Δεν έχω ήχο

...κάρτες ήχου / προβλήματα ήχου
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Έχετε κάποιο πρόβλημα με την κάρτα ήχου; Θέλετε βοήθεια; Τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εξαχθούν
τεχνικές πληροφορίες από την κάρτα ήχου που έχετε, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε!
viewtopic.php?f=9&t=7242

Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό Logi » 23 Φεβ 2010, 01:07

http://www.alsa-project.org/db/?f=2d9a0 ... 6b97161250
Εχω μια Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio και ο ήχος δεν ακούγεται καθόλου ενώ απο τα ακοθστικά έχω ήχο.Τι μπορώ να κάνω για αυτό???
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά-Πολύ καλά ┃ Προγραμματισμός: Ναι αρκετά ┃ Αγγλικά: Άριστα
Λειτουργικό: Linux(Διάφορες διανομές ανάλογα με τις εποχές και τον ελευθερο χρόνο μου)
Προδιαγραφές Desktop ⇛ Intel i7 2.66 Ghz │ 2Gb DDR3 │ Nvidia GTX 7800 │ Diamond 5.1 │ LG 1680 X 1050
Προδιαγραφές Laptop ⇛ AMD | 3Gb DDR3 | ATI |
Collecting data is the first step toward wisdom.But sharing data is the first step towards community

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Logi
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 23:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό logari81 » 23 Φεβ 2010, 01:23

όταν λες απο τα ακουστικα εννοεις απο usb ακουστικα;
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό Logi » 23 Φεβ 2010, 02:57

Ναι(τα ακουστικά είναι Logitech)
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά-Πολύ καλά ┃ Προγραμματισμός: Ναι αρκετά ┃ Αγγλικά: Άριστα
Λειτουργικό: Linux(Διάφορες διανομές ανάλογα με τις εποχές και τον ελευθερο χρόνο μου)
Προδιαγραφές Desktop ⇛ Intel i7 2.66 Ghz │ 2Gb DDR3 │ Nvidia GTX 7800 │ Diamond 5.1 │ LG 1680 X 1050
Προδιαγραφές Laptop ⇛ AMD | 3Gb DDR3 | ATI |
Collecting data is the first step toward wisdom.But sharing data is the first step towards community

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Logi
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 23:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό logari81 » 23 Φεβ 2010, 03:36

δοκιμασε να εγκαταστήσεις από το synaptic package manager το πακέτο
linux-backports-modules-alsa-karmic-generic
και πες μου τι εγινε. Επίσης αποσυνδεσε τα usb ακουστικα πριν κανεις επανεκκινηση.

Spoiler: show
http://packages.medibuntu.org/karmic/alsa-firmware.html
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό Logi » 23 Φεβ 2010, 03:49

Μπα τίποτα...δεν έχω καθόλου ήχο...
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά-Πολύ καλά ┃ Προγραμματισμός: Ναι αρκετά ┃ Αγγλικά: Άριστα
Λειτουργικό: Linux(Διάφορες διανομές ανάλογα με τις εποχές και τον ελευθερο χρόνο μου)
Προδιαγραφές Desktop ⇛ Intel i7 2.66 Ghz │ 2Gb DDR3 │ Nvidia GTX 7800 │ Diamond 5.1 │ LG 1680 X 1050
Προδιαγραφές Laptop ⇛ AMD | 3Gb DDR3 | ATI |
Collecting data is the first step toward wisdom.But sharing data is the first step towards community

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Logi
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 23:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό linuxman » 23 Φεβ 2010, 04:38

Logi έγραψε:Μπα τίποτα...δεν έχω καθόλου ήχο...

Εγκατάσταση πως την έκανες , κανονικά η μέσα από τα παράθυρα ?
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό logari81 » 23 Φεβ 2010, 11:25

δοκιμασε λιγο και το πακέτο alsa-firmware από εδω
http://packages.medibuntu.org/karmic/alsa-firmware.html

και μετα θα αρχισουμε να το ψαχνουμε απο θέμα ρυθμίσεων.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό Logi » 23 Φεβ 2010, 16:34

Εγκατάσταση κανονικά τρέχω μόνο Linux.Ούτε το δεύτερο δεν δουλεύει...
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά-Πολύ καλά ┃ Προγραμματισμός: Ναι αρκετά ┃ Αγγλικά: Άριστα
Λειτουργικό: Linux(Διάφορες διανομές ανάλογα με τις εποχές και τον ελευθερο χρόνο μου)
Προδιαγραφές Desktop ⇛ Intel i7 2.66 Ghz │ 2Gb DDR3 │ Nvidia GTX 7800 │ Diamond 5.1 │ LG 1680 X 1050
Προδιαγραφές Laptop ⇛ AMD | 3Gb DDR3 | ATI |
Collecting data is the first step toward wisdom.But sharing data is the first step towards community

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Logi
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 23:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό logari81 » 23 Φεβ 2010, 16:46

Τρεξε
Κώδικας: Επιλογή όλων
alsamixer

και δώσε μας screenshots απο τις επιλογες που θα σου βγαλει.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω ήχο

Δημοσίευσηαπό Logi » 23 Φεβ 2010, 17:00

Η δεύτερη εικόνα είναι συνέχεια της πρώτης

Spoiler: show
Εικόνα
Εικόνα
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά-Πολύ καλά ┃ Προγραμματισμός: Ναι αρκετά ┃ Αγγλικά: Άριστα
Λειτουργικό: Linux(Διάφορες διανομές ανάλογα με τις εποχές και τον ελευθερο χρόνο μου)
Προδιαγραφές Desktop ⇛ Intel i7 2.66 Ghz │ 2Gb DDR3 │ Nvidia GTX 7800 │ Diamond 5.1 │ LG 1680 X 1050
Προδιαγραφές Laptop ⇛ AMD | 3Gb DDR3 | ATI |
Collecting data is the first step toward wisdom.But sharing data is the first step towards community

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Logi
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 23:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Κάρτες Ήχου / Ήχος