Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

...του ubuntu-gr και άλλων κοινοτήτων (Ανακοινώσεις, Συζητήσεις, Οργάνωση)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxman » 20 Ιούλ 2010, 17:08

Epirotes έγραψε:Off topic:
Scripta manent, λένε οι Λατίνοι κι οι δικηγόροι! Τα γραπτά μένουν, τα τηλέφωνα να μου λείπουν κι ας είναι κι άνευ χρεώσεως! :lol: Και ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι ... :roll: Επί του θέματος, μόλις απέστειλα στο sales@e-shop.gr το ακόλουθο mail κι αναμένω απάντηση και μόλις έλθει θα σας ξαναενημερώσω:

Σβέλτος, ο δικός μου κι ιδού το αποτέλεσμα:

έγραψε:Αγαπητέ κύριε,
Σας ενημερώνουμε ότι δεν είναι δυνατή η αλλαγή ή η αφαίρεση του λειτουργικού συστήματος στους φορητούς υπολογιστές λόγο ότι έτσι παράγονται από τις κατασκευάστριες εταιρίες και δεν επιτρέπεται κάποια διαφοροποίηση στην σύνθεσή τους.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 211 500 0 500 ή στο e-mail sales@e-shop.gr.
Σιδέρης Αντώνης
Τμήμα Πωλήσεων
e-shop.gr Α.Ε.

Καλά πλάκα με κάνεις κ. Σιδέρη μου; :? :lol: :thumbdown: Η δική μου εμπλοκή σταματάει εδώ, καθώς δεν έχω κανένα σκοπό να πάρω φορητό και μάλιστα στην τιμή αυτή και να έχει (Σ)Βίστα προεγκατεστημένο. Καλή τύχη σ' όσους το παλέψουν και πετύχουν κάτι. ;)

Καλά τι περίμενες εσύ να σου απαντήσει ?
Εσύ ρωτάς για το Επώνυμο φορητό και όχι το δικό τους άρα μιας και είναι μεταπωλητής και μόνο για τα επώνυμα δεν μπορεί να αλλάξει καμία σύνθεση .
Αυτό θα έπρεπε να το στείλεις στην κατασκευάστρια εταιρία και να πάρεις απάντηση από εκεί .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 20 Ιούλ 2010, 17:31

Χμ, ναι, σωστά, αλλά είπαμε να το δοκιμάσουμε για φιλολογικούς σκοπούς. Να δούμε τι θα απαντήσουν. Αυτό περίμενα κι εγώ βασικά, ειδικά γιατί η λειτουργία laptop innovator φτιάχοτ μόνος σου δεν φαίνεται να λειτουργεί εκεί ακόμα σε αντίθεση με το Desktop Innovator. Μίλησα κι ελάλησα κι αμαρτίαν ουκ έχω! :P :eh: Όχι, δεν περίμενα κάτι διαφορετικό βασικά. Τα ντηλ αυτά γίνονται στις μεγάλες εκθέσεις, κάπως έτσι υπέκυψε κι οι Asus κι εξαφάνισε το ubuntu netbook και το γύρισε σε (Σ)Βίστα κι 7. Τραγούδι του Μπουλά μου θυμίζει! :lol:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 20 Ιούλ 2010, 17:33

Ρε συ epirotes, αυτό που ρωτάς δικαιολογημένα πήρε τη συγκεκριμένη απάντηση. Σαφώς και δεν υπάρχει δυνατότητα να "πειράξουν" αυτοί με οποιοδήποτε τρόπο ένα laptop τρίτης εταιρείας. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να τους ρωτήσεις κάτι παρόμοιο με αυτό που ρωτάω εγώ, δηλαδή με ποια διαδικασία μπορείς να διεκδικήσεις refund από τη μη αποδοχή της eula και άρα της χρήσης του λογισμικού.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 20 Ιούλ 2010, 17:38

Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Και δεν με ενδιαφέρει πραγματικά το ζήτημα! Δεν πρόκειται να πάρω φορητό. Και η επιστροφή χρήματων λόγω μη αποδοχής της Eula (15 σελίδες + δικηγορίστικα). Όχι, εμένα με ενδιέφερε ως καλός πελάτης που είμαι να δω αν μπορώ να κάνω με το φορητό αυτό που μπορώ να κάνω με τον πύργο. Να πάρω δηλ. χύμα τα κομμάτια, να συναρμολογήσω ο ίδιος και να είναι ο δίσκος καθαρός να τον κάνω ότι θέλω. Το θέμα έληξε εδώ για μένα και σε παρακαλώ να μην επιμένεις να με πιέζεις. Αν θεώρησες ότι έχω πραγματικό ενδιαφέρον και θέλω να το παλέψω, τότε συγνώμη που σου δημιουργήθηκε η λάθος εντύπωση. :oops: ;)
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό ktogias » 20 Ιούλ 2010, 19:37

Το θέμα με την αγορά ΧΩΡΙΣ το εγκατεστημένο software έτοιμων επώνυμων laptop, desktop, κινητών τηλεφώνων κλπ ηλεκτρονικών συσκευών δεν έχει κανένα νόημα να το κουράζουμε. Είναι σαν να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία της Α κατασκευάστριας αυτοκινήτων και να ρωτάς αν μπορείς να πάρεις το Χ μοντέλο χωρίς τα καθίσματα γιατί θες να του φορέσεις εσύ τα δικά σου. Η απάντηση είναι πάντα μια: ΌΧΙ. Το μοντέλο βγαίνει έτσι στη βασική του έκδοση και περιέχει ότι περιέχει. Η εταιρία δεν πρόκειται να το κόψει ράψει περαιτέρω στα μέτρα σου. Αν στον κατάλογο δεν υπάρχει έκδοση χωρίς καθίσματα πρέπει να πάρεις και τα καθίσματα.

Στην αγορά ηλεκτρονικών το θέμα έχει μια ιδιαιτερότητα γιατί συνήθως το λογισμικό έρχεται με ξεχωριστή άδεια χρήσης EULA που πρέπει να αποδεχθείς για να το χρησιμοποιήσεις. Εκεί το πράγμα μπλέκει νομικά, με την ερώτηση "Αν πωλείται ως ενσωματωμένο προϊόν το λογισμικό, γιατί έχει ξεχωριστή άδεια χρήσης και μάλιστα υπογεγραμμένη από άλλη εταιρία από την κατασκευάστρια του προϊόντος; Μπορώ αν δεν αποδεχτώ την άδεια χρήσης του λογισμικού να εξακολουθήσω να χρησιμοποιώ το hardware; κλπ". Κάθε κατασκευαστής σε αυτή την περίπτωση κάνει ότι νομίζει. Άλλοι επιστρέφουν κάποια χρήματα γιατί ερμηνεύουν την μη αποδοχή ως μη δυνατότητα χρήσης του λογισμικού από τον πελάτη χωρίς δική του υπαιτιότητα, οπότε αποζημιώνεται για το κομμάτι του προϊόντος που τελικά δεν απολαμβάνει, ενώ άλλοι σφυρίζουν αδιάφορα και λένε "Ήξερες ότι έρχεται με το Χ λογισμικό και ότι πρέπει να αποδεχτείς EULA για να το χρησιμοποιήσεις. Τι φταίω εγώ που δεν το θες. Αν δεν σου έκανε το προϊόν να μην το αγόραζες."

Και έτσι φτάνουμε στα 2 πράγματα που έχουν νόημα να κάνει κάποιος σχετικά με αυτό το ζήτημα:
1. Προτιμάμε και αγοράζουμε συσκευές που έρχονται με το λογισμικό που εμείς προτιμάμε (ή χωρίς το λογισμικό που δεν θέλουμε - π.χ. barebone pc -). Ψάχνουμε, διαφημίζουμε μιλάμε για τα προϊόντα που έχουν το λογισμικό που θέλουμε. Όταν μιλάμε με πωλητές ή αντιπροσώπους τους τονίζουμε ότι δεν θα προτιμήσουμε το Χ προϊόν τους γιατί δεν έρχεται με το λογισμικό που θέλουμε.
2. Αν αγοράσουμε προϊόν που περιλαμβάνει άλλο λογισμικό από αυτό που προτιμάμε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ, προσπαθούμε να επιστρέψουμε το ΟΛΟΚΛΗΡΟ το προϊόν ως μη κατάλληλο.

