Πως να κάνω εγκατασταση firewall σε lan

...ρύθμιση-εγκατάσταση δικτύων

Συντονιστές: adem1, the_eye

Πως να κάνω εγκατασταση firewall σε lan

Δημοσίευσηαπό babiskosbre » 25 Οκτ 2012, 11:36

Λοιπόν είμαι αρχάριος σε αυτό το θέμα και συγγνώμη για καμία κοτσανα που θα πετάξω έχω μπερδευτεί πολύ για να σας πω την αλήθεια!! Μου έχουν αναθέσει αυτήν την εργασία να δοκιμάσω διαφορετικά firewall open source (ξεχωριστό μηχάνημα μονό το firewall). Προσπάθησα να εγκαταστήσω το clear os είχα πρόβλημα όμως με τις διασυνδέσεις δεν κατάφερα να το ρυθμίσω, μου ζητούσε σύνδεση στο σερβερ , external ip , αυτά λογικά δεν μπορώ να τα συνδέσω γιατί υπάρχει ήδη εγκατεστημένο firewall το όποιο δεν μπορούμε να το ξεσυνδεσουμε. Υπάρχει κανένας τρόπος να τα δοκιμάσω κάπως εικονικά; * Όσα περισσότερα μπορεί να κάνει το firewall όφελος είναι μου είχε πει ο προϊστάμενος
babiskosbre
babeTUX
babeTUX

Εκτύπωση

Re: Πως να κάνω εγκατασταση firewall σε lan

Δημοσίευσηαπό simosx » 25 Οκτ 2012, 13:15

babiskosbre έγραψε:Μου έχουν αναθέσει αυτήν την εργασία να δοκιμάσω διαφορετικά firewall open source (ξεχωριστό μηχάνημα μονό το firewall). Προσπάθησα να εγκαταστήσω το clear os είχα πρόβλημα όμως με τις διασυνδέσεις δεν κατάφερα να το ρυθμίσω, μου ζητούσε σύνδεση στο σερβερ , external ip , αυτά λογικά δεν μπορώ να τα συνδέσω γιατί υπάρχει ήδη εγκατεστημένο firewall το όποιο δεν μπορούμε να το ξεσυνδεσουμε. Υπάρχει κανένας τρόπος να τα δοκιμάσω κάπως εικονικά; * Όσα περισσότερα μπορεί να κάνει το firewall όφελος είναι μου είχε πει ο προϊστάμενος

Καλώς ήρθες στο φόρουμ της ελληνικής κοινότητας Ubuntu-gr!

Θα πρότεινα να ξεκινήσεις με κάτι ποιο απλό ώστε να καταλάβεις τη διαδικασία.
Η λειτουργία firewall εμπεριέχεται στον πυρήνα Linux, οπότε κάθε διανομή μπορεί να λειτουργήσει ως firewall.
Υπάρχουν προγράμματα χρήστη για την εύκολη ρύθμιση του firewall και κάνουν τη διαφορά μεταξύ της μιας διανομής και της άλλης.