από hgf » 09 Απρ 2013, 10:14
μεσω του κεντρου λογισμικου φωρτωσα το λογισμικο για δικτυα tor αλλα οταν παω να το ξεκινησω μου λεει οτι το vidalia δεν μπορει να ξεκινησει το tor ελεγξτε τις ρυθμησεις σας.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Πρώτα βήματα ┃ Αγγλικών: Πρώτα βήματα
2 Ubuntu 12.04 precise 32bit (el_GR.UTF-8), Windows NT/2000/XP, Microsoft Windows XP Professional, Ubuntu 3.4.0-030400rc4-generic
3 Intel Pentium Dual CPU E2200 2.20GHz ‖ RAM 2003 MiB ‖ ECS G31T-M5 - NEC COMPUTERS SAS 00000000000000000000000
4 Intel 82G33/G31 Express Integrated Graphics Controller [8086:29c2] (rev 10)
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 01)