Apopas έγραψε:9αράκι στον Aldaperan γιατί μου θυμίζει τον γάτο μου που ψόφησε πρόπερσι...
συλλυπητηρια
και εγω για τον γάτο μου το επέλεξα αυτο, που τον λενε garfield, αν και δεν έχει καμια σχεση με το ονομα,γιατι ειναι κοπρίτακος
Apopas έγραψε:9αράκι στον Aldaperan γιατί μου θυμίζει τον γάτο μου που ψόφησε πρόπερσι...





Με μπλε χρώματα αποτελεί την splash screen του grub μου εδώ και 2.5 χρόνια.. Εδώ δεν το έχω δει..monkgr έγραψε:Ἡ μειωμένη βαθμολογία ὀφείλεται στὸ ὅτι τὸ συγκεκριμένο θέμα πολυφορέθηκε τελευταῖα (δὲν ξέρω ποιὸς ἔκανε τὴν ἀρχή)





