Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ)

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό jesika22 » 23 Ιουν 2010, 12:09

Εικόνα
jesika22
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:57
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό jim137 » 23 Ιουν 2010, 12:55

Εικόνα
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό sean » 25 Ιουν 2010, 18:12

χαχαχαχ κορυφαια και τα δυο!!!
piragelos.deviantart.com
* life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away


Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: Ναι | Αγγλικά: Τέλεια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 (32bit) ΕΛ
Άβαταρ μέλους
sean
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: 15 Αύγ 2009, 14:46
Τοποθεσία: πλανητης γη...
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 27 Ιουν 2010, 08:54

jim137 έγραψε:Εικόνα


Ειναι περα για περα αληθινο ? Ε ρε σαβουριαααα !
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 28 Ιουν 2010, 09:54

Καλό καλοκαίρι :mrgreen: :mrgreen:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 28 Ιουν 2010, 11:32

Πωωω αυτα ειναι ! Πανεμορφο! Παιζει να ειναι ταλενταρα απο τις λιγες η κοπελια! Ποτε ηρθε το καλοκαιρι ωρε και δεν το πηραμε χαμπαρι ?? :(
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό cyberpython » 28 Ιουν 2010, 11:51



"Hope you 're not doing Java and open-source..." :lol:
Κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών / Ubuntu-gr / My Web Log
Επίπεδο Γνώσεων Linux: Μέτριο, Προγραμματισμός: Ναι, Aγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 10.04 - 32bits
Η/Υ : Intel Core2 4400@2 GHz / 2GB DDR2 RAM / GeForce 8400 GS 512MB / Creative SB Audigy SE
Άβαταρ μέλους
cyberpython
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 13:22
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 28 Ιουν 2010, 11:55

Θα γινει πραγματικη ταινια τελικα ??
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 28 Ιουν 2010, 17:34

Πάρτε και ένα άλλο με σπράυ, αν ψάξετε θα βρείτε και με νερό στο youtube φυσικά
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 30 Ιουν 2010, 04:54

Για οσους δεν το ξερουν και δεν το εχουν ακουσει ποτε....

while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back