προβλημα με μικροφωνο και εγω  Το θέμα επιλύθηκε

...κάρτες ήχου / προβλήματα ήχου
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Έχετε κάποιο πρόβλημα με την κάρτα ήχου; Θέλετε βοήθεια; Τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εξαχθούν
τεχνικές πληροφορίες από την κάρτα ήχου που έχετε, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε!
viewtopic.php?f=9&t=7242

Re: προβλημα με μικροφωνο και εγω

Δημοσίευσηαπό BEGINER001 » 30 Σεπ 2009, 14:34

έγραψε:Συγχαρητήρια για τις 100 δημοσιεύσεις ;-).
Το πράσινο τικ το βάζουμε στην απάντηση που είναι πιο περιεκτική, και εδώ είναι η αμέσως παραπάνω.

Ποιο ακριβώς πρόγραμμα είναι το GNOME Pulse Control;


Δεν νομιζω να εχω κανει 100 δημοσιευσεις....
Το πρασινο τικ δεν σημαινει οτι το θεμα επιλυθηκε? η κανω λαθος

το προγραμμα που αναφερω σαν gnome volume control δεν ειναι τιποτα αλλο απο τον οδηγός αντικατάστασης ελεγκτή έντασης ήχου για 9.04 που εγκατεστησα απο το synaptic και το σωστο του ονομα ειναι gnome-volume-control-pulse

Επισης να αναφερω οτι καταφερα επιτελους να επιλυσω το θεμα της αυξομείωσης ηχου με τα πληκτρα +- στο TVtime το οποίο δεν λειτουργουσε.
Γνώσεις ⇛ Linux: καλό ┃ Προγραμματισμός: python ┃ Αγγλικά: Καλά Λειτουργικό ⇛Mint 18.1 Mate
BEGINER001
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 14:40
Εκτύπωση

Re: προβλημα με μικροφωνο και εγω

Δημοσίευσηαπό simosx » 30 Σεπ 2009, 16:08

BEGINER001 έγραψε:
έγραψε:Συγχαρητήρια για τις 100 δημοσιεύσεις ;-).
Το πράσινο τικ το βάζουμε στην απάντηση που είναι πιο περιεκτική, και εδώ είναι η αμέσως παραπάνω.

Ποιο ακριβώς πρόγραμμα είναι το GNOME Pulse Control;


Δεν νομιζω να εχω κανει 100 δημοσιευσεις....
Το πρασινο τικ δεν σημαινει οτι το θεμα επιλυθηκε? η κανω λαθος

το προγραμμα που αναφερω σαν gnome volume control δεν ειναι τιποτα αλλο απο τον οδηγός αντικατάστασης ελεγκτή έντασης ήχου για 9.04 που εγκατεστησα απο το synaptic και το σωστο του ονομα ειναι gnome-volume-control-pulse

Επισης να αναφερω οτι καταφερα επιτελους να επιλυσω το θεμα της αυξομείωσης ηχου με τα πληκτρα +- στο TVtime το οποίο δεν λειτουργουσε.


Στη μπάρα στα δεξιά εμφανίζει τα στοιχεία σου καθώς και τις δημοσιεύσεις (posts). Αναφέρει τώρα 102.
Το πράσινο τικ σημαίνει επιλύθηκε, και το πατάς στην απάντηση που περιέχει τις πληροφορίες επίλυσης. Παλαιότερα βάζαμε ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ στον τίτλο, τώρα βάζουμε τικ και υποδυκνείουμε που είναι και η λύση.

Πράγματι το gnome-volume-control-pulse δεν το ήξερα ότι είναι διαθέσιμο και για 9.04. Είναι το νέο volume control του GNOME που θα είναι διαθέσιμο με το Ubuntu 9.10.

Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να καταλάβουμε γιατί μερικές φορές το PulseAudio δεν καταφέρνει να ρυθμίσει σωστά την κάρτα ήχου, και χρειάζεται να βάζουμε απευθείας Alsa. Το PulseAudio είναι το μέλλον, και αν κάποιος θέλει να έχει ένα σωστά ρυθμισμένο σύστημα, είναι σημαντικό να προσπαθήσει να βάλει πλήρως το PulseAudio. Και στο σύστημά μου υπάρχει κάποιο ζητούμενο που προσπαθώ να καταλάβω, ωστόσο το μήνυμα είναι ότι το PulseAudio είναι το μέλλον.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Ήχου / Ήχος