Για το 2 είναι τις περισσότερες φορές δύσκολο να πείσουμε ότι δεν ενημερωθήκαμε και πιθανώς να καταλήξει το θέμα σε δικαστική οδό αν δεν είναι συνεργάσιμος ο πωλητής, πράγμα που συνήθως δεν αξίζει τον κόπο. Οπότε τελικά καταλήγουμε στο εξής: Φροντίζουμε να εφαρμόζουμε πάντα το 1. Αν δεν μπορούμε σε κάποια περίπτωση να εφαρμόσουμε το 1 (δεν υπάρχει μοντέλο που να μας κάνει και να έρχεται με το λογισμικό που θέλουμε), αλλά έχουμε ανάγκη τις υπόλοιπες δυνατότητες του προϊόντος, απλά κάνουμε υπομονή, αγοράζουμε εν γνώση μας το λογισμικό που δεν θέλουμε και χρησιμοποιούμε τις τεχνικές μας γνώσεις για να τροποποιήσουμε μόνοι το προϊόν (βγαίνοντας εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή) ώστε να το κάνουμε χρήσιμο για εμάς.

Ζητώντας και προτιμώντας προϊόντα που έρχονται με προεγκατεστημένο ΕΛΛΑΚ όπου τα βρίσκουμε και διαφημίζοντας τον κατασκευαστή και τον προμηθευτή τους ίσως καταφέρουμε να δημιουργήσουμε αρκετή ζήτηση που είναι η μόνη δύναμη που σε μια ελεύθερη οικονομία θα πείσει κατασκευαστές και προμηθευτές να παρέχουν και να βάζουν στα ράφια περισσότερα μοντέλα με ΕΛΛΑΚ.
ktogias
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 22:52
IRC: ktogias
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 20 Ιούλ 2010, 20:14

έγραψε:Ζητώντας και προτιμώντας προϊόντα που έρχονται με προεγκατεστημένο ΕΛΛΑΚ όπου τα βρίσκουμε και διαφημίζοντας τον κατασκευαστή και τον προμηθευτή τους ίσως καταφέρουμε να δημιουργήσουμε αρκετή ζήτηση που είναι η μόνη δύναμη που σε μια ελεύθερη οικονομία θα πείσει κατασκευαστές και προμηθευτές να παρέχουν και να βάζουν στα ράφια περισσότερα μοντέλα με ΕΛΛΑΚ.


Δυστυχώς τα laptop είναι μια "δύσκολη" κατηγορία για να γίνουν όσα περιγράφεις. Δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλές σοβαρές επιλογές με ΕΛΛΑΚ σε σχέση με την πλειάδα των μοντέλων που έρχονται με προεγκατεστημένα win. Διαφωνώ πάντως ότι η λύση είναι να δημιουργήσουμε ζήτηση αγοράζοντας laptop με ΕΛΛΑΚ. Θεωρώ ότι η λύση είναι να πείσουμε τους tier1 vendors - με ποιους τρόπους είναι προς συζήτηση- ότι πρέπει να πράξουν το αυτονόητο και να προσφέρουν τα laptop τους και με δυνατότητα αγοράς χωρίς OS.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 20 Ιούλ 2010, 20:16

Και το τελευταίο μπορεί να επιτευχθεί και με μαζικές προσφυγές για windows refund.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 21 Ιούλ 2010, 19:46

Τις τελευταίες 2 μέρες έχουν γίνει αρκετά και έχω έρθει σε επικοινωνία με διάφορες εταιρείες και φορείς. Προς το παρόν αξίζει να αναφερθεί η επικοινωνία που είχαν με την Acer Hellas, η οποία παραδέχτηκε ότι υπάρχει διαδικασία refund, απέφυγε όμως επιμελώς να αναφέρει ποια είναι αυτή. Συγκεκριμένα, παραθέτω τη σειρά των email :

έγραψε:Προτού προβώ στην αγορά του laptop Acer Aspire 5741G-434G32MN ( http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook...-PTD02-097.htm
) , θα ήθελα να με ενημερώσετε για τα ακόλουθα :

1) Στην eula που καλούμαι να αποδεχτώ όταν θέτω σε λειτουργία το laptop για πρώτη φορά αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα :

By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed.

