εεε?

που βλέπεις το παράξενο θα ήθελα να ξέρω
Το ότι είναι κάποιος καθηγητής ή οτιδήποτε άλλο δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι και σοβαροφανής, αυτή η σοβαρο φάνια θα τους φάει.
Μπράβο του που διασκεδάζει και μάλιστα με μουσική που ακούν οι νέοι
Μάκαρι να του μιάσουν ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ Μ****** ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΦΕΣΟΡΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ γιατί για μένα αυτό είναι
F****** PATHETIC BIG TIME LOOSERS
Τελευταία επεξεργασία από
the_eye και 04 Ιαν 2011, 00:44, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Ποιο κόσμια παρακαλώ