BEGINER001 έγραψε: έγραψε:Συγχαρητήρια για τις 100 δημοσιεύσεις

.
Το πράσινο τικ το βάζουμε στην απάντηση που είναι πιο περιεκτική, και εδώ είναι η αμέσως παραπάνω.
Ποιο ακριβώς πρόγραμμα είναι το GNOME Pulse Control;
Δεν νομιζω να εχω κανει 100 δημοσιευσεις....
Το πρασινο τικ δεν σημαινει οτι το θεμα επιλυθηκε? η κανω λαθος
το προγραμμα που αναφερω σαν gnome volume control δεν ειναι τιποτα αλλο απο τον
οδηγός αντικατάστασης ελεγκτή έντασης ήχου για 9.04 που εγκατεστησα απο το synaptic και το σωστο του ονομα ειναι gnome-volume-control-pulse
Επισης να αναφερω οτι καταφερα επιτελους να επιλυσω το θεμα της αυξομείωσης ηχου με τα πληκτρα +- στο TVtime το οποίο δεν λειτουργουσε.
Στη μπάρα στα δεξιά εμφανίζει τα στοιχεία σου καθώς και τις δημοσιεύσεις (posts). Αναφέρει τώρα 102.
Το πράσινο τικ σημαίνει επιλύθηκε, και το πατάς στην απάντηση που περιέχει τις πληροφορίες επίλυσης. Παλαιότερα βάζαμε ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ στον τίτλο, τώρα βάζουμε τικ και υποδυκνείουμε που είναι και η λύση.
Πράγματι το gnome-volume-control-pulse δεν το ήξερα ότι είναι διαθέσιμο και για 9.04. Είναι το νέο volume control του GNOME που θα είναι διαθέσιμο με το Ubuntu 9.10.
Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να καταλάβουμε γιατί μερικές φορές το PulseAudio δεν καταφέρνει να ρυθμίσει σωστά την κάρτα ήχου, και χρειάζεται να βάζουμε απευθείας Alsa. Το PulseAudio είναι το μέλλον, και αν κάποιος θέλει να έχει ένα σωστά ρυθμισμένο σύστημα, είναι σημαντικό να προσπαθήσει να βάλει πλήρως το PulseAudio. Και στο σύστημά μου υπάρχει κάποιο ζητούμενο που προσπαθώ να καταλάβω, ωστόσο το μήνυμα είναι ότι το PulseAudio είναι το μέλλον.