Θα ήθελα να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σε περίπτωση που δεν θέλω να αποδεχτώ την eula και κατά συνέπεια δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τα windows 7, ούτε και το συνοδευτικό λογισμικό

2) Ενημερώστε με πώς συμβαδίζει η εγγύηση ενός έτους με την ευρωπαϊκή οδηγία που επιβάλλει υποχρεωτική εγγύηση δύο ετών για όλες τις συσκευές που πωλούνται στην ΕΕ.

Μετά τιμής,



έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,


Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer Ελλάς, για να είμαστε σε θέσει να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα σας παρακαλούμε να μας στείλετε το part number (xx.xxxxx.xxx) του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.

Μόλις μας στείλετε αυτές τις πληροφορίες θα σας απαντήσουμε αμέσως.

Με Εκτίμηση,
Support Greece


έγραψε:Καλημέρα σας,

Το part number του προϊόντος που με ενδιαφέρει είναι το ακόλουθο :
LX.PTD02.077

Αναμένω την απάντησή σας σχετικά με το ερώτημά μου.
Ευχαριστώ πολύ.

Μετά τιμής,


έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Acer Ελλάς, όσο αφορά το την άδεια των Windows που περιέχονται στον υπολογιστή, χρειάζεται να μας στείλετε τον σειριακό αριθμό του υπολογιστή όπως επίσης και το παραστατικό αγοράς τους ώστε να είμαστε σε θέση να σας ενημερώσουμε για το ισχύον νομικό πλαίσιο και για τις ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν, λόγο ότι οποιαδήποτε αίτηση για windows refund θα πρέπει να αξιολογηθεί από το τμήμα μας βάση του τρέχοντος νομικού πλαισίου που θα ισχύει κατά την ημερομηνία αγοράς του υπολογιστή.

Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Περιορισμένη Εγγύηση της Acer είναι 1 Χρόνος.
Ανεξάρτητα από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση, μπορεί να έχετε διαφορετικά και πιο εκτεταμένα δικαιώματα και μέσα προστασίας απέναντι στον έμπορο που σας πώλησε το προϊόν Acer. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν λειτουργεί ώστε να περιορίσει αυτά τα δικαιώματα ούτε τις εγγυήσεις που μπορεί να υφίστανται από τρίτους και οι οποίες μπορούν να προσκομίζονται αποκλειστικά ενώπιόν τους.

Με Εκτίμηση,
Support Greece


έγραψε:Καταρχήν θέλω να υπογραμμίσω ότι με εκπλήσσει η χρονική αμεσότητα στις απαντήσεις, κάτι το οποίο σαφώς αξίζει συγχαρητηρίων. Ως ήδη κάτοχος 2 laptop acer (1 δικό μου και 1 της γυναίκας μου), χαίρομαι που η εταιρεία που επέλεξα ανταποκρίνεται τόσο άμεσα στα ερωτήματα των πελατών της.

Επί του θέματος τώρα, η ουσία του email μου ήταν να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σας πριν προβώ σε αγορά του προϊόντος. Αντιλαμβάνεστε ότι αν αυτή η πολιτική δε με ικανοποιεί, δεν πρόκειται να αγοράσω και να πληρώσω κάτι το οποίο δε θα χρησιμοποιήσω. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αυτή η "return policy" αλλάζει ανάλογα με το σειριακό αριθμό του προϊόντος και την απόδειξη αγοράς που θα σας προσκομίσω. Εν πάση περιπτώσει, εάν αυτό ισχύει, θα εκτιμούσα αν μου δίνατε κάποια γενική εικόνα για τη διαδικασία που προβλέπεται, χωρίς να αναφερθείτε σε ακριβή νούμερα (π.χ. χρηματικό αντίτιμο για windows refund - αν και μια τάξη μεγέθους θα ήταν ευπρόσδεκτη).

