Desktop Screenshots

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό Clouzo » 15 Ιούλ 2010, 20:00

Τα σπάει το wall ...θα προσπαθήσω και εγώ τις 2 μπάρες ...είναι με autohide και η 2? αν όχι δεν σου τρώει χώρο από τους browser?
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: kubuntu 11.10 x64 Desktop

Προδιαγραφές Desktop ⇛Intel® Core™ 2 Duo E7400 2.8Ghz ~3.2Ghz o/c | 4 Gb DDR2 RAM | Ati HD4850 1Gb VRAM| ASUS P5Q Deluxe
Άβαταρ μέλους
Clouzo
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 20 Οκτ 2009, 15:43
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό giannis12a » 15 Ιούλ 2010, 20:04

Clouzo έγραψε:Τα σπάει το wall ...θα προσπαθήσω και εγώ τις 2 μπάρες ...είναι με autohide και η 2? αν όχι δεν σου τρώει χώρο από τους browser?


παλιά την είχα έτσι, τώρα την έχω κανονικά. Απλά σε μεγάλη οθόνη και με chromium + του ότι δεν έχουν και μεγάλο ύψος , είμαι καλά δεν έχω ιδιαίτερο θέμα.
Εικόνα
το link παραπέμπει σε ανθρωπιστικού περιεχομένου σελίδα
pleiades place
Γνώσεις ⇛ Linux: Είμαι Χάκερ ┃ Προγραμματισμός: Όχι δεν προγραμματίζω ποτέ τίποτα, τ' αφήνω όλα στην τύχη ┃ Αγγλικά: Γαλλικά/Χορός/Πιάνο
Άβαταρ μέλους
giannis12a
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 14:26
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό jim137 » 16 Ιούλ 2010, 16:58

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 17 Ιούλ 2010, 18:44

@giannis12a Που μπορουμε να το βρουμε το απαιχτο wallpaper ??
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό ngfh » 17 Ιούλ 2010, 20:49



έβαλα kde πολύ πιο ωραίο από το gnome :thumbup:
Άβαταρ μέλους
ngfh
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: 16 Ιαν 2010, 20:55
Τοποθεσία: salamina
IRC: nest_os
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό Clouzo » 18 Ιούλ 2010, 03:36

Ωραίος! Το παλιό μου wallpaper
To σετάκι με ταο Icons πιό είναι?
Μπορείς να βάλεις ένα snapshot από το Nautilus?
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: kubuntu 11.10 x64 Desktop

Προδιαγραφές Desktop ⇛Intel® Core™ 2 Duo E7400 2.8Ghz ~3.2Ghz o/c | 4 Gb DDR2 RAM | Ati HD4850 1Gb VRAM| ASUS P5Q Deluxe
Άβαταρ μέλους
Clouzo
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 20 Οκτ 2009, 15:43
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό ngfh » 18 Ιούλ 2010, 13:06

Clouzo έγραψε:Ωραίος! Το παλιό μου wallpaper
To σετάκι με ταο Icons πιό είναι?
Μπορείς να βάλεις ένα snapshot από το Nautilus?


αν λες για τα δικά μου icons είναι αυτά http://kde-look.org/content/show.php/MI ... ent=126122

Off topic:
Με μπέρδεψες με το nautilus γιατί αν λες για μένα το kubuntu έχει dolphin
Άβαταρ μέλους
ngfh
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: 16 Ιαν 2010, 20:55
Τοποθεσία: salamina
IRC: nest_os
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό prov83 » 18 Ιούλ 2010, 13:16

@jim137,
:thumbup: amazing :clap:
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά:Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ Kubuntu 10.04 σε 32bit Acer Travelmate 2492
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Celeron(R) M CPU 420 @ 1.60GHz│ 2GB │Intel 945GM
Άβαταρ μέλους
prov83
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 15:35
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό giannis12a » 18 Ιούλ 2010, 15:20

dtrzG έγραψε:@giannis12a Που μπορουμε να το βρουμε το απαιχτο wallpaper ??


http://wallpapers.jootix.com/DesktopWal ... Nature/36/
Εικόνα
το link παραπέμπει σε ανθρωπιστικού περιεχομένου σελίδα
pleiades place
Γνώσεις ⇛ Linux: Είμαι Χάκερ ┃ Προγραμματισμός: Όχι δεν προγραμματίζω ποτέ τίποτα, τ' αφήνω όλα στην τύχη ┃ Αγγλικά: Γαλλικά/Χορός/Πιάνο
Άβαταρ μέλους
giannis12a
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 14:26
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ
Εκτύπωση

Re: Desktop Screenshots

Δημοσίευσηαπό prov83 » 18 Ιούλ 2010, 19:28

monkgr έγραψε:Τὸ laptopάκι μου. Ἁπλὸ Cairo dock καὶ ὄχι ἰδιαίτερα πειράγματα, ἀλλά... μοῦ ἀρέσει!



Αυτά τα σέξυ ταχύμετρα που τα ανακάλυψες? :thumbup:
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά:Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ Kubuntu 10.04 σε 32bit Acer Travelmate 2492
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Celeron(R) M CPU 420 @ 1.60GHz│ 2GB │Intel 945GM
Άβαταρ μέλους
prov83
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 15:35
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back