Θέλω ο ήχος να ακούγεται από τα Ζ4 όταν τα έχω συνδεδεμένα και όταν τα αποσυνδέω να ακούγεται από του laptop.
Edit: Άλλαξα τα fonts για να μη σας ενοχλούν!

Konqueror έγραψε:Έχω ένα laptop E-Series της Αsus και του έχω βάλει τα ηχεία Ζ4 της Logitech! Όταν είμαι στα windows προφανώς ο ήχος ακούγεται μόνο από τα Ζ4 και όχι από τα ενσωματωμένα ηχεία του laptop! Όταν μπαίνω στο linux, ο ήχος ακούγεται και από τα ενσωματωμένα και από τα Z4! Έχω προσπαθήσει με το Alsa Mixer μπας και βρω καμιά άκρη αλλά δεν τα έχω καταφέρει...![]()
Θέλω ο ήχος να ακούγεται από τα Ζ4 όταν τα έχω συνδεδεμένα και όταν τα αποσυνδέω να ακούγεται από του laptop.![]()

