Βιβλία ubuntu linux

...ανακοινώσεις, νέα, συζητήσεις, γενικά θέματα, οργάνωση

Συντονιστής: Geochr

Βιβλία ubuntu linux

Δημοσίευσηαπό GeorgeTF » 31 Μάιος 2010, 15:23

Καλησπέρα σε όλους!όπως λέει και ο τίτλος θέλω να ρωτήσω για 2 βιβλία που πείρα
α)a practical guide to ubuntu linux second edition (με παραδείγματα ,πως να στήσεις apache,mail,ftp,nis,dns
sudo εντολές
security technics ,firewall και πολλά άλλα και
β)ubuntu linux toolbox 1000+ commands for ubuntu and debian power user!ξεκινάει απο το μηδέν και σε βάζει στην διαδηκασία του terminal!
θέλω να ρωτήσω αν τα γνωρίζετε τα βιβλία και αν ναί θα προσφέρουν αρκετά σε ένα νέο χρήστη του linux όπως εγώ?
θα μπορέσω να μπώ στο κομμάτι command line ?
θα μπορώ να στήσω ένα πχ SERVER σπίτι μου?
αν γνωρίζεται θα παρακαλούσα να μου πείτε 2 πράγματα!
ευχαριστώ
1 Γνώσεις → Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → Ubuntu 12.04.1 LTS (Precise Pangolin)
3 Προδιαγραφές → CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8500 3.16GHz ‖ RAM 4023 MiB ‖ ASUS P5Q-E - System manufacturer P5Q-E
4 Κάρτες γραφικών: GeForce GTX 570 HD
GeorgeTF
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:53
Εκτύπωση

Re: Βιβλία ubuntu linux

Δημοσίευσηαπό c7p » 31 Μάιος 2010, 17:31

Δεν χρειάζεται να αγοράσεις κάποιο βιβλίο για να μάθεις να δουλεύεις με άνεση σε περιβάλλον γραμμής εντολών ή να στήσεις έναν server.
Υπάρχουν αρκετές διαθέσιμες πηγές στο διαδίκτυο απο όπου μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα να μην πάμε μακριά ... στο φόρουμ μας θα βρείς εξαιρετικούς οδηγούς για αρχάριους.
Το βιβλίο ενδείκνυται αν θέλεις να έχεις συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι σε έντυπη μορφή αλλά και επίσης αν έχεις σκοπό να προχωρήσεις πέρα από το μέσο-προχωρημένο χρήστη.

έγραψε:θέλω να ρωτήσω αν τα γνωρίζετε τα βιβλία και αν ναί θα προσφέρουν αρκετά σε ένα νέο χρήστη του linux όπως εγώ?
θα μπορέσω να μπώ στο κομμάτι command line ?
θα μπορώ να στήσω ένα πχ SERVER σπίτι μου?


Μην ανησυχείς θα μάθεις αρκετά πράγματα, αν τα περισσότερα από τα οποία μπορείς να τα βρείς σε οδηγούς/guides στο διαδίκτυο βέβαια. Καλό διάβασμα :geek: dig in :thumbup:
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Βιβλία ubuntu linux

Δημοσίευσηαπό GeorgeTF » 31 Μάιος 2010, 17:38

αυτό ακριβώς φίλε c7p θέλω να τα έχω όλα μαζί συγκεντρωμένα σε έντυπη μορφή!εννοείτε πως παρακολουθώ και το forum και ειδικά αυτά που λέγονται για τους αρχάριους αλλά θα ήθελα να το παω λίγο παραπάνω γτ θέλω να κάνω και το red hat certified engineer και θέλω να ξεκινήσω απο τώρα!ευχαριστώ πολύ για το κουράγιο που μου δίνεις
1 Γνώσεις → Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → Ubuntu 12.04.1 LTS (Precise Pangolin)
3 Προδιαγραφές → CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8500 3.16GHz ‖ RAM 4023 MiB ‖ ASUS P5Q-E - System manufacturer P5Q-E
4 Κάρτες γραφικών: GeForce GTX 570 HD
GeorgeTF
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:53
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εκπαιδευτική Κοινότητα του Ubuntu (Συζητήσεις, Νέα, Ανακοινώσεις)

cron