Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ  Το θέμα επιλύθηκε

...κάρτες γραφικών / προβλήματα εικόνας / τηλεοπτικοί δέκτες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την κάρτα γραφικών σας και δεν μπορείτε να μπείτε σε γραφικό περιβάλλον,
δοκιμάστε να τρέξετε την παρακάτω εντολή για να ελέγξετε αν το σύστημά σας χρειάζεται πρόσθετους κλειστούς οδηγούς:
jockey-text

Για κάρτα τηλεόρασης δώστε τα αποτελέσματα των παρακάτω εντολών :
lspci -nn (Για εσωτερικές κάρτες pci)
lsusb (Για εξωτερικές κάρτες με σύνδεση usb)

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό sakisf650gs » 27 Μάιος 2013, 22:01

οριστε και αυτες,δηλ;τι προβλημα βλεπεις να υπαρχει;θα χρειαστει αλλαγμα η καρτα γραφικων;
Λειτουργικο=14.04-Προγραμματισμος=οχι-Αγγλικα=Μετρια-Fujitsu Siemens AMILO Pi 2550
Intel Core™ 2 Duo T5450 (1.66 GHz)
2GB DDR2 SDRAM Memory (2 x 1024 MB)
500GB SATA Hard Drive
ATI Mobility Radeon™ HD 2400 Graphics Card with 256 MB dedicated video RAM (DDR2) and up to 768 MB HyperMemory™
1 x DVI-D
15.4" Widescreen Display
1.3 Mpixel Webcam with Auto focus, automatic brightness adjustment, with status LED,Ports: 3 x USB (2.0),1 x DVI, 1 x VGA.
sakisf650gs
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 11:19
Τοποθεσία: thessaloniki
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 27 Μάιος 2013, 22:12

Δεν έχει πρόβλημα η κάρτα αλλά οι οδηγοί
Δώσε
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get remove --purge fglrx fglrx_* fglrx-amdcccle* fglrx-dev*

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo add-apt-repository ppa:makson96/fglrx

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get update

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get upgrade

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install --reinstall linux-headers-generic linux-source linux-headers-$(uname -r)

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install fglrx-legacy

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo aticonfig --initial -f

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo reboot

Όταν ξαναμπείς την
Κώδικας: Επιλογή όλων
fglrxinfo
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό sakisf650gs » 27 Μάιος 2013, 22:31

τζαμι....Thanks παρα πολυ φιλε μου,σε υπερ ευχαριστω,να ρωτησω ομως κατι;τα εικονιδια αριστερα στον εκκινιτη πως θα τα μικρινω ;στις ριθμισεις και εμφανιση χαθηκε η επιλογη.

Κώδικας: Επιλογή όλων
fglrxinfo
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: Advanced Micro Devices, Inc.
OpenGL renderer string: ATI Mobility Radeon HD 2400
OpenGL version string: 3.3.11672 Compatibility Profile Context
Λειτουργικο=14.04-Προγραμματισμος=οχι-Αγγλικα=Μετρια-Fujitsu Siemens AMILO Pi 2550
Intel Core™ 2 Duo T5450 (1.66 GHz)
2GB DDR2 SDRAM Memory (2 x 1024 MB)
500GB SATA Hard Drive
ATI Mobility Radeon™ HD 2400 Graphics Card with 256 MB dedicated video RAM (DDR2) and up to 768 MB HyperMemory™
1 x DVI-D
15.4" Widescreen Display
1.3 Mpixel Webcam with Auto focus, automatic brightness adjustment, with status LED,Ports: 3 x USB (2.0),1 x DVI, 1 x VGA.
sakisf650gs
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 11:19
Τοποθεσία: thessaloniki
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 27 Μάιος 2013, 22:36

Είσαι σίγουρος πως έχεις μπει σε unity μήπως είσαι σε unity-2d;
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό sakisf650gs » 27 Μάιος 2013, 22:41

εχεις δικιο,σε unity-2d ημουν,σορυ,ολα λειτουργουν τελεια,υπερ ευχαριστω,ενημερωσεις κανω κανονικα;;;
Λειτουργικο=14.04-Προγραμματισμος=οχι-Αγγλικα=Μετρια-Fujitsu Siemens AMILO Pi 2550
Intel Core™ 2 Duo T5450 (1.66 GHz)
2GB DDR2 SDRAM Memory (2 x 1024 MB)
500GB SATA Hard Drive
ATI Mobility Radeon™ HD 2400 Graphics Card with 256 MB dedicated video RAM (DDR2) and up to 768 MB HyperMemory™
1 x DVI-D
15.4" Widescreen Display
1.3 Mpixel Webcam with Auto focus, automatic brightness adjustment, with status LED,Ports: 3 x USB (2.0),1 x DVI, 1 x VGA.
sakisf650gs
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 11:19
Τοποθεσία: thessaloniki
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 27 Μάιος 2013, 22:43

sakisf650gs έγραψε:ενημερωσεις κανω κανονικα;;;

