Δοκιμαζουμε να ηχογραφησουμε με το mic στην εγγραφη ηχου,αλλα και να μιλησουμε μεσω skype και γινεται τιποτα.Το skype ειναι σιγουρα σωστα ρυθμισμενο
Δοκιμασα οτι συνδιασμο υπηρχε στις επιλογες του ηχου,δεν γινεται κατι.Χρησιμοποιει την καρτα ηχου της μητρικης του.
Πριν λιγες μερες δοκιμασε να το φτιαξει και διαβασε εναν οδηγο του ubuntu για το skype(καθως νομιζαμε οτι το skype εχει το προβλημα)τοτε εβγαλε το pulseaudio και εβαλε το esound,παιζει να φταει αυτο;(Σημειωνω οτι δεν χρησιμοπιουσε το pulse στις ρυθμησεις παντως)Ξανα εβγαλα το esound και ξανα περασα το pulseaudio αλλα δεν ειδα καμια διαφορα...
Ευχαριστω εκ των προτερων
- Κώδικας: Επιλογή όλων
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller (rev 01)
Αυτο βγαζει στο lspci σαν καρτα ηχου.

