
mitsos1313 έγραψε:Καλησπερα,έκανα και εγώ την αναβάθμιση σε 11.04 και δεν μπορω μέσω του hotkey του laptop μου να ενεργοποιηση το wife,Δεν αναβει ούτε το led του laptop για να ξλερω ποτε είναι ανοικτο και πότε όχι και ούτε μπορώ μεσα απο το συστημα να το ανοιξω και να ψαξω για ασυρματα δίκτυα.


mitsos1313 έγραψε:δεν φταίνe λογικα τα hotkeys γιατί όλα λειτουγουν εκτός του wifi..
rfkill list

mitsos1313 έγραψε:Επειδη είμαι εκτος Αθηνων δεν μπορω να τσεκάρω το liveusb αλλά έκανα καποια βήματα που βρήκα σε ένα άλλο ποστ και τώρα κάθε φορά στο reboot μου κανει network configuration που κρατάει 2 λεπτά και κα΄ποιες φο΄ρες ανοιγή με το wifi το οποίο αν το κλείσω με το hotkey δεν ξανανοίγει..

Επιστροφή στο Κάρτες Δικτύου (Ethernet, WiFi, Bluetooth) / Internet