Κανόνες Δ. Συζήτησης
Έχετε κάποιο πρόβλημα με την κάρτα ήχου; Θέλετε βοήθεια; Τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εξαχθούν τεχνικές πληροφορίες από την κάρτα ήχου που έχετε, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε! viewtopic.php?f=9&t=7242
Γεια σε ολους!Να το προβλημα μου:Εγκατεστησα το Ubuntu 9.04 ακολουθησα τις οδηγιες για τα codecs και ολα δουλευαν ρολο'ι'!Ξαφνικα μια οταν ανοιξα το laptop μ μια μερα τα ηχεια εκαναν ενα παραξενο ηχο σαν ξυσιμο... ...Ακολουθησα αυτες τις οδηγιες : viewtopic.php?f=9&t=20 και τωρα εχω ηχο μονο στο exaile!Στα videos στο youtube εχω μονο εικονα,επισης στο animecrazy !Το ιδιο ισχυει και για vlc και για τα αλλα προγραμματα για ταινιες!Τι μπορει να φταιει?Οποιος ξερει ας βοηθησει!Ευχαριστω!
Φίλε μου άνοιξε την ένταση του ήχου στο εικονίδιο πάνω δεξιά (δεξί κλικ -> Open volume control) και τσέκαρε τις εντάσεις σχετικά με το θέμα του "ξυσίματος" που λές. Εμένα μου έκανε κάτι ανάλογο όταν το MIC ήταν full στην ένταση. Κάντο mute και δες αν συνεχίζει. Επίσης στις ιδιότητες ήχου έχεις δοκιμάσει να βάλεις autodetect?
Αυτο το ξυσιμο στon ηχο γινεται παντου εκτος απο το exaile που ακουω μουσικη!!!Φιλε linuxman εχω πολλα "Pulse audio" σαν επιλογη ποιο απ'ολα να βαλω??Ακομα και τωρα που εχω το exaile ,pulseaudio εχω επιλεξει! :/
Λοιπον εβαλα σε ολα "PulseAudio sound server"(sound events,music and movies,audio conferencing,default mixer tracks) και τα δοκιμασα ολα στο "default mixer tracks"!Τωρα κανει αυτο το ξυσιμο σε ΟΛΑ και εχασα και τον ηχο απο το exaile!Δεν μπορω να καταλαβω εφοσον δν πειραξα τπτ γιατι ξαφνικα δημιουργηθηκε το προβλημα...Τι να κανω?Να εγκατασταστησω το Ubuntu απο την αρχη,ή μετα απο λιγο θα εχω τα ιδια παρατραγουδα παλι? :S
Οταν βαζω nvidia hda alc268 analog(oss) σε ολα και οποιοδηποτε mixer εχω ηχο στο exaile και στα υπολοιπα ξυσιμο !!! Δεν ξερω αν σας βοηθα καθολου αυτο? -_-
Λοιπον σημερα μετα απο πολλες εναλλαγες εβαλα ξανα pulseaudio σε ολα και τωρα δουλευουν ολα κομπλε!Δεν ξερω γτ πριν δεν δουλευε κα τωρα δουλευει αλλα δν με νοιαζει! :D:D:D:D:D Ευχαριστω για την βοηθεια!!Long live Ubuntu-gr forum!