Προβλημα με μικροφωνο[ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]  Το θέμα επιλύθηκε

...κάρτες ήχου / προβλήματα ήχου
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Έχετε κάποιο πρόβλημα με την κάρτα ήχου; Θέλετε βοήθεια; Τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εξαχθούν
τεχνικές πληροφορίες από την κάρτα ήχου που έχετε, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε!
viewtopic.php?f=9&t=7242

Προβλημα με μικροφωνο[ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό KiRiLoS » 09 Απρ 2009, 19:27

Καλησπερα παιδες,ενας φιλος μου εκανε πριν λιγο καιρο την αλλαγη σε ubuntu και τωρα εχει ενα προβλημα με την εγγραφη ηχου.
Δοκιμαζουμε να ηχογραφησουμε με το mic στην εγγραφη ηχου,αλλα και να μιλησουμε μεσω skype και γινεται τιποτα.Το skype ειναι σιγουρα σωστα ρυθμισμενο
Δοκιμασα οτι συνδιασμο υπηρχε στις επιλογες του ηχου,δεν γινεται κατι.Χρησιμοποιει την καρτα ηχου της μητρικης του.
Πριν λιγες μερες δοκιμασε να το φτιαξει και διαβασε εναν οδηγο του ubuntu για το skype(καθως νομιζαμε οτι το skype εχει το προβλημα)τοτε εβγαλε το pulseaudio και εβαλε το esound,παιζει να φταει αυτο;(Σημειωνω οτι δεν χρησιμοπιουσε το pulse στις ρυθμησεις παντως)Ξανα εβγαλα το esound και ξανα περασα το pulseaudio αλλα δεν ειδα καμια διαφορα...
Ευχαριστω εκ των προτερων
Κώδικας: Επιλογή όλων
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller (rev 01)

Αυτο βγαζει στο lspci σαν καρτα ηχου.
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Ελάχιστο / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Καλά
ubuntu 10.04 x32
IntelCore2Duo 6300 (1.86GHZ,4MB) / 2X1024MB / NVIDIA GeForce 8400 GS (256MB) / HD Audio Controller / 15" Samsung SyncMaster 152v
KiRiLoS
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 28 Αύγ 2008, 16:35
IRC: kirilos
Εκτύπωση

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Ήχου / Ήχος