Πρόβλημα dial up σύνδεσης ΙΝΤΕΡΝΕΤ με modem NETMOD ISDN .

...ρύθμιση-εγκατάσταση δικτύων

Συντονιστές: adem1, the_eye

Πρόβλημα dial up σύνδεσης ΙΝΤΕΡΝΕΤ με modem NETMOD ISDN .

Δημοσίευσηαπό erevnitis » 14 Ιούλ 2008, 07:58

Γειά σας! Είμαι αρχάριος που απ' τον Απρίλιο άρχισα να ενδιαφέρομαι για το Linux και ιδιαίτερα για το ubuntu, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει εγκατάσταση , αλλά το τρέχω με το Live CD, έως ότου είμαι σίγουρος ότι θα λειτουργούν οι παράμετροι που με ενδιαφέρουν (ίντερνετ, σύνδεση με sony ericsson k610i κινητό για μεταφορά αρχείων φωτογραφιών, βίντεο ή ήχου από και προς Υπολογιστή, παίξιμο βίντεο και μουσικής, λειτουργία πολυμηχανήματος HP ή LEXMARK). Αν λειτουργούν αυτές οι παράμετροι θα καταργήσω τα windows πλήρως και θα έχω 100% λίνουξ λειτουργικό. Δεν ξέρω όμως, μήπως δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσουν από το live cd αυτές οι παράμετροι.

Όσον αφορά το ίντερνετ. Στο μαγαζί μου έχω dsl σύνδεση, αλλά στο λάπτοπ που έχω στο σπίτι, έχω isdn 64 mb σύνδεση με το NETMOD της INTRACOM (που είναι συνδεδεμένο με usb στην 4η θύρα του Η/Υ). Έχω διαβάσει και τυπώσει οδηγίες από φόρουμ του ubuntu στα αγγλικά, αλλά δεν έχουν λειτουργήσει μέχρι στιγμής. Ένας τρόπος ήταν να ρυθμίσω SYSTEM-ADMINISTRATION-NETWORKING και να επιλέξω MODEM CONNECTION, αλλά το πρόβλημα είναι ότι από το Live cd ή to live dvd δεν υπάρχει η επιλογή αυτή, παρά μόνο οι δύο πρώτες: Wireless connection, Ethernet connection.
Άλλος τρόπος που πρότειναν είναι από το τερματικό να τρέξω το pppconfig το οποίο πράγματι έτρεξε, ρύθμισα υποτίθεται το modem της intracom, αλλά το ίντερνετ στο live cd δεν έτρεχε.
Μήπως είναι μάταιο να περιμένω να τρέξει το ίντερνετ με το μηχάνημα αυτό της intracom; Ή μήπως μόνο αν κάνω εγκατάσταση (έστω dual boot) θα τρέξει;