
Lionux έγραψε:Το τεχνοπόλις απ'ότι γνωρίζω βρίσκετε στο γκάζι, έχει πρόσβαση στο μετρό (κεραμεικός) κ διέρχονται από την περιοχή πολλά λεωφορεία. Επίσης σαν τοποθεσία την κρίνω εξίσου καλή όπως το θησείο. Υπάρχουν παρά πολλές καφετερίες κ σίγουρα κάποια από αυτές θα μπορεί να μας ικανοποίηση. Μέσα στο τεχνοπόλις δεν γνωρίζω αν μπορούμε να κάνουμε τις συναντήσεις μας. Αν γνωρίζει κάτι ο συμφορουμιτης jacksparrow7 ας μας ενημερώσει.-)

Geochr έγραψε:
Το Γκάζι ναι μεν έχει μετρό ,αλλά δεν ξέρω τίποτα τι παίζει απο μαγαζιά. Αυτά που θέλουμε είναι να μην παίζει δυνατά μουσική και να έχουμε κάποιο μέσο προβολής (τηλεόραση ή προτζεκτορ) ώστε να συνδέσουμε κάποιο λαπτοπ αν χρειαστεί για κάποια απο τις παρουσιάσεις.
Όποιος ξέρει ας προτείνει συγκεκριμένα.
Επίσης αν κάποιος έχει και χρόνο,καλό είναι να επισκεφτούμε και το χώρο μαζί.




aeolianfire έγραψε:Toumbo δεν ξέρω αν ένας χώρος με φασαρία θα μας βόλευε γιατί δεν θα μπορούσαμε να συζητήσουμε. Όπως έγινε και στο Relese party μόλις δυνάμωσε η μουσική![]()
aeolianfire έγραψε:Μπήκαμε στον Σεπτέμβριο και πιστεύω ότι είναι καιρός να ανοίξουμε ξανά το θέμα τον συναντήσεων.
Μέχρι τώρα έχουμε πει για μερικές περιοχές και χώρους άλλα ήρθε το καλοκαίρι και έμεινε πίσω. Θα πρωτινά μια συνάντηση μέσα στον Σεπτέμβριο και να το συζητήσουμε από κοντά το θέμα και να δούμε της εναλλακτικές.
aeolianfire έγραψε:Ένα ωραίο μαγαζί για αρχή είναι αυτό που πήγαμε και για το relese party.
Geochr εάν θυμάμαι καλά εσύ είχες γνωστούς στο μαγαζί εάν μπορείς να το κανονίσεις ξανά θα ήταν πολλή καλό.. (βεβαία αν είναι εύκολο μακριά από τα ηχεία)


Επιστροφή στο Εκδηλώσεις - Συναντήσεις - Ενέργειες & Υλικό Προώθησης