Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ)

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 08 Νοέμ 2010, 14:23

My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 09 Νοέμ 2010, 00:12

Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 09 Νοέμ 2010, 00:19

Όλοι μας γνωρίζουμε ή έχουμε ακούσει το όνομα illuminati

Πάρτε αυτή την όμορφη λεξούλα και γράψτε την ανάποδα itanimulli…

Προσθέστε τώρα στα αριστερά της λέξης το www. και στα δεξιά το .com ώστε να φτιάξουμε μια διεύθυνση.
Τέλος πατήστε για να δούμε που θα σας πάει το http://www.itanimulli.com
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό onslaught » 09 Νοέμ 2010, 12:34

Βρε τους mulus ! καλό.
Για όποιον φοβάται να πατήσει το link αναφέρω οτι σε στέλνει :
Spoiler: show
www.nsa.gov
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: 1μυρωδιά ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό : Ubuntu 9.04 σε custom made
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής P4 3Ghz │ Μνήμη 1Gb│ Κάρτα Γραφικών agp nvidia gf 6200│ Κάρτα Ήχου onboard Intel ICH5│ Οθόνη & Ανάλυση TFT 19" 1440x900
Άβαταρ μέλους
onslaught
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 13 Ιαν 2009, 16:50
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό demosthenesk » 09 Νοέμ 2010, 12:44

Th P έγραψε:Όλοι μας γνωρίζουμε ή έχουμε ακούσει το όνομα illuminati

Πάρτε αυτή την όμορφη λεξούλα και γράψτε την ανάποδα itanimulli…

Προσθέστε τώρα στα αριστερά της λέξης το www. και στα δεξιά το .com ώστε να φτιάξουμε μια διεύθυνση.
Τέλος πατήστε για να δούμε που θα σας πάει το http://www.itanimulli.com


πρέπει να είναι redirect σε domain από χρήστη.
Το συγκεκριμένο έχει γίνει register από GoDaddy και έχει email admin ένα hotmail.

Τα στοιχεία μπορεί να τα δει κανείς με ένα whois. Δεν τα δημοσιεύω για λόγους προσωπικών δεδομένων.

Αλλά το όλο θέμα μοιάζει με hoax.

Αν τον πιάσουνε τον τύπο θα τον πάνε μέσα για απάτη και σπίλωση κρατικού οργανισμού, (δεν ξέρω το δεύτερο πώς λέγεται για αυτό το είπα έτσι, μάλλον προσβολή κρατικού οργανισμού κάτι τέτοιο. :shock: )

κοινώς την έχει πατήσει αλλά ακόμη δεν του έχει έρθει η λυπητερή :shifty:
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 LTS σε Fujitsu Siemens Amilo M6450
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz │ 1,268 Gb │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express │ Intel Corporation PRO/Wireless 2200BG [Calexico2] │ - │ Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family) High Definition │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express 1280X768
Άβαταρ μέλους
demosthenesk
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 09 Ιαν 2010, 17:39
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 09 Νοέμ 2010, 16:16

έγραψε:demosthenesk έγραψε
Το συγκεκριμένο έχει γίνει register από GoDaddy και έχει email admin ένα hotmail.

Τα στοιχεία μπορεί να τα δει κανείς με ένα whois. Δεν τα δημοσιεύω για λόγους προσωπικών δεδομένων.

Αλλά το όλο θέμα μοιάζει με hoax.


Σέ απλά Ελληνικά?
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό demosthenesk » 09 Νοέμ 2010, 17:17

σε απλά Ελληνικά ένας Αμερικάνος χρήστης του internet έκανε register ένα domain name με επίτηδες περίεργο όνομα και έβαλε να κάνει redirect σε κρατική ιστοσελίδα.

Αν ήταν κρατικό domain name δεν θα είχε στοιχεία (κάνε ένα whois nsa.gov και ένα whois itanimulli.com να δεις την διαφορά).

Στο δεύτερο έχει κανονικά προσωπικά στοιχεία και προπάντων έχει email admin του domain @hotmail.com πράγμα που μια κρατική υπηρεσία δεν θα είχε.

Οι κρατικές υπηρεσίες και προπάντων οι admin έχουν emails από υπηρεσίες όχι yahoo και hotmail.

Ο τύπος μάλλον έκανε προσβολή και απάτη με ηλεκτρονικό τρόπο απλά δεν τον έχουν πάρει πρέφα.

Το θέμα μοιάζει να είναι hoax (εξαπάτηση και φάρσα, σιγά μην το βγάζαν στην φόρα κάτι τέτοιο ;) ).

Από την άλλη αν πάτε σε domain τέτοιων εταιρειών δεν κρύβονται έχουν τρανταχτά domain με ονόματα επίσημα και όχι hotmail λογαριασμούς, δλδ του απλού κοινού λαού.
Τελευταία επεξεργασία από demosthenesk και 09 Νοέμ 2010, 17:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 LTS σε Fujitsu Siemens Amilo M6450
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz │ 1,268 Gb │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express │ Intel Corporation PRO/Wireless 2200BG [Calexico2] │ - │ Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family) High Definition │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express 1280X768
Άβαταρ μέλους
demosthenesk
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 09 Ιαν 2010, 17:39
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 09 Νοέμ 2010, 17:31

Παιδία ίσως μαζί με το redirect μπορεί και να κάνει και κάτι άλλο πχ να κλέβει passwords
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 09 Νοέμ 2010, 17:33

@demosthenesk

Ευχαριστώ για τίς διευκρινήσεις
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό demosthenesk » 09 Νοέμ 2010, 17:43

Th P έγραψε:@demosthenesk

Ευχαριστώ για τίς διευκρινήσεις


από την άλλη μπορεί να είναι και honeypot. Μην με ρωτήσεις τι είναι ψάξε και θα δεις.

Διότι είναι register από το 2002 και στο internet το έχουν αναφέρει αλλά δεν το μπλοκάρουν και έχουν δημιουργηθεί διάφορες συζητήσεις. Δες στο google σχετικά.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 LTS σε Fujitsu Siemens Amilo M6450
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz │ 1,268 Gb │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express │ Intel Corporation PRO/Wireless 2200BG [Calexico2] │ - │ Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family) High Definition │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express 1280X768
Άβαταρ μέλους
demosthenesk
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 09 Ιαν 2010, 17:39
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back