Πρόβλημα με Wifly City

...κάρτες δικτύου, modems, προβλήματα internet
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των εντολών στο τερματικό :
lspci -nn
lsusb
rfkill list

Πρόβλημα με Wifly City

Δημοσίευσηαπό polaroid » 31 Ιαν 2012, 03:24

Έχω τη παρακάτω κάρτα και με Ubuntu 10.10 αντιμετωπίζω πρόβλημα (πότε δεν τη βλέπει,πότε κάνει συνέχεια αποσυνδέσεις).
Από ότι έχω δει στο κουτί υπάρχει το logo linux αλλά ενώ στα Windows λειτουργεί καλά -με τους drivers της-στο linux πάσχει λίγο.(σημειωτέον ότι δεν έχω περάσει κάποιον οδηγό).
Έχει αντιμετωπίσει άλλος το ίδιο πρόβλημα;Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!

http://www.aliexpress.com/fm-store/1045 ... ting-.html
Την υπογραφή μου, μου είπε ο μπαμπάς μου να προσέχω που τη βάζω.Για το ''άλλο'' που τέτοια πολυτέλεια...:-)
polaroid
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 21 Οκτ 2011, 22:04
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Wifly City

Δημοσίευσηαπό pros » 31 Ιαν 2012, 11:45

Για να μπορέσει να σε βοηθήσει κάποιος, δημοσίευσε τι αποτέλεσμα της εντολής
Κώδικας: Επιλογή όλων
lsusb
με την κάρτα συνδεδεμένη, ώστε να δούμε ποιο είναι το μοναδικό αναγνωριστικό προϊόντος (product id).


Η εμπορική ονομασία των συσκευών δεν βοηθάει στην αναζήτηση. Είναι πολύ πιθανότερο να βρούμε χρήσιμες πληροφορίες με το μοναδικό αναγνωριστικό προϊόντος. Το product id μπορούμε να το δούμε με τις εντολές lsusb ή lspci -nn ανάλογα με τον τύπο της κάρτας, συσκευής

10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Wifly City

Δημοσίευσηαπό the_eye » 31 Ιαν 2012, 17:09

Αυτή η κάρτα έχει εκπομπή 800mWatt που είναι 8 φορές πάνω από το επιτρεπόμενο 100mWatt στα 2,4 GHz, δεν ξέρω αν είναι και επικίνδυνη λόγο ακτινοβολίας.
Θα σου συνιστούσα να το σκεφτείς σοβαρά πριν την χρησιμοποιήσεις.
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Wifly City

Δημοσίευσηαπό polaroid » 31 Ιαν 2012, 22:06

Μπα,το κινητό τη 3πλάσια βγάζει.
Όλα εξαρτώνται από το χρόνο έκθεσης και την απόσταση...Πιο επικίνδυνες είναι οι ενσωματωμένες στα laptop!
Την υπογραφή μου, μου είπε ο μπαμπάς μου να προσέχω που τη βάζω.Για το ''άλλο'' που τέτοια πολυτέλεια...:-)
polaroid
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 21 Οκτ 2011, 22:04
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Wifly City

Δημοσίευσηαπό the_eye » 31 Ιαν 2012, 23:01

polaroid έγραψε:Πιο επικίνδυνες είναι οι ενσωματωμένες στα laptop!

Οι ενσωματωμένες είναι στα 100mWatt.

Μπορείς να το δεις με
Κώδικας: Επιλογή όλων
iwlist wlan0 txpower

Current Tx-Power=20 dBm (100 mW)
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Wifly City

Δημοσίευσηαπό polaroid » 31 Ιαν 2012, 23:50

Δεν αντιλέγω!Αλλά λόγω της θέσης τους πολλές φορές βρίσκονται πιο κοντά σε ιστούς (π.χ. λάπτοπ στα πόδια-κρεββάτι) αυξάνοντας το φαινόμενο θερμικής διείσδυσης.
Την υπογραφή μου, μου είπε ο μπαμπάς μου να προσέχω που τη βάζω.Για το ''άλλο'' που τέτοια πολυτέλεια...:-)
polaroid
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 21 Οκτ 2011, 22:04
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Wifly City

Δημοσίευσηαπό the_eye » 01 Φεβ 2012, 00:08

Για αυτό είναι 100mWatt, για να μην αποτελούν κίνδυνο.

Τα 800mWatt όμως της συσκευής σου αν δεν παρεμβάλλεται κάποιο αντικείμενο είναι σαν το έχεις στα πόδια σου, γιατί το σήμα δεν εξασθενεί στον αέρα σε τόσο μικρές αποστάσεις όσο ένα σπίτι.

Μπορείς να κάνεις μετρήσεις της έντασης της κεραίας σου με το laptop σου με το
Κώδικας: Επιλογή όλων
wavemon

κάνοντας μια ad-hoc σύνδεση.
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Wifly City

Δημοσίευσηαπό polaroid » 01 Φεβ 2012, 16:52

Ευχαριστώ για τις χρήσιμες εντολές.
Αλλά μη ξεχνάς ότι η ισχύς είναι έως 800mwatt.Δηλαδή τι να πουν αυτοί που έχουν κεραία κινητής τηλεφωνίας στη γειτονιά τους;!
Την υπογραφή μου, μου είπε ο μπαμπάς μου να προσέχω που τη βάζω.Για το ''άλλο'' που τέτοια πολυτέλεια...:-)
polaroid
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 21 Οκτ 2011, 22:04
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Δικτύου (Ethernet, WiFi, Bluetooth) / Internet