Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ)

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό sparus » 02 Ιαν 2011, 02:22

Off topic:
εγώ λέω δείξ'του το μαζί με το σχόλιο σου!! :lol: :lol:
Debian Squeeze (64bit)/ Ubuntu 10.10 (32bit)
AMD Athlon 64 (3200+) / Asus A8N5X / Gainward GeForce 6500 / 2GB DDR
Άβαταρ μέλους
sparus
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 439
Εγγραφή: 31 Μάιος 2008, 15:41
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό clepto » 02 Ιαν 2011, 18:33

τα έπαιξα....
ο τύπος γ***** ....
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 02 Ιαν 2011, 22:14

Aυτό μέ τόν γάιδαρο είναι όλα τά λεφτά...... :lol: :lol: :lol:
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 03 Ιαν 2011, 03:04

ο καραγκιόζης χορεύει μετάλικα
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό fotis23 » 03 Ιαν 2011, 03:13

χαχα!!Κορυφαίο xaris!!
Λειτουργικό: Ubuntu 11.04
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Kανονικό Προγραμματισμός: Μέτριος Αγγλικά: Καλά
Desktop:CPU:Core 2 Duo 2.00 M/B:Asus P5B Memory:3 GB DDR2 Γραφικά:ATI Radeon HD 5450 Series

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fotis23
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 13:43
Τοποθεσία: /home/fotis
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό c7p » 03 Ιαν 2011, 16:51

Δεν υπάρχει :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 03 Ιαν 2011, 18:44

c7p έγραψε:Δεν υπάρχει :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

εεε? :problem: που βλέπεις το παράξενο θα ήθελα να ξέρω :problem: :?:
Το ότι είναι κάποιος καθηγητής ή οτιδήποτε άλλο δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι και σοβαροφανής, αυτή η σοβαρο φάνια θα τους φάει.
Μπράβο του που διασκεδάζει και μάλιστα με μουσική που ακούν οι νέοι :clap: :clap:
Μάκαρι να του μιάσουν ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ Μ****** ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΦΕΣΟΡΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ γιατί για μένα αυτό είναι
F****** PATHETIC BIG TIME LOOSERS
Τελευταία επεξεργασία από the_eye και 04 Ιαν 2011, 00:44, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Ποιο κόσμια παρακαλώ
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 21 Ιαν 2011, 20:00

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 22 Ιαν 2011, 13:32



τί νά σκέφτονται άραγε? (αυτος καί οι κροκόδειλοι)
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό evolgen » 22 Ιαν 2011, 13:38

Είναι μοντάζ, αλλά πολύ επιτυχημένο! :D
Το να μειώνεις ένα έργο ελεύθερου λογισμικού, επειδή θεωρείς το δικό σου καλύτερο,
είναι απαράδεκτη συμπεριφορά και δε συμβαδίζει με τις αρχές του ελεύθερου λογισμικού.

Γνώσεις Linux: Μέτριο++ ┃ Προγραμματισμός: Perl, R, Python, SQL, C, Common Lisp, BashΑγγλικά: Άριστα

1. Ubuntu 14.04 trusty
2. Intel Core i7-3520M CPU @ 2.90GHz ‖ RAM 7892 MiB
3. Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
4. eth0: Broadcom NetXtreme BCM57765 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:16b4] (rev 10) ⋮ eth1: Broadcom BCM4331 802.11a/b/g/n [14e4:4331] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
evolgen
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2010, 14:22
Τοποθεσία: UK
IRC: bioevolgenec
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back