Καλησπέρα σας. Είμαι λιγο άσχετος από Linux αλλά τώρα θα πρέπει να μάθω από ότι φαίνεται...
Ας αρχίσουμε λοιπόν!
Έχω έναν χρήστη Ubuntu και έναν Win7.
Ο Server είναι ο Ubuntu αλλά όταν αποθηκεύω κάτι από το Win7 o Ubuntu δεν έχει δικαιώματα πάνω σε αυτά τα αρχεία με αποτέλεσμα να προκύπτει στο τέλος έναν μπέρδεμα με την επεξεργασία των αρχείων αυτών.
Πως μπορώ ότι αποθηκεύω ως Win7 να μπορώ να του αλλάζω τα δικαιώματα με τον Ubuntu ως Διαχειριστή;
Αυτό μου χρειάζεται διότι μετά την επεξεργασία που κάνω στα αρχεία θέλω ο Win7 να μπορεί μόνο να τα αντιγράψει αλλά να μην μπορεί να τα αλλάξει!
Καμία ιδέα; Παρακαλώ να δείξετε λίγο υπομονή... Ευχαριστώ!
Α! Επίσης έχετε υπόψιν σας ότι μιλάμε για μεγάλο όγκο αρχείων οπότε θέλω κάτι σίγουρα αποτελεσματικό και δυνατό.


