από arktika » 22 Απρ 2013, 12:57
λοιπον το σκεφτηκα και τελικα λεω να παω σε νεα εγκατασταση μολις κυκλοφορησει η 13.04! δεν νομιζω οτι θα το διωρθωσω με τοσους πυρηνες που εχω και ενα σωρο αλλα με βασει τους drivers της καρτας νομιζω οτι το εσπασα τελειως το συστημα χααχχα!!! οποτε σε ευχαριστω για την βοηθεια σου και τον χρονο-γνωσεις που αφιερωσες για να αποκαταστησεις τα πειραματα μου και την αμορφωσια μου σε οτι αφορα τουλαχιστον το ubuntu με βασει τι πρεπει να βαζω και τι οχι απο αποψη συμβατοτητας. ας μην ημουν απροσεχτος και επιπολαιος να το γλιτωνα!!! να σαι καλα και ευχαριστω!!
http://www.youtube.com/user/ARKTIKA13
Γνώσεις ⇛ Linux: χαμηλο εως μετριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: λιγα
Λειτουργικό ⇛ Kubuntu 13.04 kde 4.11 x64 , Χubuntu 12.04 x64l , μικρομαλακη 7 χ64
MOBO ASROCK FATAL1TY 990FX PRO
CPU AMD FX-8120 8-CORE BLACK EDITION 4.0 Ghz o.c
MEM 8 G DDR3 1600 KINGSTON HYPERX
SOUND ASUS XONAR DX 5.1
GRAPHIC CARD GIGABYTE ATI RADEON HD 5770 1gb