
Άβαταρ μέλους
xqtr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 506
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 19:00
Εκτύπωση

Re: Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 06 Ιουν 2014, 10:35

Καλημέρα,
να πω τις εμπειρίες μου, αν και δεν έχω χρόνο να συμμετάσχω στην πρωτοβουλία που προτείνεις.

Το openerp, τώρα πλέον odoo, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντικατάσταση οποιουδήποτε μη ελεύθερου αντίστοιχου λογισμικού. (Δε συγκρίνω SAP και άλλα μεγαθήρια, αλλά τα ελληνικά παιχνιδάκια). Απλά χρειάζεται είτε χρόνο ή χρήμα.

Στην εταιρία που δουλεύω (τεχνική-κατασκευαστική με ~20 άτομα προσωπικό) ζητήσαμε προσφορά για ERP (με CRM, διαχείριση αποθήκης, διαχείριση παραγωγής, διαχείριση πωλήσεων) από ελληνικές εταιρίες και ζητούσαν τον ετήσιο μικτό μισθό ενός μηχανικού. Κάτι που σήμερα δε μπορούμε να διαθέσουμε. Ύστερα από πολλές διαβουλεύσεις τους έπεισα για το openerp.

Προς το παρόν δεν έχουμε ξοδέψει τίποτε επιπλέον και έχω καταφέρει να περάσω όλα τα δεδομένα πελατών(~650), προσφορών(~1500 τα τελευταία 2 χρόνια) και προϊόντων(~3900) από ένα παλιό πρόγραμμα στο openerp (αυτόματα όχι με το χέρι). Είμαι στη φάση της μορφοποίησης της φόρμας προσφορών του openerp σε αυτή της εταιρίας και θα μπει σε λειτουργία μέχρι πριν το 15-αυγουστο ως πρόγραμμα προσφορών/crm/project management.

Μετά θα χρησιμοποιηθεί για έκδοση δελτίων αποστολής, διαχείριση παραγωγής και αποθήκης.

Τέλος, έχω μερικά προσχέδια για το πώς θα μεταφερθούν όλα τα δεδομένα από το Κεφάλαιο (αυτό χρησιμοποιούμε προς το παρόν) στο openerp. Ο στόχος είναι μέχρι τέλος του χρόνου να μεταβούμε και στο λογιστικό κομμάτι σε openerp. (Η δυσκολία έγκειται στο γεγονός ότι είμαστε 2 εταιρίες που πρόκειται να ενοποιηθούν, αλλά θα ξεπεραστεί κι αυτός ο σκόπελος)

Όπως ανέφερε και ο xqtr, ο μόνος λόγος που δεν προχωράει το openerp είναι η υποστήριξη. Αλλά υπάρχει ελπίδα... Χρειάζεται είτε προσωπικός χρόνος του επιχειρηματία ώστε να μάθει πώς λειτουργεί το openerp και να το ρυθμίσει στις ανάγκες του ή να προσλάβει έναν προγραμματιστή για να κάνει αυτή τη δουλειά. Το πρόβλημα στη δεύτερη περίπτωση είναι ότι αν δε ξέρει ο επιχειρηματίας τι χρειάζεται δε μπορεί να καθοδηγήσει τον προγραμματιστή γιατί στην Ελλάδα φοβόμαστε να πάρουμε πρωτοβουλίες.

Αυτό που θα σου προτείνω diggy για να μεταβείς ομαλά στο openerp είναι τα εξής:
  • Να έχεις οπωσδηποτε συνεργασία με λογιστή τον οποίο μπορείς να ρωτήσεις ό,τι απορία σου δημιουργηθεί.
  • Να ξεκινήσεις σταδιακά
  • Να έχεις πάντα ένα backup της βάσης δεδομένων σου
  • Να μάθεις python
  • Να μη φοβάσαι να χαλάσεις τα πράγματα
  • Για τις μεταφράσεις εφάρμοσε την αρχή της lazy evaluation
  • Να κοιτάς στον κώδικα του openerp για το πως λειτουργούν τα πράγματα
  • pgadmin is your friend

