είχα onboard μία κάρτα ήχου και αποφάσισα να βάλω την παλιά μου, την creative Audigy 4 pro στη συνέχεια εκανα disable την onboard απο τα bios, αλλά δεν έχω ήχο. Η κάρτα λειτουργεί κανονικά αφού σε ένα partition με windows που έχω, έχω ήχο.. Μήπως έχετε καμιά ιδέα για το πώς θα διορθωθεί το πρόβλημα; πειραματίστικα λίγο απο gui αλλά δεν είχα και πολλές επιλογές. επίσης βρήκα κι ενα app Default Sound Card αλλά δεν μπαίνει. κάνει πως φορτώνει αλλά εν τέλη δε βλέπω τιποτα
http://www.alsa-project.org/db/?f=abc71925a47259ec9baff925cace67006631d38b
δίνοντας
- Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci | grep audio
παίρνω
- Κώδικας: Επιλογή όλων
04:07.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB Audigy (rev 04)
καμιά ιδέα;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
edit:
screenshots



τελικά με τη βοήθεια του BlackFate (remote support) το πρόβλημα λύθηκε ανεβάζοντας όλα τα ποτενσιόμετρα απο το alsamixer
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

