Οπως ειπα και παραπανω τα Αγγλικα μου δεν με βοηθανε να διαβασω τετοια αρθρα.
Εκανα ηδη upgrade σε 9.10 και μετα το αρχικο restart δεν εβγαλε ξανα low graphics mode ενω αναγνωρισε αμεσως την οθονη.Στα 2-3 επομενα restart ετρωγε ενα γερο κολλημα στην οθονη και δεν εμπαινε σε γραφικο περιβαλλον.Τελικα πατωντας συνεχως το enter εκανε εναρξη.Θα τον αφησω συνεχεια ανοιχτο και ελπιζω μεσα στην επομενη βδομαδα με τις συνεχεις ανανεωσεις να λυθει το προβλημα.
Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους!

