Καλημέρα
Το πρόβλημά μου έχει ως εξής. Μερικές φορές όταν παίζω στον firefox διάφορα βιντεάκια αυτός κρασάρει. αφού κάνω kill το process απο το system monitor τον ξαναανοίγω κ μετα δεν έχω ήχο. Πέρα από αυτό όμως δεν έχω ήχο γενικά. Δηλαδή ανοίγω τον mplayer να παίξει ταινία κ μου πετάει error πως δεν υπάρχει ήχος. για να λύσω το πρόβλημα πρέπει κάθε φορά να κάνω restart.
Για το κρασάρισμα του firefox υποπτεύομαι πως ευθύνεται το θέμα που έχει o browser με το flash (αν κ έχω flashblock). Για το θέμα του ήχου δεν έχω ιδέα.
Να πώ πως οι ρυθμίσεις του ήχου δεν αλλάζουν. Είναι ίδιες με αυτές όταν παίζει κανονικά.


