από floral » 27 Σεπ 2009, 23:47
Γεια σας! Έχω κάνει dual boot : vista + ubuntu. στο ubuntu ενώ δεν έχω πρόβλημα με την παραγωγή ήχου, το μικρόφωνο δεν λαμβάνει ήχο, ούτε σε skype, ούτε όταν προσπάθησα να ηχογραφήσω τον εαυτό μου από applications -> sound&video -> sound recorder.
Διορθώνεται;
Εάν χρειάζομαι κάποιο επιπλέον πρόγραμμα, μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να μάθω τι είδους λογισμικό θα χρειαστώ για το συγκεκριμένο μικρόφωνο; Εννοώ πως θα βρω τι μικρόφωνο διαθέτει ο υπολογιστής...
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: κάτι λίγα ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ
1. (βασικός υπολογιστής) ⇛ dual boot Windows 7 + Ubuntu Trusty Tahr 14.04 - 64bit σε Toshiba laptop | Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium CPU B950 @ 2.10 GHz x 2 │ 15''
2. (παλιός που δεν προλαβαίνω να συγυρίσω) ⇛ dual boot Windows 7 + Ubuntu Lucid Lynx 10.04.1 - 64bit σε Toshiba laptop | Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium Dual-Core T4200│ Intel GMA 4500M │ 17'' 1440x900