Γεια χαρα σε ολη τη κοινοτητα.Νεος λοιπον στη παρεα σας παραθεττω και γω το προβλημα μου.
Λοιπον εχω στησει ενα lan στους δυο υπολογιστες μου μεσω router.
Ο ενας εχει windows xp και ο αλλος ubuntu 9.10.
Το προβλημα μου ειναι πως εχω ενα σκληρο του 1.5 ΤΒ σε NTFS στο σταθερο που εχει το ubuntu γεματο αρχεια τα οποια δεν μπορουν να διαβαστουν απο τα xp.
Υπαρχει καποιος τροπος ωστε τα xp να βλεπουν τους φακελους του δισκου μεσω του δικτυου?
Σας ευχαριστω για το χρονο σας.
Καθε βοηθεια δεκτη.
Υ.Γ Διστυχως στο search που εκανα δεν βρηκα κατι που να με βοηθαει.