Oui
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό sakisf650gs » 27 Μάιος 2013, 22:48

thanks!!! για τον χρονο σου και την πολυτιμη βοηθεια σου.
Λειτουργικο=14.04-Προγραμματισμος=οχι-Αγγλικα=Μετρια-Fujitsu Siemens AMILO Pi 2550
Intel Core™ 2 Duo T5450 (1.66 GHz)
2GB DDR2 SDRAM Memory (2 x 1024 MB)
500GB SATA Hard Drive
ATI Mobility Radeon™ HD 2400 Graphics Card with 256 MB dedicated video RAM (DDR2) and up to 768 MB HyperMemory™
1 x DVI-D
15.4" Widescreen Display
1.3 Mpixel Webcam with Auto focus, automatic brightness adjustment, with status LED,Ports: 3 x USB (2.0),1 x DVI, 1 x VGA.
sakisf650gs
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 11:19
Τοποθεσία: thessaloniki
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό abramis » 28 Μάιος 2013, 03:19

εγώ που χω ότι λέει η υπογραφή (desktop) και xorg
Κώδικας: Επιλογή όλων
X.Org X Server 1.11.3
Release Date: 2011-12-16
X Protocol Version 11, Revision 0
Build Operating System: Linux 2.6.42-37-generic x86_64 Ubuntu
Current Operating System: Linux makis-desktop 3.2.0-44-generic #69-Ubuntu SMP Thu May 16 17:35:01 UTC 2013 x86_64
Kernel command line: BOOT_IMAGE=/boot/vmlinuz-3.2.0-44-generic root=UUID=6a2c4a82-f8a4-41aa-8175-73c347cb0a28 ro quiet splash vt.handoff=7
Build Date: 11 April 2013 01:05:39PM
xorg-server 2:1.11.4-0ubuntu10.13 (For technical support please see http://www.ubuntu.com/support)
Current version of pixman: 0.24.4
Before reporting problems, check http://wiki.x.org
to make sure that you have the latest version.

μπορώ να βάλω τον κλειστό με τμήμα αυτών που λες; δλδ με
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo add-apt-repository ppa:makson96/fglrx

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get update

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get upgrade

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install fglrx-legacy

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo aticonfig --initial -f

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo reboot

ή υπάρχει άλλο ppa για μένα;
1 Γνώσεις Linux: Μέτρια┃ Προγραμματισμού: Μέτρια ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 20.04 focal 5.4.0-33-generic 64bit (el_GR.UTF-8, KDE plasma), Windows 10
3 AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor ‖ RAM 16021 MiB ‖ Gigabyte B450M S2H
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Bonaire XTX [Radeon R7 260X/360] [1002:6658] {radeon}
5 enp8s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 16)
laptop:
Spoiler: show
Ubuntu 18.04 bionic 5.3.0-40-generic 64bit(GNOME gnome),Windows 10, Lenovo B50-80, Intel Celeron 3205U @ 1.50GHz, RAM 7902 MiB, Intel Broadwell-U Graphics [8086:1606] {i915}
Άβαταρ μέλους
abramis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: 02 Αύγ 2011, 03:01
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Launchpad: goldmetal
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 28 Μάιος 2013, 07:22

abramis Δεν είναι αυτό το ppa για εσένα. Είναι για αυτούς που έχουν κάρτα πριν την HD5000 και πυρήνα και Xorg του Quantal
Είτε με το jockey είτε με το synaptic είτε ακολουθώντας τον οδηγό εδώ http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=24238&p=256182#p256182 μπορείς να τους βάλεις.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Προβλημα μαλλον με καρτα γραφικων ΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό abramis » 28 Μάιος 2013, 09:49

είχα βάλει και παλιότερα τον κλειστό με τον οδηγό του λινκ αλλά μου δημιούργησε το ίδιο πρόβλημα με τώρα που το βαλα απ' το jockey. όταν μπαίνω μου χει ανάλυση 1600χ1200, πάω την αλλάζω στο catalyst (λειτουργια admin) ή απ' τις ρυθμίσεις, την κάνω 1280χ1024 (που ναι το max της οθόνης μου) και μετά από επανεκκίνηση μου χει πάλι 1600χ1200. γίνεται κάπως να αποθηκεύεται η ανάλυση που βάζω;
1 Γνώσεις Linux: Μέτρια┃ Προγραμματισμού: Μέτρια ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 20.04 focal 5.4.0-33-generic 64bit (el_GR.UTF-8, KDE plasma), Windows 10
3 AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor ‖ RAM 16021 MiB ‖ Gigabyte B450M S2H
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Bonaire XTX [Radeon R7 260X/360] [1002:6658] {radeon}
5 enp8s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 16)
laptop:
Spoiler: show
Ubuntu 18.04 bionic 5.3.0-40-generic 64bit(GNOME gnome),Windows 10, Lenovo B50-80, Intel Celeron 3205U @ 1.50GHz, RAM 7902 MiB, Intel Broadwell-U Graphics [8086:1606] {i915}
Άβαταρ μέλους
abramis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: 02 Αύγ 2011, 03:01
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Launchpad: goldmetal
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV