
Clouzo έγραψε:Τα σπάει το wall ...θα προσπαθήσω και εγώ τις 2 μπάρες ...είναι με autohide και η 2? αν όχι δεν σου τρώει χώρο από τους browser?






Clouzo έγραψε:Ωραίος! Το παλιό μου wallpaper
To σετάκι με ταο Icons πιό είναι?
Μπορείς να βάλεις ένα snapshot από το Nautilus?


dtrzG έγραψε:@giannis12a Που μπορουμε να το βρουμε το απαιχτο wallpaper ??


