kUbuntu 9.10 && ήχος  Το θέμα επιλύθηκε

...βίντεο, ήχος, players, codecs, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστές: adem1, konnn

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για εγκατάσταση codec, java, flash και εφαρμογών πολυμέσων τρέξτε στο τερματικό
Για ubuntu
sudo apt-get -y install ubuntu-restricted-extras
Για kubuntu
sudo apt-get -y install kubuntu-restricted-extras

kUbuntu 9.10 && ήχος

Δημοσίευσηαπό abominable » 30 Οκτ 2009, 21:03

Νομίζω ότι εδώ ταιριάζει, αφού το πρόβλημα μου δεν είναι με την κάρτα. 2 μέρες που το ψάνχω, είδα ένα σωρό άτομα έχουν πρόβλημα με τον ήχο, αλλά όλοι έχουν και από κάτι διαφορετικό.

Εγώ βασικά έχω ήχο. Αλλά το πρόβλημα είναι στην διαχειρισή του. Μετά από την αρχική εγκατάσταση όλα δούλευαν ρολόι. Δεν υπήρχε κανένα προβ. Αργότερα όμως, δεν ξέρω πως ή γιατί άρχισαν να εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο.

Σύστημα έχει κανονικά ήχο.
Amarok Παίζει κανονικά (εν γένει).
Skype είχε στην αρχή, τώρα καθόλου.
Smplayer/mplayer είχε στην αρχή, τώρα καθόλου.
FLash στην αρχή όλα καλά τώρα δεν έχει ήχο.
Και ένα σωρό άλλες εφαρμογές (audacity κλπ κλπ)...

Δεν είχα εγκατεστημένο pulseaudio αφού αυτό μου είχε δημιουργήσει (στο παρελθόν) ένα σωρό προβλήματα τα οποία θα ήθελα να αποφύγω. Αλλά δεν το βλέπω.

Μετά από ψάξιμο βρήκα ότι εάν κλείσω το amarok τότε στο smplayer > preferences > audio > output driver, εάν θέσω αντί για alsa, oss ή alsa(0.0 HDA Intel), έχω ήχο. Αλλά εάν ανοίξω το amarok εκ νέου δεν θα έχω ήχο εκεί. Και μου βγάζει και σφάλμα το σύστημα για το audio playback και τα ρέστα. Αλλά παρόλαυτα skype kai flash τπτ.

Έχετε καμία ιδέα από που να ξεκινήσω να ψάχνω για το πως να το λύσω;
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 debian 6.0.5 64bit (en_US.UTF-8), Windows 7
3 AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ ‖ RAM 2011 MiB ‖ http://www.abit.com.tw/ AN8 32X(C51-CK804) -
4 nVidia G84 [GeForce 8600 GTS] [10de:0400] (rev a1)
5 eth0: nVidia CK804 Ethernet Controller [10de:0057] (rev a3)
abominable
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2009, 21:17
Εκτύπωση

Re: kUbuntu 9.10 && ήχος

Δημοσίευσηαπό simosx » 30 Οκτ 2009, 21:28

Αναφέρεις ότι απεγκατέστησες το Pulseaudio.

Το Pulseaudio είναι μια νέα τεχνολογία που μπορεί να λύσει ένα σωρό ζητήματα για τον ήχο και το έχει πετύχει σε μεγάλο βαθμό.
Ως νέα τεχνολογία, μπορεί να εμφανίζονται κάποια προβλήματα, που όμως η σωστή λύση είναι να διορθώθουμε τα προβλήματα αυτά.
Όταν απεγκαθιστούμε το Pulseaudio, είμαστε μόνοι μας να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα.
Αυτό που πιστεύω ότι συνέβει με σένα είναι ότι δίχως PulseAudio, το σύστημά σου και οι εφαρμογές δεν μπορούν να μοιραστούν την κάρτα ήχου, και έχεις αυτές τις συμπεριφορές. Αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που κάποια στιγμή είναι σε θέση να λειτουργήσει σωστά, τότε κατά πάσα πιθανότητα ο ήχος λειτουργεί. Και τα επόμενα προβλήματα είναι προβλήματα εφαρμογών.

Αν θέλεις να το προχωρήσεις περισσότερο, μπορείς να ξεκινήσεις με την ενότητα για τον ήχο, και τις οδηγίες για alsa-info.sh.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: kUbuntu 9.10 && ήχος

Δημοσίευσηαπό abominable » 31 Οκτ 2009, 05:41

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Το Pulseaudio δεν ήταν εγκατεστημένο και δεν το εγκατέστησα. Θα δοκιμάσω αύριο, για να δω τι θα κάνει και θα γράψω.
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 debian 6.0.5 64bit (en_US.UTF-8), Windows 7
3 AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ ‖ RAM 2011 MiB ‖ http://www.abit.com.tw/ AN8 32X(C51-CK804) -
4 nVidia G84 [GeForce 8600 GTS] [10de:0400] (rev a1)
5 eth0: nVidia CK804 Ethernet Controller [10de:0057] (rev a3)
abominable
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2009, 21:17
Εκτύπωση

Re: kUbuntu 9.10 && ήχος  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό abominable » 01 Νοέμ 2009, 03:19

Λοιπόν εγκατέστησα το pulseaudio μαζί με όλα τα παρεμφερή/παρελκόμενα. Κατόπιν στα system settings > Computer Administration > Multimedia έθεσα Audio Output/Capture μέσω του Pulseaudio Sound Server. To amarok μου δούλεψε κανονικά. Για το flash είχα εγκαταστήσει και το
Κώδικας: Επιλογή όλων
flashplugin-nonfree-extrasound
Δεν ξέρω εάν χρειαζόταν ή όχι αλλά πάντως το flash ακουγόταν κανονικά και ταυτόχρονα με το amarok. Για τον smplayer, αν και στην αρχή πήγα στα options > preferences > General > audio και έθεσα ως output driver το pulse. Τώρα παρατήρησα ότι και με alsa δουλέυει χωρίς πρόβλημα. Ακόμα και το mic δουλεύει (το τσέκαρα μέσω audacity). Επομένως ελπίζω ότι τελείωσε και το θέμα του ήχου.
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 debian 6.0.5 64bit (en_US.UTF-8), Windows 7
3 AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ ‖ RAM 2011 MiB ‖ http://www.abit.com.tw/ AN8 32X(C51-CK804) -
4 nVidia G84 [GeForce 8600 GTS] [10de:0400] (rev a1)
5 eth0: nVidia CK804 Ethernet Controller [10de:0057] (rev a3)
abominable
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2009, 21:17
Εκτύπωση

Re: kUbuntu 9.10 && ήχος

Δημοσίευσηαπό vista killer » 01 Νοέμ 2009, 16:12

Για τον flash είναι δηλωμένο bug και μια λύση είναι να βγάλεις το pulseaudio θα το βρεις μέσω του διαχειριστή πακέτων. Δες εδώ το bug report

https://bugs.launchpad.net/bugs/396558

Mια άλλη λύση που προτείνετε εκεί είναι αυτή εδώ

έγραψε: #42

I don't know if it will work for you but it did for me. In alsamixer a had PCM to 0, I just put it to 100 and sound works with flash....
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Πολυμέσα