the_eye έγραψε:Έχεις εγκαταστήσει το hamachi (ham0) οπότε κάτι συμβαίνει με αυτό. Δώσε και την εντολή
- Κώδικας: Επιλογή όλων
route -n
Αυτό το hamachi ούτε που το είχα ξανά ακούσει. Φαίνεται να έχει σχέση με αυτό
απ' ότι κατάλαβα.JimKarvo έγραψε:Τώρα που έχω έναν server σε windows XP, αν θέλω κάτι που δεν δουλεύει σε ubuntu, VNC και το κάνω εκείΟπότε στο laptop μου Ubuntu!