Μερικές λεπτομέριες για το λογιστήριο. Στην Ελλάδα χρησιμοποιούν οι λογιστές μόνο το γενικό ημερολόγιο. Το openerp έχει πολλά ημερολόγια, αγορών, πωλήσεων, παγίων, κλπ. Ακόμη δεν έχω κατασταλάξει στη δομή αλλά βλέπω τα ημερολόγια του openerp ως τη δυνατότητα να έχεις περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμες. Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην οικονομική ανάλυση της κατάστασης της εταιρίας. Θα πρέπει να ορίσεις όλους τους συντελεστές αγορών και πωλήσεων ΦΠΑ και να τους συνδέσεις με τους αντίστοιχους κωδικούς. Όλες οι αναφορές για ΦΠΑ, περιοδικές δηλώσεις, εισαγωγες, κλπ μπορούν να προγραμματιστούν στο openerp. Το ελληνικό λογιστικό πακέτο του openerp, περιλαμβάνει μόνο 2-βαθμιους λογαριασμούς. Με το script που ετοιμάζω θα περάσω τα δεδομένα από το κεφάλαιο με όλη τη δομή των 4-βάθμιων λογαριασμών.

Κάτι που μπορείς να το περιγράψεις με λόγια με όλες του τις λεπτομέριες, μπορείς να το προγραμματίσεις κιόλας.

Αυτά προς το παρόν και καλή επιτυχία. Κι εγώ ανυπομονώ να δω πώς θα πάει η πρώτη υλοποίηση...
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό diggy » 06 Ιουν 2014, 15:08

Καλησπέρα Δημήτρη.
Πρώτα κάποια σχόλια σε αυτά που είπες.

Dimitris έγραψε:Απλά χρειάζεται είτε χρόνο ή χρήμα.


Dimitris έγραψε:Τέλος, έχω μερικά προσχέδια για το πώς θα μεταφερθούν όλα τα δεδομένα από το Κεφάλαιο (αυτό χρησιμοποιούμε προς το παρόν) στο openerp.

Και εγώ σε Κεφάλαιο είμαι και μάλιστα αρκετά παλιά έκδοση και υπάρχει πρόβλημα με τα Ελληνικά. Υπάρχει ακόμη και σε demo καινούργιας έκδοσης σε client/server που δοκίμασα. Αν έχεις όρεξη μπορούμε να επικοινωνήσουμε για λεπτομέρειες γιατί είναι off topic.

Dimitris έγραψε:Όπως ανέφερε και ο xqtr, ο μόνος λόγος που δεν προχωράει το openerp είναι η υποστήριξη.

Υπάρχει certified partner για Ελλάδα. Είναι 2-3 ακόμη πρωτάρηδες αλλά αν υπάρχει βάση έχει χώρο να αναπτυχθούν.

Dimitris έγραψε:Χρειάζεται είτε προσωπικός χρόνος του επιχειρηματία ώστε να μάθει πώς λειτουργεί το openerp και να το ρυθμίσει στις ανάγκες του ή να προσλάβει έναν προγραμματιστή για να κάνει αυτή τη δουλειά.

Εγώ έχω το προτέρημα να είμαι και επιχειρηματίες και προγραμματιστής (bedroom programmer). Έχω συνεισφέρει σε άλλα Open source projects (σε αυτά και το Kexi http://www.calligra.org/kexi) και δουλεύω με ΒΔ εδώ και 11 χρόνια πλέον.

Το openERP έχει και κάποιες ελλείψεις που όμως δεν θέλουν και πολύ δουλειά για να γίνουν.
Π.Χ. Δεν έχει πεδίο για επιλογή ΔΟΥ. Ο σχεδιασμός του πίνακα, η προσθήκη του πεδίου με Drop down στη φόρμα συνεργατών και το import από λίστα csv με πήρε λιγότερο από 15 λεπτά. Εκεί που υπάρχει λίγο μεγαλύτερο ζήτημα είναι στις εκτυπώσεις όπου μπλέκεται RML με webkit και θέλει προσοχή. Εγώ σε αυτή τη φάση για αναφορές που θέλουν πολύ customization πέρα από αυτές των τιμολογίων σχεδίασα 1-2 δοκιμαστικά σε Pentaho designer που είναι σημαντικά πιο γρήγορο (ειδικά με object connection) και τα σύνδεσα με το openERP με custom java server.

