Εγκατέστησα το φαξ σαν εκτυπωτή, έστειλα την εκτύπωση στο φαξ, αλλά το φαξ δε στάλθηκε. Προσπάθησα να το στείλω με το Efax-gtk, αλλά πάλι αποτυχία.
Μου βγάζει τα παρακάτω σφάλματα
- Κώδικας: Επιλογή όλων
Υποδοχέας εκτελείται στη θύρα 9900
Εργασία εκτύπωσης ελήφθη στον υποδοχέα
efax-0.9a: 23:44:08 άνοιγμα /dev/ttyS1
efax-0.9a: 23:44:08 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:08 αποτυχία για τη σελίδα /home/ubuntu/efax-gtk-server/efax-gtk-server-1wfMsJ.001
efax-0.9a: 23:44:08 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:10 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:13 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 sync: dropping DTR
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:17 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 sync: sending escapes
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
Παρακαλώ για τη βοήθειά σας!





