Απεγκατάσταση εφαρμογής real player 11

...βίντεο, ήχος, players, codecs, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστές: adem1, konnn

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για εγκατάσταση codec, java, flash και εφαρμογών πολυμέσων τρέξτε στο τερματικό
Για ubuntu
sudo apt-get -y install ubuntu-restricted-extras
Για kubuntu
sudo apt-get -y install kubuntu-restricted-extras

Απεγκατάσταση εφαρμογής real player 11

Δημοσίευσηαπό eftpav » 11 Δεκ 2009, 01:37

Καλημέρα παιδιά θέλω να κάνω απεγκατάσταση κάποιον εφαρμογών μεταξύ των οποίον και το real player αλλά δεν βρήσκω τον τρόπο δοκίμασα μέσα απ' την προσθαφαίρεση αλλά δεν τα έχει εκεί. Πως μπορώ γενικά να αφαιρώ προγράμματα??
Ευχαριστώ
Τελευταία επεξεργασία από eftpav και 13 Δεκ 2009, 19:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 – win vista
Προδιαγραφές ⇛ Intel core2duo E8400 @3.00 │ RAM 2GB │ ATI Radeon HD4670 Μητρική Asus P5Q
eftpav
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 20:42
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 11 Δεκ 2009, 02:01

Απο synaptic - Συστημα - Διαχειρηση συστηματος - synaptic package manager
πατησε στο search το ονομα του προγραμματος - δεξι κλικ πανω του -
και επελεξε Σημειωση για απομακρυνση ή Σημειωση για ολοκληροτικη απομακρυνση.
Μετα πατησε Εφαρμογη! :thumbup:

Προσεξε οταν βγαζεις καποιο προγραμμα, θα σου λεει και ποια αλλα θα απεγκατασταθουν αυτοματα! :idea:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό eftpav » 12 Δεκ 2009, 01:26

Δεν μπορώ να το βρω μέσα απο το synaptic
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 – win vista
Προδιαγραφές ⇛ Intel core2duo E8400 @3.00 │ RAM 2GB │ ATI Radeon HD4670 Μητρική Asus P5Q
eftpav
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 20:42
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό Hephaestus » 12 Δεκ 2009, 01:55

Η δημοσίευση διαγράφηκε.
Τελευταία επεξεργασία από Hephaestus και 15 Δεκ 2009, 05:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο με 64 φουσκάλες ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Ναι
Άβαταρ μέλους
Hephaestus
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 13 Απρ 2009, 22:10
Τοποθεσία: /dev/null
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό eftpav » 12 Δεκ 2009, 02:00

Ναι το έχει
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 – win vista
Προδιαγραφές ⇛ Intel core2duo E8400 @3.00 │ RAM 2GB │ ATI Radeon HD4670 Μητρική Asus P5Q
eftpav
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 20:42
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό Hephaestus » 12 Δεκ 2009, 02:02

Η δημοσίευση διαγράφηκε.
Τελευταία επεξεργασία από Hephaestus και 15 Δεκ 2009, 05:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο με 64 φουσκάλες ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Ναι
Άβαταρ μέλους
Hephaestus
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 13 Απρ 2009, 22:10
Τοποθεσία: /dev/null
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό eftpav » 12 Δεκ 2009, 02:04

Ωραία και τι ακριβώς κάνω με αυτό??
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 – win vista
Προδιαγραφές ⇛ Intel core2duo E8400 @3.00 │ RAM 2GB │ ATI Radeon HD4670 Μητρική Asus P5Q
eftpav
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 20:42
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό Hephaestus » 12 Δεκ 2009, 03:20

Η δημοσίευση διαγράφηκε.
Τελευταία επεξεργασία από Hephaestus και 15 Δεκ 2009, 05:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο με 64 φουσκάλες ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Ναι
Άβαταρ μέλους
Hephaestus
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 13 Απρ 2009, 22:10
Τοποθεσία: /dev/null
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό eftpav » 12 Δεκ 2009, 19:32

Δεν μπορώ να την απεγκαταστήσω την εφαρμογή δεν πειράζει τουλάχιστον μάθαμε κάτι ευχαριστώ :problem:
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 – win vista
Προδιαγραφές ⇛ Intel core2duo E8400 @3.00 │ RAM 2GB │ ATI Radeon HD4670 Μητρική Asus P5Q
eftpav
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 20:42
Εκτύπωση

Re: Απεγκατάσταση εφαρμογής

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 12 Δεκ 2009, 19:52

Θα σου δώσω έναν εύκολο τρόπο με λιγότερο τερματικό.
1ον Eγκατέστησε από το synaptic το πακέτο nautilus-open-terminal. Με αυτο στο δεξί κλικ του ποντικιού θα σου εμφανίζει την επιλογή ανοιγμα τερματικού εδώ που θα σε γλιτώσει από την cd
2oν Ανοιξε το φάκελο /opt/real/RealPlayer/postinst κάνε δεξί κλικ----> ανοιγμα τερματικού εδώ.
3ον Δώσε την εντολή sudo sh postuninst.sh
Λογικά θα πρέπει να πιάσει.
Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Πολυμέσα