Αδυναμία αποστολής φαξ

...κάρτες δικτύου, modems, προβλήματα internet
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των εντολών στο τερματικό :
lspci -nn
lsusb
rfkill list

Αδυναμία αποστολής φαξ

Δημοσίευσηαπό dimit10 » 02 Νοέμ 2011, 00:46

Έχω OTE connex-x και δεν μπορώ να στείλω φαξ.
Εγκατέστησα το φαξ σαν εκτυπωτή, έστειλα την εκτύπωση στο φαξ, αλλά το φαξ δε στάλθηκε. Προσπάθησα να το στείλω με το Efax-gtk, αλλά πάλι αποτυχία.
Μου βγάζει τα παρακάτω σφάλματα

Κώδικας: Επιλογή όλων
Υποδοχέας εκτελείται στη θύρα 9900
Εργασία εκτύπωσης ελήφθη στον υποδοχέα
efax-0.9a: 23:44:08 άνοιγμα /dev/ttyS1
efax-0.9a: 23:44:08 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:08 αποτυχία για τη σελίδα /home/ubuntu/efax-gtk-server/efax-gtk-server-1wfMsJ.001
efax-0.9a: 23:44:08 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:10 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:13 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 sync: dropping DTR
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:17 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 sync: sending escapes
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου


Παρακαλώ για τη βοήθειά σας!
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-17-generic 32bit (el_GR.UTF-8),
3 Intel Pentium 4 CPU 3.20GHz ‖ RAM 1002 MiB ‖ P4i65G
4 AMD nee ATI RV730 Pro AGP [Radeon HD 4600 Series] [1002:9495]
5 eth0: Realtek RTL-8139/8139C/8139C+ [10ec:8139] (rev 10)
dimit10
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 02 Σεπ 2011, 00:38
Εκτύπωση

Re: Αδυναμία αποστολής φαξ

Δημοσίευσηαπό the_eye » 02 Νοέμ 2011, 04:19

Για να στείλεις fax χρειάζετε το pc να έχει το παλιό κλασικό modem 56Κ (κατά προτίμηση σειριακό) δεν γίνετε με adsl modem.
πχ
Εικόνα
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Αδυναμία αποστολής φαξ

Δημοσίευσηαπό simosx » 02 Νοέμ 2011, 12:45

Τώρα για να στείλουμε FAX χρησιμοποιούμε τυπικά κάποια από τις υπηρεσίες Internet-προς-FAX, δηλαδή μέσω Internet στέλνουμε FAX στον παραλήπτη.
Μπορεί να χρειαστεί να πληρώσουμε κάποιο χρηματικό ποσό, ή αν στέλνουμε αρκετά FAX να αγοράσουμε και νούμερο FAX όπου θα λαμβάνουμε+στέλνουμε FAX.

Δες για παράδειγμα στο viva.gr - Fax2mail (δεν έχω κάποια οικονομική σχέση μαζί τους και δεν έχω χρησιμοποιήσει την υπηρεσία).
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Αδυναμία αποστολής φαξ

Δημοσίευσηαπό dimit10 » 02 Νοέμ 2011, 14:56

Σας ευχαριστώ για τη συμβουλή σας. Μάλλον θα βάλω κλασικό fax!
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-17-generic 32bit (el_GR.UTF-8),
3 Intel Pentium 4 CPU 3.20GHz ‖ RAM 1002 MiB ‖ P4i65G
4 AMD nee ATI RV730 Pro AGP [Radeon HD 4600 Series] [1002:9495]
5 eth0: Realtek RTL-8139/8139C/8139C+ [10ec:8139] (rev 10)
dimit10
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 02 Σεπ 2011, 00:38
Εκτύπωση

Re: Αδυναμία αποστολής φαξ

Δημοσίευσηαπό Geochr » 02 Νοέμ 2011, 17:32

dimit10 έγραψε:Σας ευχαριστώ για τη συμβουλή σας. Μάλλον θα βάλω κλασικό fax!

Αν έχει ήδη κλασσικό φαξ ή ενσωματωμένο σε πολυμηχάνημα,μπορείς να το χρησιμοποιείς κανονικά με το OTE connex-x που έχεις.
Απλά μόνο μια παρατήρηση απο προσωπική εμπειρία, αν έχεις πολυμηχάνημα και το έχεις ανοιχτό (stand-by) καλό είναι να αφαιρείς το καλώδιο της γραμμής απο το πολυμηχάνημα καθώς κάποιες φορές μπλοκάρει την τηλεφωνική γραμμή και ας μη στέλνεις κάποιο φαξ.
Γνώσεις ⇛Linux: Μαθαίνω αργά ┃ Προγραμματισμός: Ελάχιστο ┃ Αγγλικά: Μέτρια

  • Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 16,04LTS
    ⇛Intel Core i3-2365M CPU @1.40GHz ‖ RAM 7780 MB ‖ Acer Aspire V5-571
Άβαταρ μέλους
Geochr
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2010, 01:39
Τοποθεσία: Περιστέρι - Αίγινα
Launchpad: geochr
IRC: Geochr
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Δικτύου (Ethernet, WiFi, Bluetooth) / Internet