Καλησπερα, ειμαι καινουριο μελος της κοινοτητας και πριν 5 μερες εγκατεστησα για πρωτη φορα Linux Ubuntu 9.10 .
Ειμαι ενετελως καινουριος σ αυτο το λογισμικο αλλα δειχνει να ειναι αρκετα καλο εως τωρα και σταθερο.
Το μονο προβλημα προς το παρον που εχω ειναι οτι εχω μια ATI RADEON 9600 και οταν κανω εντοπισμο οθονων δεν μου βλεπει την TV. Απο το site της ΑΤΙ κατεβασα τους drivers (http://support.amd.com/us/gpudownload/l ... ng=English) για linux αλλα δεν ξερω πως να τους τρεξω που πιθανον να μου λυσει το προβλημα


