- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo aticonfig --initial
- Κώδικας: Επιλογή όλων
aticonfig --adapter=0 --od-gettemperature
Βοηθάει, για πες μου γιατί δεν αναβαθμίζεις το bios;
sudo aticonfig --initialaticonfig --adapter=0 --od-gettemperature
mike@mike:~$ aticonfig --adapter=0 --od-gettemperature
Adapter 0 - ATI Mobility Radeon HD 5000 Series
Sensor 0: Temperature - 53.00 C


έγραψε:Καλά έκανα? Θα αναβαθμιζονται ή όχι οταν βγαινει καινουρια εκδοση?



έγραψε:Και να μη βαλω την 12.10 που ειναι η stable?
έγραψε: Αν ενεργοποιησω απο το jockey-gtk τον κλειστο που λεει για ενημερωσεις, θα κανει οντως αυτοματα τις ενημερωσεις?

sotos21 έγραψε:έγραψε: Αν ενεργοποιησω απο το jockey-gtk τον κλειστο που λεει για ενημερωσεις, θα κανει οντως αυτοματα τις ενημερωσεις?
Μόνο αυτές που εγκρίνει η canonical(τις πράγματι καλές)

έγραψε:μολις βαλω για ενεργοποιηση το 2ο, αυτοματως θα απενεργοποιησει το 1ο?
έγραψε:Αυτο για να το κανω, πρεπει πρωτα να απενεργοποιησω την εκδοση χωρις τα updates, και μετα να ενεργοποιησω την εκδοση με τα updates

sotos21 έγραψε:
*Άνοιξε ένα τερματικό, γράψε top και άστη να τρέχει. Άνοιξε τον firefox μπες σε μια σελίδα του forum και με την ροδέλα του ποντικιού, πήγαινε πάνω κάτω την σελίδα , πόσο λέει η top για χρήση compiz και Xorg;
