Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ)

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό the_eye » 24 Οκτ 2010, 01:28

Εικόνα
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 24 Οκτ 2010, 01:47

Χασαπηηη γραμματαααα! :lol: :lol: :lol: :lol:
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό fotis23 » 24 Οκτ 2010, 12:26

:clap: :clap: sudo sex!
Λειτουργικό: Ubuntu 11.04
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Kανονικό Προγραμματισμός: Μέτριος Αγγλικά: Καλά
Desktop:CPU:Core 2 Duo 2.00 M/B:Asus P5B Memory:3 GB DDR2 Γραφικά:ATI Radeon HD 5450 Series

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fotis23
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 13:43
Τοποθεσία: /home/fotis
Εκτύπωση

Vista is WAY Faster Than Linux

Δημοσίευσηαπό Kabamaru22 » 24 Οκτ 2010, 23:10

Γνώσεις ⇛ Linux: Άσχετος στην κυριολεξία ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ ???│2 GB DDR2 memory│256MB NVIDIA(R) GeForce(R) Go 7200│160GB 5400RPM SATA Hard Drive│15.4″ WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800)
laptop ⇛ HP Pavillion DV6000
Άβαταρ μέλους
Kabamaru22
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 12:12
Τοποθεσία: Πειραιάς
IRC: kabamaru22
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 25 Οκτ 2010, 15:41

@Kabamaru22
Mάλλον αυτό περιγράφει τις Πωλήσεις του (s)Vista από του Linux!
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό fotis23 » 25 Οκτ 2010, 17:40

Λειτουργικό: Ubuntu 11.04
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Kανονικό Προγραμματισμός: Μέτριος Αγγλικά: Καλά
Desktop:CPU:Core 2 Duo 2.00 M/B:Asus P5B Memory:3 GB DDR2 Γραφικά:ATI Radeon HD 5450 Series

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fotis23
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 13:43
Τοποθεσία: /home/fotis
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό kikirikou » 25 Οκτ 2010, 19:37


Έχει δίκιο ο άνθρωπος τι καθόμαστε εδώ και συζητάμε :eh:
Γνώσεις ⇛ Linux: το παλεύω ┃ Προγραμματισμός: θεωρία ┃ Αγγλικά,Γερμανικά: Μέτρια
Laptop:
Spoiler: show
Acer Aspire 5715Z (ο Λάζαρος)(πολύ plug and pray κατάσταση)
Λειτουργικά ⇛ Ubuntu 11.04
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής: Intel Pentium dual-core 1.86GHz │ Ram:1GB DDR2 │ Κάρτα γραφικών: Mobile Intel 252MB Accelerator X3100 │Οθόνη: 15.4" WXGA (8ms/220-nit)

Links: Οδηγός προς Νεοεισερχομένους|Δέντρο διανομών(χρονολογικά)|γλωσσάρι
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kikirikou
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: 22 Οκτ 2010, 17:05
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
IRC: kikirikou
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 31 Οκτ 2010, 08:44

ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΚΕΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ #@ΑΜΕΙΣ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό the_eye » 31 Οκτ 2010, 12:51

χαχαχαχα καλό
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό jemadux » 31 Οκτ 2010, 22:59

1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back