update 21-7-2010 (2)
Refund υπάρχει και προβλέπεται από την ACER!!!
Παραθέτω την επικοινωνία μου με την Acer Hellas:
έγραψε:Προτού προβώ στην αγορά του laptop Acer Aspire 5741G-434G32MN (
http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook...-PTD02-097.htm) , θα ήθελα να με ενημερώσετε για τα ακόλουθα :
1) Στην eula που καλούμαι να αποδεχτώ όταν θέτω σε λειτουργία το laptop για πρώτη φορά αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα :
By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed.
Θα ήθελα να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σε περίπτωση που δεν θέλω να αποδεχτώ την eula και κατά συνέπεια δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τα windows 7, ούτε και το συνοδευτικό λογισμικό
2) Ενημερώστε με πώς συμβαδίζει η εγγύηση ενός έτους με την ευρωπαϊκή οδηγία που επιβάλλει υποχρεωτική εγγύηση δύο ετών για όλες τις συσκευές που πωλούνται στην ΕΕ.
Μετά τιμής,
έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer Ελλάς, για να είμαστε σε θέσει να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα σας παρακαλούμε να μας στείλετε το part number (xx.xxxxx.xxx) του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
Μόλις μας στείλετε αυτές τις πληροφορίες θα σας απαντήσουμε αμέσως.
Με Εκτίμηση,
Support Greece
έγραψε:Καλημέρα σας,
Το part number του προϊόντος που με ενδιαφέρει είναι το ακόλουθο :
LX.PTD02.077
Αναμένω την απάντησή σας σχετικά με το ερώτημά μου.
Ευχαριστώ πολύ.
Μετά τιμής,
έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Acer Ελλάς, όσο αφορά το την άδεια των Windows που περιέχονται στον υπολογιστή, χρειάζεται να μας στείλετε τον σειριακό αριθμό του υπολογιστή όπως επίσης και το παραστατικό αγοράς τους ώστε να είμαστε σε θέση να σας ενημερώσουμε για το ισχύον νομικό πλαίσιο και για τις ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν, λόγο ότι οποιαδήποτε αίτηση για windows refund θα πρέπει να αξιολογηθεί από το τμήμα μας βάση του τρέχοντος νομικού πλαισίου που θα ισχύει κατά την ημερομηνία αγοράς του υπολογιστή.
Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Περιορισμένη Εγγύηση της Acer είναι 1 Χρόνος.
Ανεξάρτητα από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση, μπορεί να έχετε διαφορετικά και πιο εκτεταμένα δικαιώματα και μέσα προστασίας απέναντι στον έμπορο που σας πώλησε το προϊόν Acer. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν λειτουργεί ώστε να περιορίσει αυτά τα δικαιώματα ούτε τις εγγυήσεις που μπορεί να υφίστανται από τρίτους και οι οποίες μπορούν να προσκομίζονται αποκλειστικά ενώπιόν τους.
Με Εκτίμηση,
Support Greece
έγραψε:Καταρχήν θέλω να υπογραμμίσω ότι με εκπλήσσει η χρονική αμεσότητα στις απαντήσεις, κάτι το οποίο σαφώς αξίζει συγχαρητηρίων. Ως ήδη κάτοχος 2 laptop acer (1 δικό μου και 1 της γυναίκας μου), χαίρομαι που η εταιρεία που επέλεξα ανταποκρίνεται τόσο άμεσα στα ερωτήματα των πελατών της.
Επί του θέματος τώρα, η ουσία του email μου ήταν να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σας πριν προβώ σε αγορά του προϊόντος. Αντιλαμβάνεστε ότι αν αυτή η πολιτική δε με ικανοποιεί, δεν πρόκειται να αγοράσω και να πληρώσω κάτι το οποίο δε θα χρησιμοποιήσω. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αυτή η "return policy" αλλάζει ανάλογα με το σειριακό αριθμό του προϊόντος και την απόδειξη αγοράς που θα σας προσκομίσω. Εν πάση περιπτώσει, εάν αυτό ισχύει, θα εκτιμούσα αν μου δίνατε κάποια γενική εικόνα για τη διαδικασία που προβλέπεται, χωρίς να αναφερθείτε σε ακριβή νούμερα (π.χ. χρηματικό αντίτιμο για windows refund - αν και μια τάξη μεγέθους θα ήταν ευπρόσδεκτη).
Σε ό,τι αφορά την εγγύηση, δεν κατανόησα απόλυτα την απάντησή σας. Ισχυρίζεστε δηλαδή ότι ναι μεν η Acer δίνει περιορισμένη εγγύηση ενός έτους, αλλά ο μεταπωλητής μπορεί να δίνει 2; Πώς ακριβώς λειτουργεί μια τέτοια διαδικασία (εκτός αν παρανόησα - και δεν αναφέρομαι στα επί πληρωμή πακέτα επέκτασης της εγγύησης - ) . Δεν είναι υποχρεωμένη η Acer ακολουθώντας τη σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία (που φαντάζομαι ότι γνωρίζετε) να δίνει εγγύηση 2 ετών, για τις πωλήσεις της εντός ΕΕ;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Μετά τιμής
έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Acer Ελλάς, όσο αφορά το την άδεια των Windows που περιέχονται στον υπολογιστή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για υπολογιστές Acer με λειτουργικό σύστημα Windows που έχουν αγοραστεί και δεν έχει περάσει το χρονικό όριο των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομινία αγοράς τους, υπάρχει διαδικασία refund.
Επίσης η στάνταρτ Περιορισμένη Εγγύηση της Acer είναι 1 χρόνος ανεξάρτητα από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση, μπορεί να έχετε διαφορετικά και πιο εκτεταμένα δικαιώματα και μέσα προστασίας απέναντι στον έμπορο που σας πώλησε το προϊόν Acer. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν λειτουργεί ώστε να περιορίσει αυτά τα δικαιώματα ούτε τις εγγυήσεις που μπορεί να υφίστανται από τρίτους και οι οποίες μπορούν να προσκομίζονται αποκλειστικά ενώπιόν τους. Όπως επίσης δικαιωμάτων που μπορούν προκύπτων βάση της ισχύουσας νομοθεσίας.
Με Εκτίμηση,
Support Greece
έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση,
όμως πολύ φοβάμαι ότι γυρνάμε στο αρχικό ερώτημα του 1ου email μου προς την εταιρεία σας, στο οποίο ζητώ να μάθω ποια είναι η διαδικασία refund. Αν δε θέλετε να απαντήσετε γραπτώς (αν και δεν κατανοώ τους λόγους) , σας παρακαλώ πολύ να μου δώσετε κάποιον αριθμού κινητού (cosmote ή vodafone) για να σας καλέσω εγώ και να με ενημερώσετε προφορικά. Ευχαριστώ.
Μετά τιμής,
έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την Acer Ελλάς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη της Acer Ελλάς με τους εξής τρόπους:
Τηλέφωνο (από σταθερό Ελλάδος): 801 500 2000 (Δευτέρα έως Παρασκευή / 09:00-13:45 & 15:00 – 17:45)
Τηλέφωνο (από κινητό ή εξωτερικό): 0039 093 1469446 (Δευτέρα έως Παρασκευή / 09:00-13:45 & 15:00 – 17:45) με χρέωση εξωτερικού.
FAX: 0039 093 1469465
e-mail:
support_greece@acer-euro.comΜε Εκτίμηση,
Support Greece
Τα συμπεράσματα δικά σας. (Δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα να καλέσω σταθερό στο σημείο που βρίσκομαι - και για τις επόμενες 15 μέρες - χωρίς να χρεωθώ, κάτι που δε θέλω)