low graphics mode και μη αναγνωριση οθονης σε 9.04  Το θέμα επιλύθηκε

...κάρτες γραφικών / προβλήματα εικόνας / τηλεοπτικοί δέκτες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την κάρτα γραφικών σας και δεν μπορείτε να μπείτε σε γραφικό περιβάλλον,
δοκιμάστε να τρέξετε την παρακάτω εντολή για να ελέγξετε αν το σύστημά σας χρειάζεται πρόσθετους κλειστούς οδηγούς:
jockey-text

Για κάρτα τηλεόρασης δώστε τα αποτελέσματα των παρακάτω εντολών :
lspci -nn (Για εσωτερικές κάρτες pci)
lsusb (Για εξωτερικές κάρτες με σύνδεση usb)

Re: low graphics mode και μη αναγνωριση οθονης σε 9.04  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό lalakis » 24 Σεπ 2009, 02:19

Οπως ειπα και παραπανω τα Αγγλικα μου δεν με βοηθανε να διαβασω τετοια αρθρα.
Εκανα ηδη upgrade σε 9.10 και μετα το αρχικο restart δεν εβγαλε ξανα low graphics mode ενω αναγνωρισε αμεσως την οθονη.Στα 2-3 επομενα restart ετρωγε ενα γερο κολλημα στην οθονη και δεν εμπαινε σε γραφικο περιβαλλον.Τελικα πατωντας συνεχως το enter εκανε εναρξη.Θα τον αφησω συνεχεια ανοιχτο και ελπιζω μεσα στην επομενη βδομαδα με τις συνεχεις ανανεωσεις να λυθει το προβλημα.

Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους!
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 LinuxMint 17.1 rebecca 3.13.0-24-generic 64bit (de_DE.UTF-8, X-Cinnamon default)
3 Intel Core i3 CPU 530 2.93GHz ‖ RAM 5768 MiB ‖ Dell Inc. 033FF6 - Dell Inc. Inspiron 580
4 Intel Core Processor Integrated Graphics [8086:0042] {i915}
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57788 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1691] (rev 01)
lalakis
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2008, 19:22
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV