Εχω τις τελευταιες μερες στο ΡΙΙΙ της υπογραφης μου προβλημα με το εικονιδιο του wicd και κανω διαφορες δοκιμες για να το εμφανιζει στην εκκινηση. Ξαφνικα λοιπον χαθηκε και το εικονιδιο του ηχου της μπαρας και δεν υπαρχει ουτε στις επιλογες προσθηκης για να το επαναφερω.Ψαχνοντας το φορουμ εδωσα :
- Κώδικας: Επιλογή όλων
~$ gnome-volume-control
** (gnome-volume-control:2954): WARNING **: Bad setup, install the freedesktop sound theme
(gnome-volume-control:2954): Gtk-CRITICAL **: gtk_tree_model_get_iter_first: assertion `GTK_IS_TREE_MODEL (tree_model)' failed
και φορτωνει το μενου "Προτιμησεις Ηχου" χωρις να εμφανιζει εικονιδιο.
Τι λαθος υπαρχει ? γιατι δεν καταλαβαινω το μηνυμα που βγαζει.
Ευχαριστω για καθε δυνατη βοηθεια.