Σε ό,τι αφορά την εγγύηση, δεν κατανόησα απόλυτα την απάντησή σας. Ισχυρίζεστε δηλαδή ότι ναι μεν η Acer δίνει περιορισμένη εγγύηση ενός έτους, αλλά ο μεταπωλητής μπορεί να δίνει 2; Πώς ακριβώς λειτουργεί μια τέτοια διαδικασία (εκτός αν παρανόησα - και δεν αναφέρομαι στα επί πληρωμή πακέτα επέκτασης της εγγύησης - ) . Δεν είναι υποχρεωμένη η Acer ακολουθώντας τη σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία (που φαντάζομαι ότι γνωρίζετε) να δίνει εγγύηση 2 ετών, για τις πωλήσεις της εντός ΕΕ;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Μετά τιμής



έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Acer Ελλάς, όσο αφορά το την άδεια των Windows που περιέχονται στον υπολογιστή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για υπολογιστές Acer με λειτουργικό σύστημα Windows που έχουν αγοραστεί και δεν έχει περάσει το χρονικό όριο των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομινία αγοράς τους, υπάρχει διαδικασία refund.
Επίσης η στάνταρτ Περιορισμένη Εγγύηση της Acer είναι 1 χρόνος ανεξάρτητα από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση, μπορεί να έχετε διαφορετικά και πιο εκτεταμένα δικαιώματα και μέσα προστασίας απέναντι στον έμπορο που σας πώλησε το προϊόν Acer. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν λειτουργεί ώστε να περιορίσει αυτά τα δικαιώματα ούτε τις εγγυήσεις που μπορεί να υφίστανται από τρίτους και οι οποίες μπορούν να προσκομίζονται αποκλειστικά ενώπιόν τους. Όπως επίσης δικαιωμάτων που μπορούν προκύπτων βάση της ισχύουσας νομοθεσίας.

Με Εκτίμηση,
Support Greece


έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση,

όμως πολύ φοβάμαι ότι γυρνάμε στο αρχικό ερώτημα του 1ου email μου προς την εταιρεία σας, στο οποίο ζητώ να μάθω ποια είναι η διαδικασία refund. Αν δε θέλετε να απαντήσετε γραπτώς (αν και δεν κατανοώ τους λόγους) , σας παρακαλώ πολύ να μου δώσετε κάποιον αριθμού κινητού (cosmote ή vodafone) για να σας καλέσω εγώ και να με ενημερώσετε προφορικά. Ευχαριστώ.

Μετά τιμής,


έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,


Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την Acer Ελλάς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη της Acer Ελλάς με τους εξής τρόπους:

Τηλέφωνο (από σταθερό Ελλάδος): 801 500 2000 (Δευτέρα έως Παρασκευή / 09:00-13:45 & 15:00 – 17:45)
Τηλέφωνο (από κινητό ή εξωτερικό): 0039 093 1469446 (Δευτέρα έως Παρασκευή / 09:00-13:45 & 15:00 – 17:45) με χρέωση εξωτερικού.
FAX: 0039 093 1469465
e-mail: support_greece@acer-euro.com

Με Εκτίμηση,
Support Greece


Τα συμπεράσματα δικά σας. (Δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα να καλέσω σταθερό στο σημείο που βρίσκομαι - και για τις επόμενες 15 μέρες - χωρίς να χρεωθώ, κάτι που δε θέλω)
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό ktogias » 21 Ιούλ 2010, 20:36

Εγώ πάντως τις υποθέσεις windows refund ενώ στην αρχή τις εύρισκα ενδιαφέρουσες, όσο το σκέφτομαι τόσο πιο ανούσιες μου φαίνονται. Πολύ φασαρία για το τίποτα. Κάθε κατασκευαστής ή έμπορος θα προσπαθήσει να το αποφύγει με ότι τερτίπι και τριπλα υπάρχει, και αφού σε έχει σκάσει και τον έχεις σκάσει, ίσως σου επιστρέψει τα 30ευρώ ή και λιγότερα που χρεώνεται τη μαζική OEM άδεια των windows... Αξίζει τον κόπο; Μήπως γινόμαστε παράξενοι και παρανοϊκοί χωρίς λόγο; Γιατί ποτέ δεν ζητήσαμε επιστροφή χρημάτων για το antivirus ή το office ή το nero που έρχεται προ-εγκατεστημένο ή περιλαμβάνεται στα cd του νέου μας laptop ή pc και τρελαινόμαστε τώρα που γίναμε "λινουξάδες" να αποζημιωθούμε για τα windows; Γιατί όταν αγοράζουμε ένα κινητό τηλέφωνο δεν λέμε στη sony ericsson ότι δεν μας αρέσει το software ή το handfree που έχει μέσα και θέλουμε να το γυρίσουμε πίσω και να αποζημιωθούμε; Το ότι εχουμε τις τεχνικές ικανότητες να πετάξουμε το Α πρόγραμμα που έρχεται με το pc και αντί γι' αυτό να βάλουμε το Β ή το Γ αντίστοιχο, είτε πρόκειται για το λειτουργικό σύστημα, είτε για οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα, σημαίνει ότι η εταιρία πρέπει να μας αποζημιώσει; Αν πιστεύουμε πως ναι, τότε να το κάνουμε για το Nero γιατί θέλουμε να βάλουμε το incd, για το norton γιατί προτιμάμε το karpefsky και για το start-up-backup-τα-κανω-όλα-και-γυαλίζω app που τρώει τη μνήμη του φορητού και το απενεργοποιούμε με το πρώτο boot. Αν όμως τόσα χρόνια αγοράζαμε laptop με norton ή nero που ποτέ δεν χρησιμοποιούσαμε και δεν λέγαμε τίποτα, αλλά τώρα χαλάμε τον κόσμο για τα windows, νομίζω έχουμε 2 μέτρα και δυο σταθμά... Και αυτό που ίσως μείνει στον κατασκευαστή ή πωλητή θα είναι "Τι περίεργοι - στριμμένοι - κομπλεξικοί άνθρωποι αυτοί οι linuxάδες... Δεν πρόκειται ποτέ να πάψουν να είναι μειονότητα έτσι όπως πάνε..." - Γιατί να πρωθήσει ο έμπορος ή ο κατασκευαστής μια συσκευή με linux; Για να την πάρει κάποιος να αρχίσει να ψάχνεται, να μπλέξει μαζί μας και να του ζητά μετά επιστροφή χρημάτων για ότι άλλο αγοράσει από αυτόν και έχει windows; Πριτσ!
ktogias
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 22:52
IRC: ktogias
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό woof » 21 Ιούλ 2010, 21:41

linuxovios πολύ ενδιαφέρον και το θέμα, αλλά και ακόμα περισσότερο, η επικοινωνία σου με την Acer Hellas.
Οι απαντήσεις τους όσον αφορά την εγγύηση 2 ετών είναι συγκεχυμένες και δυσνόητες, όπως τα λένε οι δικηγόροι και δύσκολα θα βγει κάποια άκρη, τουλάχιστον τηλεφωνικά. Όσον αφορά το θέμα του refund, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα και η εταιρία το παραδέχεται. Φυσικά η δικές σου γνώσεις πάνω στο θέμα έπαιξαν σίγουρα καθοριστηκό ρόλο στο πως σε αντιμετώπισαν (κι εγώ καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά δεν γνώριζα ούτε για την εγγύηση των δύο ετών ούτε για το Eula) Ενημέρωσέ μας για κάθε εξέλιξη

Γενικά σημασία δεν έχει να αποδεκτούμε κάποιο προϊόν όπως πωλείται, αυτό είναι μοιρολατρικό. Όταν αγοράζουμε κάτι θα έπρεπε να αγοράζουμε αυτό που θέλουμε και μόνο, όχι κάτι άλλο επειδή έρχεται πακέτο. Τέτοιου είδους εταιρίες χρησιμοποιούν κάθε νομικό περιθώριο για να κάνουν αυτό που τις συμφέρει περισσότερο, γιατί λοιπόν να μην μπορούμε να κάνουμε κι εμείς το ίδιο; Δεν έχει τόση σημασία το refund ως προς τα χρήματα, απλά πίσω από αυτό κρύβεται μια ολόκληρη νοοτροπία και βιομηχανία που παρασιτεί σε βάρος μας, θα έλεγες ότι μας χειραγωγεί .Κάποιος νέος χρήστης που απλά αγοράζει έναν υπολογιστή δεν θα έχει ποτέ την ευκαιρία να δει τι άλλες επιλογές έχει, εν μέρη είναι ευθύνη αυτών που ξέρουν να πουν και στους άλλους τι επιλογές έχουν
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Βασικές αρχές μόνο ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
woof
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 12:23
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εκδηλώσεις - Συναντήσεις - Ενέργειες & Υλικό Προώθησης