Πρόσβαση σε pc  Το θέμα επιλύθηκε

...ρύθμιση-εγκατάσταση δικτύων

Συντονιστές: adem1, the_eye

Πρόσβαση σε pc  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό nasosnik » 15 Οκτ 2009, 18:15

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι εφικτό κάποιος που είναι συνδεδεμένος με το router μου, να αποκτήσει πρόσβαση στα αρχεία του pc μου.
Off topic:
Η ερώτηση είναι καθαρά πληροφοριακού χαρακτήρα και αφορά την ενίσχυση της ασφάλειας του δικτύου μου
Άβαταρ μέλους
nasosnik
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2008, 07:38
Εκτύπωση

Re: Πρόσβαση σε pc

Δημοσίευσηαπό da_perama1 » 15 Οκτ 2009, 19:09

Σε κανονικές συνθήκες δεν μπορεί. Αλλά όπου υπάρχει φυσική σύνδεση, δεν μπορεί να αποκλεισθεί η δυνατότητα πρόσβασης. ( αυτό θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι φυσικός νόμος )
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-17-generic
3 Intel Core i5 CPU 650 3.20GHz ‖ RAM 7783 MiB ‖ Intel DH55TC -
4 Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0042] (rev 02)
5 eth0: Intel 82578DC Gigabit Network Connection [8086:10f0] (rev 06)
da_perama1
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 20:35
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Εκτύπωση

Re: Πρόσβαση σε pc

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 15 Οκτ 2009, 19:22

Kατ'αρχην πες μας τι εννοεις με το router. Ενσυρματο(Ethernet) η ασυρματο (Wi-Fi)?

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Πρόσβαση σε pc

Δημοσίευσηαπό nasosnik » 15 Οκτ 2009, 19:54

MakisM1 έγραψε:Kατ'αρχην πες μας τι εννοεις με το router. Ενσυρματο(Ethernet) η ασυρματο (Wi-Fi)?

Φιλικα

ΜακηςΜ

Δεν νομίζω ότι υπάρχει διαφορά στο αν είναι ασύρματο ή ενσύρματο.Έστω ότι η σύνδεση του είναι ασύρματη.
Άβαταρ μέλους
nasosnik
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2008, 07:38
Εκτύπωση

Re: Πρόσβαση σε pc

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 15 Οκτ 2009, 20:18

nasosnik έγραψε:Δεν νομίζω ότι υπάρχει διαφορά στο αν είναι ασύρματο ή ενσύρματο.Έστω ότι η σύνδεση του είναι ασύρματη.

Οχι δεν παιζει ρολο!
Και ναι, ειναι εφικτο να γινει αυτο που ρωτας, αλλα προϋποθετει να εχεις πολλες γνωσεις,
και δεν ειναι ευκολο και απλο να συμβει κατι τετοιο! :thumbup:
Οποτε.... αν αυτος που εχεις δωσει προσβασει στο router σου, ειναι ενας καθημερινος χρηστης,
δεν θα μπορεσει να μπει! :mrgreen:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Πρόσβαση σε pc

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 15 Οκτ 2009, 20:57

Εξαρταται απο πολλα πραγματα και αρχης γενομενης απο το αν ειναι νομιμος η παρανομος, αν τα PC τρεχουν Windows η Linux και τι permissions (για Shared Drives) υπαρχουν στα Windows πχ.

Οταν εβαλα WiFi το 2004 στην γειτονια δεν υπηρχε αλλο. Ειχα 3 PC τα δυο ασυρματα, ολα WinXP, no encryption και τα drives shared... :lol: :lol: :lol: Admin ID & Password τα γνωστα... Αν ειχα και το Workgroup=MSHOME θα ηταν παιδικη χαρα...

Τωρα βεβαια, δεν ειναι ετσι τα πραγματα... ;)

Υπεθεσα οτι το ερωτημα ηταν, αν καποιος ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ προσβαση στο δικτυο σου, ειτε μεσω Wi-Fi η μεσω του modem, τι πρεπει να κανεις για να εισαι ασφαλης...

Αν δεν καταλαβα καλα, πασο...

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Δικτύωση / Δίκτυα