Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ)

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 10 Νοέμ 2010, 20:17

Μόλις εκθρονίστικα :cry:
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό apache7 » 10 Νοέμ 2010, 20:21

Εγώ είχα 7/10, 2ος και καταιδρωμένος. Κοιτάτε όμως κάτι φάτσες για serial killers, θα μπορούσαν να μένουν απέναντι και να χεραιτάνε κάθε πρωί γελαστοί!!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Πρώτα Βήματα ┃ Προγραμματισμός: Λίγος ┃ Αγγλικά: Άριστα
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 64bit σε HP Pavillion Dv7-2030ev
Προδιαγραφές ⇛ P8600 │ 2GB │ ATi Mobility Radeon HD 4650 │ HP Wireless Card │ HP Bluetooth │ HD Audio │ LCD 17.3"
Άβαταρ μέλους
apache7
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2010, 21:44
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 10 Νοέμ 2010, 20:22

Ολοι οι προγραμματιστες σαν serial killers μου φανηκαν :problem: !.. Τυχαιο? Δεν νομιζω... :lol:
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 10 Νοέμ 2010, 20:30

apache7 έγραψε:Εγώ είχα 7/10, 2ος και καταιδρωμένος. Κοιτάτε όμως κάτι φάτσες για serial killers, θα μπορούσαν να μένουν απέναντι και να χεραιτάνε κάθε πρωί γελαστοί!!!


Αυτο παντα θα ειναι ενα κολπο.Σκεψου απλα οτι για να ειναι serial killer σημαινει οτι ειναι και ψυχασθενης.Και κατα κυριο λογο οι ψυχασθενεις αναπτυσσουν εκτος απο την ασθενεια τους που συνεχως την τροφοδοτουν,μια εικονα που δεν αντιστοιχει στην πραγματικοτητα και ενα προσωπο που μπορει να αποτελει τη διχασμενη τους προσωπικοτητα.


MakisM1 έγραψε:Ολοι οι προγραμματιστες σαν serial killers μου φανηκαν :problem: !.. Τυχαιο? Δεν νομιζω... :lol:



:lol: :lol: :lol:
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 11 Νοέμ 2010, 03:50

MakisM1 έγραψε:Ολοι οι προγραμματιστες σαν serial killers μου φανηκαν :problem: !.. Τυχαιο? Δεν νομιζω... :lol:

χα χα χα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:P
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 11 Νοέμ 2010, 23:08

H αμεσότητα τής απάντησης............


Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 11 Νοέμ 2010, 23:27

Όσο προχωράει γίνεται καί καλύτερο!!!

Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 13 Νοέμ 2010, 19:17


Που σπούδασες Οξφόρδη μα καλά που πάτε και τα βρίσκεται τέτοια πανεπιστήμια χαχαχα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό kriti » 13 Νοέμ 2010, 19:45

the_eye έγραψε:http://www.malevole.com/mv/misc/killerquiz/
Βάλτε και ήχο

Εικόνα
manjaro - hp pavilion -geforce 7400 -1,73 dualcore
Άβαταρ μέλους
kriti
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: 01 Ιουν 2008, 22:21
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
IRC: kriti
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 20 Νοέμ 2010, 15:57

Ανέκδοτο για παντρεμένους

Βρίσκει κάποιος ένα λυχνάρι, τό τρίβει, βγαίνει ένα τζινι καί τού λέει:
Έχεις τρείς ευχές, όμως πρόσεξε τί θα ευχηθείς, γιατί η γυναίκα σου θα το καρπωθεί στό 10πλάσιο.
Εντάξει λέει αυτός καί ξεκινάει: θέλω νά μέ κάνεις πολύ όμορφο.
Είσαι σίγουρος? ρωτάει το τζίνι, γιατί η γυναίκα σου θα γίνει 10 φορές πιό όμορφη.
Ναί, λέει αυτός καί συνεχίζει: θέλω νά μέ κάνεις πολύ πλούσιο.
Είσαι σίγουρος? ρωτάει πάλι το τζίνι, γιατί η γυναίκα σου θα γίνει 10 φορές πιό πλόυσια.
Ναί, λέει αυτός καί τελειώνει: καί τώρα θέλω να μού δώσεις καί ένα ελαφρύ εγκεφαλικό!!!!!!
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back