Θα χαρώ να ανταλλάξουμε απόψεις και εκτός φόρουμ αν σε ενδιαφέρει.

Δημήτρης Τάνης
1 Γνώσεις → Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Προχωρημένος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → OpenSUSE 13.1 Bottle 64-bit (Αγγλικό)
3 Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core2 CPU 3600 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Asus K95VM
diggy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 09 Απρ 2011, 02:20
Τοποθεσία: Νάουσα Ημαθίας
IRC: diggy
Εκτύπωση

Re: Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό athan305 » 25 Ιούλ 2014, 16:42

Είμαστε εταιρεία παραγωγής και εμπορίας γεωργικών εφοδίων.

Από την 01-01-14 καταργήσαμε ένα παλιο λογισμικό που διαθέταμε και εγκαταστήσαμε OpenERP 7.

Τα τιμολόγια, τα πιστωτικά τιμολόγια (Refund) και η συνοδευτική λίστα προιόντων (πρώην Δελτίο αποστολής) (τα 3 παραστατικά που υσχίουν επιτέλους και στην χώρα μας, όπως σε όλες τις χώρες του κόσμου εδώ και πολλά χρόνια) λειτουργουν μια χαρά.

Επίσης έχουμε εγκαταστείσει την μοντουλα Pos για να ενημερώνουμε την αποθήκη μας σε περίπτωση απόδειξης λιανικής την οποία κόβουμε στο τέλος απο την ταμειακή.

Σε περίπτωση που δεν καταργηθεί ή θεώρηση της ταμειακής μήπως μπορεί καποιος να μας συνδέσει φορολογικό για να θεωρεί την λιανική;

Με εκτίμηση.
athan305
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2014, 16:02
Εκτύπωση

Re: Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό diggy » 26 Ιούλ 2014, 12:44

Καλησπέρα,
Χαίρομαι που βλέπω πως και άλλες εταιρίες ξεκινούν να χρησιμοποιούν να χρησιμοποιούν λύσεις ανοιχτού κώδικα.

Για τα παραστατικά, συμφωνώ απόλυτα αν και έχω ένα θέμα που δεν έχω λύσει ακόμη:
Σε κάποια συνοδευτικά μεταφοράς θα αναφέρεται και ο κωδ. παρτίδας των προϊόντων και δεν έχω ασχοληθεί ακόμη με το τι θα γίνεται στις περιπτώσεις που παλιά εκδιδόταν ΤΔΑ, δηλαδή πως θα "γλυτώνω" τα διπλά παραστατικά σε αυτές τις περιπτώσεις.

Για τη σύνδεση με ΕΑΦΔΣΣ θεωρώ πως η καλύτερη λύση θα είναι να ζητήσεις προσφορά από τον επίσημο συνεργάτη στην Ελλάδα, που θα βρεις στη σελίδα του Odoo (Δεν αναφέρω στοιχεία εδώ να μη θεωρηθεί διαφήμιση, δες τα ΠΜ).
1 Γνώσεις → Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Προχωρημένος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → OpenSUSE 13.1 Bottle 64-bit (Αγγλικό)
3 Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core2 CPU 3600 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Asus K95VM
diggy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 09 Απρ 2011, 02:20
Τοποθεσία: Νάουσα Ημαθίας
IRC: diggy
Εκτύπωση

Re: Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό xqtr » 26 Ιούλ 2014, 14:11

Το OpenERP ειναι φανταζομαι μονο για το εμπορικο κομματι της επιχειρησης... για το λογιστικο τι κανετε; παλι σε εμπορικη λυση ή παραμενει χειρογραφο;
O χειμώνας έρχεται...
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο │ Προγραμματισμός: Ναι (Delphi/Lazarus) │ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 14.04 σε Acer Aspire 5520
Προδιαγραφές ⇛ AMD Turion 1.8GHz │ 1GB │ ATI X700 │ Broadcom BCM4318 │LCD 15.4"
Άβαταρ μέλους
xqtr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 506
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 19:00
Εκτύπωση

