χαθηκε το εικονιδιο ηχου

...κάρτες ήχου / προβλήματα ήχου
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Έχετε κάποιο πρόβλημα με την κάρτα ήχου; Θέλετε βοήθεια; Τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εξαχθούν
τεχνικές πληροφορίες από την κάρτα ήχου που έχετε, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε!
viewtopic.php?f=9&t=7242

χαθηκε το εικονιδιο ηχου

Δημοσίευσηαπό soto » 17 Μαρ 2010, 13:49

Καλημερα σ'ολους
Εχω τις τελευταιες μερες στο ΡΙΙΙ της υπογραφης μου προβλημα με το εικονιδιο του wicd και κανω διαφορες δοκιμες για να το εμφανιζει στην εκκινηση. Ξαφνικα λοιπον χαθηκε και το εικονιδιο του ηχου της μπαρας και δεν υπαρχει ουτε στις επιλογες προσθηκης για να το επαναφερω.Ψαχνοντας το φορουμ εδωσα :
Κώδικας: Επιλογή όλων
~$ gnome-volume-control

** (gnome-volume-control:2954): WARNING **: Bad setup, install the freedesktop sound theme

(gnome-volume-control:2954): Gtk-CRITICAL **: gtk_tree_model_get_iter_first: assertion `GTK_IS_TREE_MODEL (tree_model)' failed

και φορτωνει το μενου "Προτιμησεις Ηχου" χωρις να εμφανιζει εικονιδιο.
Τι λαθος υπαρχει ? γιατι δεν καταλαβαινω το μηνυμα που βγαζει.
Ευχαριστω για καθε δυνατη βοηθεια.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.04 σε Dell 1525 , Ubuntu 9.04 σε HP Compaq Mini 110c(μαθ) , Ubuntu 12.04 σε P4
Προδιαγραφές
⇛ DuoT5750│ 2 GB │Intel Mob. GM965/GL960 │ Broadcom BCM4312 │ │Intel 82801G │ TFT 15.4"
⇛ N270 │ 1 GB │ Intel Mobile 945GME │ Broadcom BCM4312 │ │Intel 82801G │ TFT 10.1"
⇛ P4 3.00 | 1 GB | ATI RV370 |RTL-8139 |Intel 82801FB
soto
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2009, 00:34
IRC: sotos313
Εκτύπωση

Re: χαθηκε το εικονιδιο ηχου

Δημοσίευσηαπό koukouvaou » 17 Μαρ 2010, 15:58

Σύστημα-προτιμήσεις-ήχος drag and drop στο panel και είσαι o.k.
Είναι ο απλός τρόπος.Αν δεν φτιάξει θα το ψάξουμε αλλιώς.
Spoiler: show
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Κατι εχω μαθει.../ Προγραμματισμός: Όχι/ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ubuntu 9.10 32bit
Η/Υ&Μοντέλο: intel E5200/ μνημη: 2 gb/ Καρτα γραφων: Intel 3100/ Οθόνη & Ανάλυση:asus 19" wide/camera cyper snipa
# 28271

Ελεύθερο λογισμικό για Ελεύθερους ανθρώπους.
pirateparty.gr
Άβαταρ μέλους
koukouvaou
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 29 Αύγ 2008, 22:02
Τοποθεσία: Μεταμορφωση Αττικης (Koυκουβαουνες)
IRC: koukouvaou
Εκτύπωση

Re: χαθηκε το εικονιδιο ηχου

Δημοσίευσηαπό soto » 17 Μαρ 2010, 18:57

Ευχαριστω φιλε .
Αυτο το ειχα καταφερει προσθετωντας εκκινητη εφαρμογης στη μπαρα που εκτελουσε
Κώδικας: Επιλογή όλων
gnome-volume-control

δεν προσθετει ακριβως το εικονιδιο αλλα μια συντομευση για να μπαινεις στο μενου του ηχου.
Αυτο καθεαυτο το εικονιδιο δεν καταφερνω να βρω.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.04 σε Dell 1525 , Ubuntu 9.04 σε HP Compaq Mini 110c(μαθ) , Ubuntu 12.04 σε P4
Προδιαγραφές
⇛ DuoT5750│ 2 GB │Intel Mob. GM965/GL960 │ Broadcom BCM4312 │ │Intel 82801G │ TFT 15.4"
⇛ N270 │ 1 GB │ Intel Mobile 945GME │ Broadcom BCM4312 │ │Intel 82801G │ TFT 10.1"
⇛ P4 3.00 | 1 GB | ATI RV370 |RTL-8139 |Intel 82801FB
soto
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2009, 00:34
IRC: sotos313
Εκτύπωση

Re: χαθηκε το εικονιδιο ηχου

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 17 Μαρ 2010, 19:02

Δεξι κλικ στον Πινακα εφαρμογων - Προσθηκη - και επελεξε να προσθεσεις την Περιοχή ειδοποίησης
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: χαθηκε το εικονιδιο ηχου

Δημοσίευσηαπό soto » 17 Μαρ 2010, 19:25

Ουτε ετσι εγινε κατι .Απλα μου εδωσες ιδεα.Προσθεσα σ' αυτο που ειπε ο φιλος koukouvaou -applet δηλ. η συντομευση που προστεθηκε προηγουμενα εκτελει :
Κώδικας: Επιλογή όλων
gnome-volume-control-applet

και μετα παταω αρ.κλικ στο εικονιδιο και εμφανιστηκε.
Ομως αφου το "gnome-volume-control-applet" υπαρχει στις εφαρμογες εκκινησης γιατι δεν εκκινει μονο του? Μηπως υπαρχει bug στο wicd και επηρεαζει ολο το μενου εκκινησης?
Οπως και ναχει ευχαριστω κατι καταφεραμε.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.04 σε Dell 1525 , Ubuntu 9.04 σε HP Compaq Mini 110c(μαθ) , Ubuntu 12.04 σε P4
Προδιαγραφές
⇛ DuoT5750│ 2 GB │Intel Mob. GM965/GL960 │ Broadcom BCM4312 │ │Intel 82801G │ TFT 15.4"
⇛ N270 │ 1 GB │ Intel Mobile 945GME │ Broadcom BCM4312 │ │Intel 82801G │ TFT 10.1"
⇛ P4 3.00 | 1 GB | ATI RV370 |RTL-8139 |Intel 82801FB
soto
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2009, 00:34
IRC: sotos313
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Κάρτες Ήχου / Ήχος