ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ......
ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ.....http://www.alsa-project.org/db/?f=fda2a ... 5cb06e229b
ΜΕΤΑ ΤΙ ΚΑΝΩ...?????

! |
Μήνυμα ενημέρωσης προς τον/την lorenalory Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Είναι σημαντική η προσάρτηση της υπογραφής με τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου hardware id (πχ [10ec:8168]), έτσι ώστε να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες όταν πρόκειται για επίλυση ενός προβλήματός σου. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον πίνακα ελέγχου αλλά και με το αυτόματο script που θα το βρεις παρακάτω.Αυτόματο script υπογραφής |



lorenalory έγραψε:προχωρησα στην καταχωρηση της υπογραφης....



lorenalory έγραψε:αντιμετωπιζω προβλημα με τον ηχο.
μπορει καποιοσ να με βοηθησει...ευχαριστω
http://www.alsa-project.org/db/?f=f03ca ... a4361634b7