Re: Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό diggy » 26 Ιούλ 2014, 18:58

xqtr έγραψε:Το OpenERP ειναι φανταζομαι μονο για το εμπορικο κομματι της επιχειρησης... για το λογιστικο τι κανετε; παλι σε εμπορικη λυση ή παραμενει χειρογραφο;


Προσωπικά στη επιχείρησή μου τα λογιστικά τα κρατάει εξωτερικός λογιστής οπότε δεν αποτελεί πρόβλημα.
Τώρα σε δεύτερο χρόνο σκέφτομαι να ξεκινήσω να κρατάω λογαριασμούς κυρίως για να έχω πιο άμεση εικόνα και για επαλήθευση.
Το δύσκολο σε αυτό το εγχείρημα είναι πως θα ξεκινήσει η τήρηση μερικών λογαριασμών (λογαριασμών, υπηρεσιών, ανταλλακτικών κτλ) από την αρχή για να φύγω από το χειρόγραφο καθώς η εμπορική που έχω τώρα δεν υποστήριζε τίποτα από αυτά.
1 Γνώσεις → Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Προχωρημένος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → OpenSUSE 13.1 Bottle 64-bit (Αγγλικό)
3 Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core2 CPU 3600 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Asus K95VM
diggy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 09 Απρ 2011, 02:20
Τοποθεσία: Νάουσα Ημαθίας
IRC: diggy
Εκτύπωση

UPDATE

Δημοσίευσηαπό diggy » 09 Αύγ 2014, 01:07

Βάση της διαδικασίας προσαρμογής του openERP, απλά παραθέτω την εξέλιξη του σε περίπτωση που και κάποιος άλλος θελήσει να το υλοποιήσει σε Ελληνική επιχείρηση.

Έχω ξεκινήσει που λέτε να παραμετροποιώ το openERP και πριν αρχίσω να στήνω csv για import, είδα ότι στις Επαφές (Πελάτες/Προμηθευτές) δεν έχει πεδία για Επάγγελμα, ΔΟΥ κτλ.
Αφού λοιπόν σε βάση πειραματισμών τα πέρασα ως user defined από το developer mode, είδα ότι ανακοινώθηκε η εκ' νέου λειτουργία της υπηρεσίας στοιχείων από τη Γ.Γ.Π.Σ., οπότε μετά από λίγο ψάξιμο στο API και παίδεμα, γιατί η τεκμηρίωση δεν είναι και η πιο πλήρης, έφτιαξα δύο αρθρώματα:
- Το ένα που στήνει πίνακα με τις Δ.Ο.Υ. ανά την Ελλάδα (την τελευταία έκδοση μετά τις συνενώσεις, όπως τα δίνει η Γ.Γ.Π.Σ.) και προσθέτει πεδίο στις επαφές για επιλογή
-Το δεύτερο είναι πιο σύνθετο καθώς προσθέτει όλα τα πεδία που παρέχει η υπηρεσία στοιχείων της Γ.Γ.Π.Σ. και συνδέεται με το web service, από όπου και αντλεί όλα τα στοιχεία που δίνει (ακόμη και τις δηλωμένες δραστηριότητες) με βάση τον Α.Φ.Μ. και ενημερώνει τα στοιχεία της επαφής.
1 Γνώσεις → Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Προχωρημένος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → OpenSUSE 13.1 Bottle 64-bit (Αγγλικό)
3 Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core2 CPU 3600 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Asus K95VM
diggy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 09 Απρ 2011, 02:20
Τοποθεσία: Νάουσα Ημαθίας
IRC: diggy
Εκτύπωση

Re: Πρόταση για δημιουργία ΝΕΑΣ ομάδας OpenERP/odoo

Δημοσίευσηαπό lion » 05 Φεβ 2015, 11:26

Kαλημέρα,

Έχουμε κανένa νέο;
Τελευταία επεξεργασία από lion και 19 Μαρ 2015, 11:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lion
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 04 Φεβ 2015, 12:22
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Γραφείο / Γραφιστική / Επιστήμες