προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

...κάρτες γραφικών / προβλήματα εικόνας / τηλεοπτικοί δέκτες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την κάρτα γραφικών σας και δεν μπορείτε να μπείτε σε γραφικό περιβάλλον,
δοκιμάστε να τρέξετε την παρακάτω εντολή για να ελέγξετε αν το σύστημά σας χρειάζεται πρόσθετους κλειστούς οδηγούς:
jockey-text

Για κάρτα τηλεόρασης δώστε τα αποτελέσματα των παρακάτω εντολών :
lspci -nn (Για εσωτερικές κάρτες pci)
lsusb (Για εξωτερικές κάρτες με σύνδεση usb)

προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό jemadux » 28 Ιουν 2010, 03:10

φιλτατοι

...
βαζω τον ιδιοκτικτιτο driver της ATI
και να το αποτελεσμα
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 28 Ιουν 2010, 14:10

Που είναι το αποτέλεσμα, ο-έ-ο; :?: Τι πρόβλημα έχεις ακριβώς; :?:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό jemadux » 28 Ιουν 2010, 21:37

ειναι οτι εβαλα ιδιοκτιτους driver ενω υποστηριζετε απο τους open
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό MassEffect » 29 Ιούλ 2010, 20:21

Γειά σας παιδιά ! Είμαι νέος στο φόρουμ , και έχω κι εγώ πρόβλημα με ΑΤΙ κάρτα γραφικών . Το οδηγό που έβαλα είναι το FGLRX .
Και έχω τα γνωστά προβλήματα που έχουν οι περισσότεροι με ΑΤΙ .
1)Η εικόνα του loading στην αρχή και στο τέλος με χάλια ανάλυση .
2)Με wine τρεμοπαίζει η οθόνη .
3)Σε υψηλή ανάλυση (1280x1024) ψιλοκολάει .
4)Τα βίντεο σε πλήρης οθόνη κολάει πολύ.
Στην αρχή νόμιζα πως είναι ο CPU αλλά στα windows 7 και xp δε κόλαγε καθόλου ο CPU .
:(
Γνώσεις ⇛ Linux: τα Βασικά ┃ Προγραμματισμός: Λίγο ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά Ισπανικά: Αρκετά Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 10.10 & 11.04 & Windows XP pro (32bit)
Desktop PC ⇛ Επεξεργαστής intel pentium 4 - 2,4GHz (socket 478) ┃ RAM 2 GB ┃Κάρτα Γραφικών ATI Radeon HD 3650 ( Asus AH3650 SILENT-HTDI-512MB ) ┃ Realtek Audio ┃Οθόνη LCD 17" Philips .
Laptop HP 530 ⇛ Επεξεργαστής intel Centrino - 1,5GHz ┃ RAM 1 GB ┃ Κάρτα Γραφικών intel mobile ┃ internal audio ┃ Οθόνη LCD 15,5" .
Άβαταρ μέλους
MassEffect
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2010, 01:07
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό logari81 » 29 Ιούλ 2010, 20:35

γεια σου και καλως ήρθες.

MassEffect έγραψε:Και έχω τα γνωστά προβλήματα που έχουν οι περισσότεροι με ΑΤΙ .

και εσύ που ξέρεις τι προβλήματα έχουνε άλλοι με ATI, μην αναπαράγεις ανακρίβειες που κυκλοφορούνε στο διαδίκτυο.

Η ATI/AMD είναι μια εταιρεία που όπως και η Intel υποστηρίζει την συγγραφή ανοιχτών οδηγών για GNU/Linux ενώ η Nvidia έχει ιδιαίτερα εχθρική στάση απέναντι στην ανάπτυξη ανοιχτών οδηγών. Επίσης τα προβλήματα που αναφέρεις έχουν όλα να κάνουν με τον κλειστό οδηγο της ATI. Έχει 2 επιλογές είτε να χρησιμοποιήσεις τον ανοιχτό οδηγο που είχες πριν ή άν δεν σε ικανοποιεί η ταχύτητα να βάλεις χειροκίνητα καποια πιο καινουρια έκδοση του κλειστού οδηγου, μέχρι να βελτιωθεί κιάλλο ο ανοιχτός οδηγός.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό MassEffect » 30 Ιούλ 2010, 00:29

έγραψε:και εσύ που ξέρεις τι προβλήματα έχουνε άλλοι με ATI, μην αναπαράγεις ανακρίβειες που κυκλοφορούνε στο διαδίκτυο.


Άπλα το είπα , επειδή διάβασα στο φόρουμ και άλλα άτομα με παρόμοιο πρόβλημα με εμένα. :roll:

Η RadeonHD για οδηγό που μπορώ να το κατεβάσω? Κάνει για το μοντέλο της κάρτας μου ?
Και τέλος, ποιον οδηγό μου προτείνεις ,για εμένα, για να έχω ομαλή λειτουργία? :?
Γνώσεις ⇛ Linux: τα Βασικά ┃ Προγραμματισμός: Λίγο ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά Ισπανικά: Αρκετά Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 10.10 & 11.04 & Windows XP pro (32bit)
Desktop PC ⇛ Επεξεργαστής intel pentium 4 - 2,4GHz (socket 478) ┃ RAM 2 GB ┃Κάρτα Γραφικών ATI Radeon HD 3650 ( Asus AH3650 SILENT-HTDI-512MB ) ┃ Realtek Audio ┃Οθόνη LCD 17" Philips .
Laptop HP 530 ⇛ Επεξεργαστής intel Centrino - 1,5GHz ┃ RAM 1 GB ┃ Κάρτα Γραφικών intel mobile ┃ internal audio ┃ Οθόνη LCD 15,5" .
Άβαταρ μέλους
MassEffect
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2010, 01:07
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό logari81 » 30 Ιούλ 2010, 01:20

o radeonhd έχει εγκαταληφθει. Ο οδηγός που συνεργάζεται γενικα καλύτερα με το υπόλοιπο σύστημα ειναι ο radeon, δηλαδγ αυτος που είχες πριν βαλεις τον fglrx. Σε γενικές γραμμες η ταχύτητά του είναι καλύτερη απο του fglrx για προβολή βιντεο αλλα χειρότερη για 3Δ παιχνιδια. Επομένως εξαρτάται τι σε ενδιαφέρει. Αν σε ενδιαφέρουν τα παιχνίδια σου συστήνω τον κλειστο οδηγο κι άν εχεις προβλήματα δοκίμασε απλώς μια πιο καινουρια εκδοση βασει του παρακάτω λινκ:
viewtopic.php?f=9&t=13420

Το ερωτημα που πρέπει να απαντησεις εσύ πρωτα ειναι τι χρειάζεσαι από την κάρτα σου; Βιντεο; Παιχνιδια; Εξοικονόμηση μπαταρίας; Συνδεση δευτερης οθόνη; Εφφέ; Αναλόγως με το τι χρειάζεσαι υπάρχει επιλέγεις και οδηγο.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 01 Αύγ 2010, 00:17

logari χωρίς να θέλω να σε προσβάλω ή να σε αμφισβητήσω (έτσι κι αλλιώς γνωρίζεις καλύτερα από μένα) o AMD και ο κλειστός και ο ανοικτός έχουν ένα σωρό προβλήματα, ειδικά αν είναι και σχετικά νεότερη η κάρτα (ας μην τα ξαναλέμε πάλι). Η NVIDIA ναι μεν ΔΕΝ υποστηρίζει προσπάθειες για ανοικτό οδηγό, όμως οι κλειστοί της (συνήθως) δουλεύουν άψογα.
Γνώμη μου...ή μάλλον εμπειρίες μου...χωρίς να θέλω να ανοίξω ή να εμπλακώ σε αντιπαραθέσεις ή πόλεμο.
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 01 Αύγ 2010, 00:49

Εγώ με την ATI Radeon HD 4870 δεν έχω αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα με τον κλειστό οδηγό κι ούτε με τον ανοικτό όσο τον είχα στην αρχή. ;)
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: προβλημα με ΑΤΙ/ΑMD

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 01 Αύγ 2010, 01:00

Εγώ το έγραψα επειδή έχω και με τους δύο...
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV