sound

...κάρτες ήχου / προβλήματα ήχου
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Έχετε κάποιο πρόβλημα με την κάρτα ήχου; Θέλετε βοήθεια; Τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εξαχθούν
τεχνικές πληροφορίες από την κάρτα ήχου που έχετε, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε!
viewtopic.php?f=9&t=7242

sound

Δημοσίευσηαπό aggelos_ » 08 Σεπ 2009, 10:04

Τα τελευταία 2 χρόνια προσπάθησα με το ubuntu (από 7 και πέρα), Suse, Fedora, Kubuntu γιατί ήθελα να φύγω τελείως απ' τα xp, vista κλπ αλλά, μετά από διάφορες δοκιμές και πάνω από 10 προσπάθειες τελικά μία φορά κατάφερα να βάλω ήχο κάνοντας updates στο Ubuntu (7 κάτι) κι από τότε (ενάμιση χρόνο περίπου) δεν τα έχω ξανακαταφέρει. Εχθές δοκίμασα με Fedora και σήμερα θα παλέψω για μία ακόμη φορά το 9.04 Ubuntu. Τα win είναι απολύτως απαράδεκτα τουλάχιστον όμως, έχουν ήχο! Εχθές το βράδυ από τις 8 μέχρι τις 12μιση πάλευα με το Fedora και ό,τι updates υπήρχαν και τελικά το μόνο που κατάφερα ήταν να παίζουν τα .flv με απελπιστικά αργή ταχύτητα και χωρίς ήχο.

Και λέω μετά από όλα αυτά: είναι δυνατόν σε 700mbytes λειτουργικό σύστημα να μην υπάρχει δυνατότητα ήχου; Ποια είναι η δυσκολία; Είναι τόσο βαρύ, τόσο μεγάλο; Γιατί πρέπει να κάνω ολόκληρη ιστορία για να βάλω ήχο; Γιατί δεν υπάρχει στάνταρ στην εγκατάσταση και η υποστήριξη ΟΛΩΝ των καρτών σε ΟΛΟΥΣ τους υπολογιστές όπως ας πούμε τα vista ή τα windows 7; (εγώ έχω ένα HP laptop 5500 χωρίς λειτουργικό αυτές τις μέρες).

Θυμάμαι συνεχώς κάτι φίλους πριν 10 χρόνια που έπρεπε να κάνουν εγκατάσταση μέσα από command line ΟΛΕΣ τις λεπτομέρειες της κάρτας ήχου στο Suse ή στο Red Hat!! Αληθινό μαρτύριο και γι' αυτό απέφευγα όλα αυτά τα χρόνια το linux. Όμως επειδή παρακολουθούσα και είδα σε κάτι tabs ότι το καινούργιο Ubuntu "Απλά παίζει!" όπως λένε, αποφάσισα να το δοκιμάσω όμως, αυτό το ξαναείδα και πέρσι και πρόπερσι (linux για ανθρώπους έλεγε, ή κάτι τέτοιο).

Έχω ήδη μία πολύ δύσκολη δουλειά που χρειάζεται πάρα πολύ συγκέντρωση και παρακολούθηση αρχείου και ταξινόμηση κι ένα σωρό άλλες διεργασίες και γι' αυτό μου είναι δύσκολο να ασχολούμαι με γραμμές κώδικα, repositories (δεν ξέρω τι είναι) κ.λπ.

αυτά, ευχαριστώ

θα προσπαθήσω μέσα απ' το φόρουμ να κάνω κάτι
για πολλοστή φορά.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 15.04 vivid 3.19.0-15-generic 32bit (el_GR.UTF-8, LXDE Lubuntu), Ubuntu 3.19.0-20-generic, Windows 7
3 Intel Atom CPU N270 1.60GHz ‖ RAM 991 MiB ‖ Hewlett-Packard 3056 - HP 2140
4 Intel Mobile 945GSE Express Integrated Graphics [8086:27ae] {i915}
5 eth0: Marvell 88E8072 PCI-E Gigabit Ethernet Controller [11ab:436c] (rev 10)
aggelos_
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 01 Μαρ 2009, 16:22
Εκτύπωση

Re: sound

Δημοσίευσηαπό panligo » 08 Σεπ 2009, 10:43

aggelos_ έγραψε:
Και λέω μετά από όλα αυτά: είναι δυνατόν σε 700mbytes λειτουργικό σύστημα να μην υπάρχει δυνατότητα ήχου; Ποια είναι η δυσκολία; Είναι τόσο βαρύ, τόσο μεγάλο; Γιατί πρέπει να κάνω ολόκληρη ιστορία για να βάλω ήχο; Γιατί δεν υπάρχει στάνταρ στην εγκατάσταση και η υποστήριξη ΟΛΩΝ των καρτών σε ΟΛΟΥΣ τους υπολογιστές όπως ας πούμε τα vista ή τα windows 7; (εγώ έχω ένα HP laptop 5500 χωρίς λειτουργικό αυτές τις μέρες).

Θυμάμαι συνεχώς κάτι φίλους πριν 10 χρόνια που έπρεπε να κάνουν εγκατάσταση μέσα από command line ΟΛΕΣ τις λεπτομέρειες της κάρτας ήχου στο Suse ή στο Red Hat!! Αληθινό μαρτύριο και γι' αυτό απέφευγα όλα αυτά τα χρόνια το linux. Όμως επειδή παρακολουθούσα και είδα σε κάτι tabs ότι το καινούργιο Ubuntu "Απλά παίζει!" όπως λένε, αποφάσισα να το δοκιμάσω όμως, αυτό το ξαναείδα και πέρσι και πρόπερσι (linux για ανθρώπους έλεγε, ή κάτι τέτοιο).


Καλημέρα και καλώς μας ήρθες :!:

Καταρχάς μπράβο για την επιμονή σου (2 χρόνια είναι αυτά) παρόλο που δεν έβγαλες ακόμα άκρη... :clap:
Το Ubuntu αλλά και οι άλλες διανομές linux φυσικά και έχουν την δυνατότητα ήχου. Τώρα εσύ έτυχε να πέσεις στην περίπτωση φίλε μου. Στους περισσότερους υπολογιστές ο ήχος δουλεύει μια χαρά, αλλά τυχαίνει μερικές φορές να χρειαστεί λίγο παραπάνω προσπάθεια είτε επειδή δεν υποστηρίζει κάποια συγκεκριμένη κάρτα ήχου το σύστημα είτε υπάρχει κάποιο bug στον οδηγό της κάρτας ήχου.

Αυτό που λες ότι τα windows υποστηρίζουν όλες τις κάρτες σε όλα τα συστήματα είναι μεγάλο λάθος. Σκέψου μόνο το cd της κάρτας γραφικών και της μητρικής πλακέτας που πάνε μαζί με το σύστημά σου και θα καταλάβεις. Απλά όταν σου δίνουν έναν υπολογιστή "του κουτιού" έχουν ήδη περάσει τους drivers μέσα, όπως και μερικά προεγκατεστημένα προγράμματα πχ antivirous. Αν χρειαστεί να κάνεις format και ξαναβάλεις τα windows είναι πολύ πιθανόν να χρειαστεί να ξαναπεράσεις τους οδηγούς από τα cd ή ακόμα και να κατεβάσεις την νεότερη έκδοσή τους από το διαδίκτυο... :wtf:

Πράγματι το ότι το Ubuntu "απλά παίζει" είναι γεγονός για τα περισσότερα συστήματα.... Και με κάθε νέα έκδοσή του υποστηρίζει άψογα ακόμα περισσότερα :!:
Όσο για τη γραμμή εντολών που αναφέρεις, δεν ξέρω για τις άλλες διανομές αλλά στο Ubuntu ίσως χρειαστεί να την χρησιμοποιήσεις ελάχιστες φορές ανάλογα με την χρήση του συστήματός σου. Αλλά και να χρειαστεί μην ανησυχείς, για αυτό υπάρχει η κοινότητά μας, απλά ρώτησε εδώ ότι δεν καταλαβαίνεις ή για κάποιο πρόβλημα και σε διαβεβαιώ πως σίγουρα κάποιος θα βρεθεί και θα σε βοηθήσει και αν δεν τα καταφέρει τουλάχιστον θα προσπαθήσει...

Μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις το Ubuntu στο laptop που έχεις και αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα απλά ρώτησε εδώ στο foroum στην ανάλογη κατηγορία. Μην κολλάς..... εδώ είμαστε :thumbup:

Υ.Γ.: Σε περίπτωση που δεν έχεις διαβάσει τις Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους μπορείς να το κάνεις εδώ
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: sound

Δημοσίευσηαπό logari81 » 14 Σεπ 2009, 18:53

Θα σε παρακαλούσα να αλλαξεις τον τιτλο του αρχικου σου ποστ σε κατι ποιο κατατοπιστικο. Επισης θα σου φανεί χρήσιμο να ρίξεις μια ματιά στον παρακατω οδηγό (Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux) και στο αθρο "Πως βρίσκω λύσεις..." του περιοδικού ubuntistas.



Για να μπορέσουμε να σε βοηθησουμε με τον ήχο θα πρεπει να μας πεις τι κάρτα ήχου εχεις. Για αρχή αρκει να μας δωσεις το αποτέλεσμα της εντολής
Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nn
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: sound

Δημοσίευσηαπό fanish1 » 01 Ιούλ 2010, 22:39

Κώδικας: Επιλογή όλων
00:00.0 Host bridge [0600]: Intel Corporation 82P965/G965 Memory Controller Hub [8086:29a0] (rev 02)
00:01.0 PCI bridge [0604]: Intel Corporation 82P965/G965 PCI Express Root Port [8086:29a1] (rev 02)
00:03.0 Communication controller [0780]: Intel Corporation 82P965/G965 HECI Controller [8086:29a4] (rev 02)
00:19.0 Ethernet controller [0200]: Intel Corporation 82566DC Gigabit Network Connection [8086:104b] (rev 02)
00:1a.0 USB Controller [0c03]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) USB UHCI Controller #4 [8086:2834] (rev 02)
00:1a.1 USB Controller [0c03]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) USB UHCI Controller #5 [8086:2835] (rev 02)
00:1a.7 USB Controller [0c03]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) USB2 EHCI Controller #2 [8086:283a] (rev 02)
00:1b.0 Audio device [0403]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) HD Audio Controller [8086:284b] (rev 02)
00:1c.0 PCI bridge [0604]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) PCI Express Port 1 [8086:283f] (rev 02)
00:1d.0 USB Controller [0c03]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) USB UHCI Controller #1 [8086:2830] (rev 02)
00:1d.1 USB Controller [0c03]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) USB UHCI Controller #2 [8086:2831] (rev 02)
00:1d.2 USB Controller [0c03]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) USB UHCI Controller #3 [8086:2832] (rev 02)
00:1d.7 USB Controller [0c03]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) USB2 EHCI Controller #1 [8086:2836] (rev 02)
00:1e.0 PCI bridge [0604]: Intel Corporation 82801 PCI Bridge [8086:244e] (rev f2)
00:1f.0 ISA bridge [0601]: Intel Corporation 82801HB/HR (ICH8/R) LPC Interface Controller [8086:2810] (rev 02)
00:1f.2 IDE interface [0101]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) 4 port SATA IDE Controller [8086:2820] (rev 02)
00:1f.3 SMBus [0c05]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) SMBus Controller [8086:283e] (rev 02)
00:1f.5 IDE interface [0101]: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) 2 port SATA IDE Controller [8086:2825] (rev 02)
01:00.0 VGA compatible controller [0300]: nVidia Corporation GeForce 8600 GT [10de:0402] (rev a1)
03:00.0 Network controller [0280]: Techsan Electronics Co Ltd B2C2 FlexCopII DVB chip / Technisat SkyStar2 DVB card [13d0:2103] (rev 02)
03:0a.0 FireWire (IEEE 1394) [0c00]: Agere Systems FW323 [11c1:5811] (rev 70)
fanish1@ubuntu:~$


Den exw hxo kai ekana ton odhgo ayto alla tipota. Ayto moy ebgale sto telos http://www.alsa-project.org/db/?f=99c0a ... 04746bc095

Epishs pws allazw thn grafh apo agglika se ellhnika??
Τελευταία επεξεργασία από logari81 και 02 Ιούλ 2010, 22:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: προσθήκη BBCode
fanish1
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Οκτ 2009, 02:27
Εκτύπωση

Re: sound

Δημοσίευσηαπό medigeek » 02 Ιούλ 2010, 00:27

Λίγο παλιό το θέμα, όπως και η έκδοση ubuntu που έχεις (8.10). Συνιστώ να κάνεις upgrade είτε καθαρή format/εγκατάσταση του ubuntu 10.04: http://releases.ubuntu.com/lucid/

32-bit: http://releases.ubuntu.com/lucid/ubuntu ... p-i386.iso
64-bit: http://releases.ubuntu.com/lucid/ubuntu ... -amd64.iso

Μπορείς φυσικά να δοκιμάσεις το CD. Κάνεις επανεκκίνηση του υπολογιστή και κάνεις boot από το CD.
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: sound

Δημοσίευσηαπό mangelasakis » 02 Ιούλ 2010, 02:43

πιστεύω ότι με το ubuntu 10.04 δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με τον ήχο...
Spoiler: show
Linux: 5ετής χρήση ┃ Προγραμ: μόνο C προς το παρών ┃ Αγγλικά: Μέτριος προς καλός
Desktop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64 - Debian testing amd64
CPU: 4x AMD Phenom II X4 955 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
[Radeon HD 4200] Radeon HD 7750 ⎨1002:9710⎬
RTL8111/8168B PCI ⎨10ec:8168⎬ (rev 02)
Laptop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64
4x Intel Core i3 M 330 2.13GHz ‖ RAM 3628 MiB ‖ Sony Corporation VPCEB1J1E
Intel VGA [8086:0046] (rev 02)
eth0: [11ab:4381] (rev 11) ⋮ wlan0: AR9285 [168c:002b] (rev 01)
mangelasakis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: 10 Μαρ 2009, 06:08
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Κάρτες Ήχου / Ήχος